• Het is me eigenlijk pas opgevallen toe ik het uitprobeerde: het is niet mogelijk tekens (waarmee ik punten, komma's, streepjes, ... bedoel) in usernames te zetten.
    Nu stel ik dus voor dat dat wel mogelijk zou worden, als het technisch gezien mogelijk is, uiteraard. Zo komen er een heleboel usernames vrij, gewoon omdat je er een "." achter zou kunnen zetten. La problème du nom d'utilisateur a résolu, haha. (Als die zin al klopt (': )
    Ik weet dat dat natuurlijk minder mooi is dan de gewone username, maar volgens mij is het wel een oplossing.
    Oh ja, dat het niet kan met spaties, daar ben ik het mee eens. Die zie je niet en dat is nog meer verwarrend dan die "i". Maar met een punt lijkt het me geen probleem.

    Het kan best zijn dat ik dingen over het hoofd gezien heb waarom het niet zou kunnen, but don't shoot me, please.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Voor, omdat in de spelling van bepaalde woorden eenmaal dingen als trema's voorkomen.
    Als hier de voertaal Nederlands is is het best vreemd dat je 't niet eens volledig in een username kan gebruiken.
    Tenminste, da's wat ik denk. 't Moet dan ook wel technisch haalbaar zijn en moet je dan niet rare letters krijgen in usernames.


    No growth of the heart is ever a waste

    Hashirama schreef:
    Voor, omdat in de spelling van bepaalde woorden eenmaal dingen als trema's voorkomen.
    Als hier de voertaal Nederlands is is het best vreemd dat je 't niet eens volledig in een username kan gebruiken.
    Tenminste, da's wat ik denk. 't Moet dan ook wel technisch haalbaar zijn en moet je dan niet rare letters krijgen in usernames.

    Maar dan bedoel je tekens op letters? Want daar ben ik wel voor eigenlijk.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Lacey schreef:
    Ik vind het onnodig, maar aan de andere kant wel fijn. Hoewel het ook weer erg onpraktisch kan zijn en de puntjes achter elke username waarschijnlijk niet zo mooi meer staan.


    Soms ben ik het sterkste wijf ter wereld en soms ben ik een kwartelei.

    Hashirama schreef:
    Voor, omdat in de spelling van bepaalde woorden eenmaal dingen als trema's voorkomen.
    Als hier de voertaal Nederlands is is het best vreemd dat je 't niet eens volledig in een username kan gebruiken.
    Tenminste, da's wat ik denk. 't Moet dan ook wel technisch haalbaar zijn en moet je dan niet rare letters krijgen in usernames.

    Ja, dit. Ik heb namelijk Daae gehad, het is eigenlijk Daaé. Het is dan misschien wel een miniem puntje, maar het gewoon jammer.
    Dus daarom voor. Maar die punt vind ik onzin. Een username is bezet, dat moet je niet gaan omzeilen door puntjes. Zoiets moet je gewoon accepteren.


    Deep inside, I've never felt alive

    Hashirama schreef:
    Voor, omdat in de spelling van bepaalde woorden eenmaal dingen als trema's voorkomen.
    Als hier de voertaal Nederlands is is het best vreemd dat je 't niet eens volledig in een username kan gebruiken.
    Tenminste, da's wat ik denk. 't Moet dan ook wel technisch haalbaar zijn en moet je dan niet rare letters krijgen in usernames.


    Ja, bepaalde accenten en de ß zou ik niet vervelend vinden. Je mag hier immers ook Duits praten. Dat is beter dan een punt of komma.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Hmm, voor accenten enzo, zou het idd wel handig zijn. En de -, omdat ik eigenlijk Gil-Galad wilde hebben, maar dat kon dus niet...


    Stenenlikker

    Ik had ook Khazix als username eens, wat eigelijk Kha'zix moet zijn. Hetzelfde met Razac (Ra'zac)
    Het boeit me niet veel, maar kan wel handig zijn, ja.


    I live for the applause, you will die for it.

    Wat iedereen hierboven zet zit wel wat in. Voor zulke usernames zou het idd handig zijn, maar er wordt dan ongetwijfeld ook misbruik van gemaakt door random leestekens in usernames te zetten.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Neverlands schreef:
    Wat iedereen hierboven zet zit wel wat in. Voor zulke usernames zou het idd handig zijn, maar er wordt dan ongetwijfeld ook misbruik van gemaakt door random leestekens in usernames te zetten.


    Op zich hoeft dat neit uit te maken als zou worden ingesteld dat je maar een ' of - mag hebben. (als het gaat om die losse tekentjes.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Een punt bijvoorbeeld, zie je haast niet. Dan krijg je hetzelfde probleem als de usernamerage met een kleine L ipv een i, dat zie je nauwelijks en dan raken we in de war.

    Krull schreef:
    Een punt bijvoorbeeld, zie je haast niet. Dan krijg je hetzelfde probleem als de usernamerage met een kleine L ipv een i, dat zie je nauwelijks en dan raken we in de war.


    Een punt zie je nog steeds beter (:
    Maar het is inderdaad ook handig voor accenten en " ' "- dingen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    AWOLNATION schreef:
    (...)

    Ja, bepaalde accenten en de ß zou ik niet vervelend vinden. Je mag hier immers ook Duits praten. Dat is beter dan een punt of komma.

    Kleine opmerking:
    De voertaal op Quizlet.nl is Nederlands. Daarnaast is het enkel toegestaan om Engels te gebruiken. Overige talen zijn niet toegestaan, tenzij het hier om kleine zinnen/woorden gaat. In het subforum \\\\\\\'taal\\\\\\\' mag elke taal gesproken worden.
    Dus niet zomaar Duits praten. =P

    Ik ben tegen. Zoals eerder al aangehaald: dan krijg je hetzelfde met het L/I-verhaal. Het is enorm onpraktisch voor ons, moderators. En volgens mij kan dat wel eens voor problemen zorgen Kijk bijvoorbeeld naar je profiellink. Als ik opeens Scandal. zou heten, zou dat de link naar mijn profiel helemaal verneuken: quizlet.nl/users/Scandal. ; dat zou volgens mij niet werken.

    Dus tegen.


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Scandal schreef:
    (...)
    Kleine opmerking:
    De voertaal op Quizlet.nl is Nederlands. Daarnaast is het enkel toegestaan om Engels te gebruiken. Overige talen zijn niet toegestaan, tenzij het hier om kleine zinnen/woorden gaat. In het subforum \\\\\\\'taal\\\\\\\' mag elke taal gesproken worden.
    Dus niet zomaar Duits praten. =P

    Ik ben tegen. Zoals eerder al aangehaald: dan krijg je hetzelfde met het L/I-verhaal. Het is enorm onpraktisch voor ons, moderators. En volgens mij kan dat wel eens voor problemen zorgen Kijk bijvoorbeeld naar je profiellink. Als ik opeens Scandal. zou heten, zou dat de link naar mijn profiel helemaal verneuken: quizlet.nl/users/Scandal. ; dat zou volgens mij niet werken.

    Dus tegen.

    Daar heb je wel een punt.

    - Oh lol, best wel toepasselijk nu. 8D -


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    (...)
    Daar heb je wel een punt.

    - Oh lol, best wel toepasselijk nu. 8D -

    Ik moest het 2x lezen voor ik de clue door had. =P


    I'm just a musical prostitute, my dear. - Freddie Mercury

    Wat een woordspeling, Lotta. 8D
    Maar ik ben ook tegen. Dan wordt het nóg verwarrender.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.