• Het is me eigenlijk pas opgevallen toe ik het uitprobeerde: het is niet mogelijk tekens (waarmee ik punten, komma's, streepjes, ... bedoel) in usernames te zetten.
    Nu stel ik dus voor dat dat wel mogelijk zou worden, als het technisch gezien mogelijk is, uiteraard. Zo komen er een heleboel usernames vrij, gewoon omdat je er een "." achter zou kunnen zetten. La problème du nom d'utilisateur a résolu, haha. (Als die zin al klopt (': )
    Ik weet dat dat natuurlijk minder mooi is dan de gewone username, maar volgens mij is het wel een oplossing.
    Oh ja, dat het niet kan met spaties, daar ben ik het mee eens. Die zie je niet en dat is nog meer verwarrend dan die "i". Maar met een punt lijkt het me geen probleem.

    Het kan best zijn dat ik dingen over het hoofd gezien heb waarom het niet zou kunnen, but don't shoot me, please.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    .... De beginpost is er niet?


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Lege post?


    i put the fun in funeral

    Ik zie de beginpost wel:

    Al schreef op 11 maart 2014 - 19:10:
    Het is me eigenlijk pas opgevallen toe ik het uitprobeerde: het is niet mogelijk tekens (waarmee ik punten, komma's, streepjes, ... bedoel) in usernames te zetten.
    Nu stel ik dus voor dat dat wel mogelijk zou worden, als het technisch gezien mogelijk is, uiteraard. Zo komen er een heleboel usernames vrij, gewoon omdat je er een "." achter zou kunnen zetten. La problème du nom d'utilisateur a résolu, haha. (Als die zin al klopt (': )
    Ik weet dat dat natuurlijk minder mooi is dan de gewone username, maar volgens mij is het wel een oplossing.
    Oh ja, dat het niet kan met spaties, daar ben ik het mee eens. Die zie je niet en dat is nog meer verwarrend dan die "i". Maar met een punt lijkt het me geen probleem.

    Het kan best zijn dat ik dingen over het hoofd gezien heb waarom het niet zou kunnen, but don't shoot me, please.


    Ik vind het eigenlijk niet zo nodig.


    I am an idiot, I move.

    Oh, nevermind, hij is terug. En sorry voor de dubbelpost.

    Hmm, tegen. Ik denk dat het echt ontzettend lelijk staat en dan krijg je ineens een shitload aan oude usernames met een punt achter of zo.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Ik vind het een onnodige toevoeging, jammer maar helaas wanneer er dan een username bezet is.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ik vind het niet echt nodig, het lijkt mij vrij verwarrend als je iemand ziet met een '.' of een '!' in zijn username.


    "It takes ten times as long to put yourself back together as it does to fall apart."

    Ik had daar laatst ook al over na gedacht, maar dan krijg je ook usernames met een punt erachter of drie of vier... Dat verschil zie je nooit en dat lijkt me nog tien keer zo erg als dat met die L/i kewestie. Je kan ook niet onthouden of Pietje nou drie puntjes had en Jantje vier.
    En het staat lelijk. Het zijn usernames. Ik neem aan dat jij ook geen punt in je naam hebt. of een komma. Voor een site met games is het anders, maar hier vind ik het gewoon naar, zeker omdat je mensen ook wel eens met hun username aanspreekt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Ik vind het niet nodig eigenlijk.


    16 - 09 - '17

    AWOLNATION schreef:
    Ik had daar laatst ook al over na gedacht, maar dan krijg je ook usernames met een punt erachter of drie of vier... Dat verschil zie je nooit en dat lijkt me nog tien keer zo erg als dat met die L/i kewestie. Je kan ook niet onthouden of Pietje nou drie puntjes had en Jantje vier.
    En het staat lelijk. Het zijn usernames. Ik neem aan dat jij ook geen punt in je naam hebt. of een komma. Voor een site met games is het anders, maar hier vind ik het gewoon naar, zeker omdat je mensen ook wel eens met hun username aanspreekt.


    26 - 02 - '16

    Ik vind het onnodig, maar aan de andere kant wel fijn. Hoewel het ook weer erg onpraktisch kan zijn en de puntjes achter elke username waarschijnlijk niet zo mooi meer staan.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 19:31 ]


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Krijg je dan niet het probleem dat veel usernames gaan lijken op oude usernames waardoor personen verward kunnen worden met andere (oud)leden en mogelijk schuld krijgen van wangedrag dat sommige leden (no offense tegen iemand ofzo) gedaan hebben. Net als dat je geen hoofdletter i als L mag wegens verwarring met namen en spelers (Dat staat hier)

    Ik zat daar laatst ook over na te denken, maar ik denk dat het echt een enorme ramp gaat worden als dat ingevoerd gaat worden. Dus nee, voor mij kan het best gemist worden.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry, tegen door de redenen die er al zijn gegeven ^^


    -

    Zo krijg je namen die erg op elkaar lijken en dat wordt verwarrend. Dus tegen.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Novoselic schreef:
    Oh, nevermind, hij is terug. En sorry voor de dubbelpost.

    Hmm, tegen. Ik denk dat het echt ontzettend lelijk staat en dan krijg je ineens een shitload aan oude usernames met een punt achter of zo.


    Dus hetzelfde verhaal als met de hoofdletter i.


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!