• Het is me eigenlijk pas opgevallen toe ik het uitprobeerde: het is niet mogelijk tekens (waarmee ik punten, komma's, streepjes, ... bedoel) in usernames te zetten.
    Nu stel ik dus voor dat dat wel mogelijk zou worden, als het technisch gezien mogelijk is, uiteraard. Zo komen er een heleboel usernames vrij, gewoon omdat je er een "." achter zou kunnen zetten. La problème du nom d'utilisateur a résolu, haha. (Als die zin al klopt (': )
    Ik weet dat dat natuurlijk minder mooi is dan de gewone username, maar volgens mij is het wel een oplossing.
    Oh ja, dat het niet kan met spaties, daar ben ik het mee eens. Die zie je niet en dat is nog meer verwarrend dan die "i". Maar met een punt lijkt het me geen probleem.

    Het kan best zijn dat ik dingen over het hoofd gezien heb waarom het niet zou kunnen, but don't shoot me, please.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Mja, dingen zoals een ! vind ik nog wel kunnen, ik wilde eerst ook Inception! als username nemen, maar toen kon de uitroepteken niet :(
    Maar punten zouden irritant worden, dus nee dan ben ik tegen


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    voor liggende streepjes en "vliegende komma's" zoals ik het wel eens noem zou het nog handig zijn. Voor de rest minder.


    Sidera nostra contrahent solem lunamque

    Ik ben voor, maar misschien is het handiger om eerst alleen een - te doen. Dat valt namelijk meer op.


    ©1998

    Ik vind het onnodig. Ook onhandig lijkt het me, met de urls, etc.

    [ bericht aangepast op 13 maart 2014 - 11:26 ]


    Tijd voor koffie.

    Leshley schreef:
    Ik vind het een onnodige toevoeging, jammer maar helaas wanneer er dan een username bezet is.


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    Ik vind het ergens wel een leuk idee, maar het lijkt me niet echt leuk om iemand tegen te komen met een Username als Disneyy. of -Disneyy of iets in die trans.. xd
    Ik zelf erger me daar een beetje aan.. (Ik vind het soms al vreselijk om iemand met dezelfde kleding te zien lopen, haha) plus het lijkt me redelijk verwarrend..


    Little do you know