• Ik denk dat jullie het wel gehoord hebben,
    dat ongeval in Zonhoven.
    7 doden, levend verbrand gewoon..
    Ik kende ze... Niet allemaal zo goed. Maar ik kende ze wel.

    &Ik kom hier niet om zielig te doen.
    Ik wil jullie vragen om Laura, een van de 7, haar laatste wens uit te laten komen.
    Ze was een enorm grote Selenator.
    Dus we zijn een heel hype aan het starten #Lauratoselena.
    Om te zorgen dat Selena Gomez die ziet.
    Gewoon een RT van haar zou al goed zijn...

    Dus ik vraag iedereen, om op twitter en/of instagram te helpen.
    Gewoon een bericht doet al veel... Je moet gewoon maar is kijken, we doen zo hard ons best...

    Doe het voor Laura, alsjeblieft.



    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uE8dR5VOGY8


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Ik had het nog niet gehoord, maar dit dus.

    Patholoog schreef:
    Ik heb geen twitter, nog instagram, maar ik vind het wel heel erg nobel dat je dit wilt doen.

    Orchard schreef:
    Gadverdamme. Om misselijk van te worden. Wat een vreselijk naar ongeval.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Sorry dat ik het bump, maar ik vind sommige reacties hier nogal cru, met name Bumbles reactie.
    Hoe jij nu alles verwoordt, lijkt het op dit:
    jongeren --> auto-ongeval --> alcohol. En daar krijg ik echt het pleuris van. Neen, er hoeft zelfs niet eens alcohol aan te pas gekomen. Die jongeren waren naar een fuif geweest en aangezien muziek bijna altijd veel te luid staat op fuiven, kan het daar ook aan liggen.
    Het is bewezen dat, als je te lang naar te luide muziek luistert, je zicht daaronder kan lijden, er kan zelfs een deel van je dieptezicht tijdelijk niet goed meer functioneren. Als je dan ergens op afrijdt, kan dat fataal zijn. Het is echt cru om te zeggen dat "het je ook niet zou verbazen dat er alcohol aan te pas gekomen zou zijn". Dat kan best, maar om het zo te stellen... dat komt hard over. In zo'n situaties helpt het gewoon echt niet om mensen even lekker met hun neus op de feiten te drukken, in tegendeel.

    Om dan te zeggen dat "het stom is dat ze het nu pas doen", vind ik ook niet erg gepast. Het is een vorm van rouwen, er zijn voor elkaar in zo'n tijden. Stel dat je zus héél graag naar Amerika wil en ze overlijdt in zo'n accident, ga je ook eerder geneigd zijn nog eens naar Amerika te gaan voor de persoon in kwestie.
    Zo'n dingen verbinden mensen, ze bieden steun.

    Maar nu even to the point: ik heb geen instagram en geen twitter, maar lieve Noa, mijn pb & gb staan nog steeds voor je open. I love you.

    [ bericht aangepast op 19 maart 2014 - 14:31 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    ^ Bumbles had het vooral over dat de jongeren met teveel in de auto zaten en dat het dan niet zo verbazingwekkend is dat er dan een ongeval gebeurd. Misschien niet de juiste tijd en plaats, maar over de alcohol zei ze bijna niets. En tbh vind ik het ook een beetje raar dat ze zo'n actie nu doen, het is lief bedoeld, maar als je zoveel om die persoon gaf had je het wel eerder gedaan naar mijn idee.
    Sterkte met alles verder.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bloodraven schreef:
    ^ Bumbles had het vooral over dat de jongeren met teveel in de auto zaten en dat het dan niet zo verbazingwekkend is dat er dan een ongeval gebeurd. Misschien niet de juiste tijd en plaats, maar over de alcohol zei ze bijna niets. En tbh vind ik het ook een beetje raar dat ze zo'n actie nu doen, het is lief bedoeld, maar als je zoveel om die persoon gaf had je het wel eerder gedaan naar mijn idee.
    Sterkte met alles verder.


    Het zal me ook niet verbazen als er alcohol in het spel was.

    Het was hierop dat ik reageerde, en dat is volgens mij wel iets over alcohol ^
    Anyway, zoals ik al heb proberen uit te leggen is het rouw. Ik ga ook niet voor een vriendin van mij nu gaan tweeten #LiekeToHarry of zoiets. Het is maar een voorbeeld, overigens, ik ken niemand die Lieke heet. Daarbij heeft Noa [Glamdring] ook wel gezegd dat ze er al eerder mee bezig waren.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Al schreef:
    (...)
    Het was hierop dat ik reageerde, en dat is volgens mij wel iets over alcohol ^
    Anyway, zoals ik al heb proberen uit te leggen is het rouw. Ik ga ook niet voor een vriendin van mij nu gaan tweeten #LiekeToHarry of zoiets. Het is maar een voorbeeld, overigens, ik ken niemand die Lieke heet. Daarbij heeft Noa [Glamdring] ook wel gezegd dat ze er al eerder mee bezig waren.

    Over de alcohol zei ze bijna niets, zei ik. Het is één klein zinnetje, nauwelijks waard om je over op te winden. En ach ja, die actie was wel lief bedoeld.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Hoe is het hier nu eigenlijk mee afgelopen? Wordt deze actie nog steeds gedaan of....?


    Take me to wonderland

    Orchard schreef:
    Gadverdamme. Om misselijk van te worden. Wat een vreselijk naar ongeval.


    -

    Bumble schreef:
    Ik heb het wel gehoord maar eh, ik vind dit soort dingen eerlijk gezegd heel dom. Ten eerste omdat niemand dit voor haar wilde toen toen ze nog leefde en nu ze dood is ineens wel. Nu heeft ze er toch niks aan want ze zal het toch niet zien/merken. Niemand heeft er wat aan als je pas laat zien dat je om iemand geeft als ze dood zijn.
    Daarbij mag je niet met zeven mensen in een auto zitten, dat is gewoon verboden omdat de auto van het gewicht instabiel wordt. Het zal me ook niet verbazen als er alcohol in het spel was.

    Ik vind het alsnog heel erg voor de inzittenden en hun families en vrienden.
    Zeker omdat er mensen in de koffer zaten, like what the fuck. Maar ik ben het wel eens met dit.
    Ik ben trouwens geen twitter mens, dus ik pas sowieso. Maar toch sterkte met het verlies.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ach, sommige mensen snappen het niet. Snappen niet hoe het voelt als zeven van je vrienden leven verbrand. En het echt pijn doet. Ook al is het maar een zin. Alles hierover is kwetsend. Alles. Ik bedoel

    ik vind dit soort dingen eerlijk gezegd heel dom.

    Dit kwetst alleen al voor ons..

    Maar nu even to the point: ik heb geen instagram en geen twitter, maar lieve Noa, mijn pb & gb staan nog steeds voor je open. I love you.


    Lieverdje, je bent er altijd voor me en dat weet ik. Ik weet dat er altijd een iemand zeker voor me klaar staat. Thankyou sweetheart <3 Love you to <3

    Voor de rest, we zijn er nog mee bezig. Maar we hebben al veel bereikt, grote accounts uit andere landen hebben het wel al gezien. Maar Selena Gomez is onbereikbaar...
    Nou, ga nu niet zeggen dat we het te vlug opgeven. We doen het nog. Maar het is gewoon zo, Selena is onbereikbaar...


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Assassin schreef:
    Ik heb het wel gehoord maar eh, ik vind dit soort dingen eerlijk gezegd heel dom. Ten eerste omdat niemand dit voor haar wilde toen toen ze nog leefde en nu ze dood is ineens wel. Nu heeft ze er toch niks aan want ze zal het toch niet zien/merken. Niemand heeft er wat aan als je pas laat zien dat je om iemand geeft als ze dood zijn.
    Daarbij mag je niet met zeven mensen in een auto zitten, dat is gewoon verboden omdat de auto van het gewicht instabiel wordt. Het zal me ook niet verbazen als er alcohol in het spel was.

    Ik vind het alsnog heel erg voor de inzittenden en hun families en vrienden.


    Exactly my thoughts. Je laat toch niet zien hoeveel je om iemand geeft pas als diegene dood is?
    Maar goed, veel sterkte, alsnog veel succes!


    Some people are art and do art at the same time

    Opinio schreef:
    (...)

    Exactly my thoughts. Je laat toch niet zien hoeveel je om iemand geeft pas als diegene dood is?
    Maar goed, veel sterkte, alsnog veel succes!


    Heel eerlijk? Jawel.
    Stel nu, jij hebt een broer.? Laat ons nu maar even als voorbeeld nemen dat die broer erg opkijkt naar Eminem, dan ga jij niet je hele twitter/instagram/facebook/whatever volspammen met zulke dingen.
    Maar als hij omkomt in zo'n accident, levend verbrand nota bene, ga je je wél inspannen om dat nieuws te verspreiden, als eerbetoon aan je broer.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Initiation schreef:
    (...)

    Heel eerlijk? Jawel.
    Stel nu, jij hebt een broer.? Laat ons nu maar even als voorbeeld nemen dat die broer erg opkijkt naar Eminem, dan ga jij niet je hele twitter/instagram/facebook/whatever volspammen met zulke dingen.
    Maar als hij omkomt in zo'n accident, levend verbrand nota bene, ga je je wél inspannen om dat nieuws te verspreiden, als eerbetoon aan je broer.


    Als je echt van je broer houdt heb je zoiets al voor hem over als hij nog leeft.


    26 - 02 - '16

    Jullie doen alsof ze nooit iets voor haar vriendin gedaan heeft toen ze nog leefde. :')


    Take me to wonderland

    Hou er alsjeblieft over op.. Sommige hier maken me gewoon misselijk en laten me nog rotter voelen.


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Glamdring schreef:
    Hou er alsjeblieft over op.. Sommige hier maken me gewoon misselijk en laten me nog rotter voelen.


    Open dan geen topic hier, je weet hoe mensen over dit soort dingen denken :')


    To infinity and beyond •