• Ik denk dat jullie het wel gehoord hebben,
    dat ongeval in Zonhoven.
    7 doden, levend verbrand gewoon..
    Ik kende ze... Niet allemaal zo goed. Maar ik kende ze wel.

    &Ik kom hier niet om zielig te doen.
    Ik wil jullie vragen om Laura, een van de 7, haar laatste wens uit te laten komen.
    Ze was een enorm grote Selenator.
    Dus we zijn een heel hype aan het starten #Lauratoselena.
    Om te zorgen dat Selena Gomez die ziet.
    Gewoon een RT van haar zou al goed zijn...

    Dus ik vraag iedereen, om op twitter en/of instagram te helpen.
    Gewoon een bericht doet al veel... Je moet gewoon maar is kijken, we doen zo hard ons best...

    Doe het voor Laura, alsjeblieft.



    https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uE8dR5VOGY8


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Wat verschrikkelijk! Ik had het nog niet gehoord, maar heb het net opgezocht en ik heb er geen woorden voor. Ook heel erg confronterend om hun foto's zo hier te zien..
    Heel, heel veel sterkte! En ook heel veel succes met het trending maken van de tags.


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Dankje. Ze waren een heel hechte vriendenkring..
    &we doen ons best.


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Heel veel sterkte en succes met het trending maken! Ik had het verhaal al gehoord, echt vreselijk...


    There is nothing more badass than being yourself

    Ik heb het wel gehoord maar eh, ik vind dit soort dingen eerlijk gezegd heel dom. Ten eerste omdat niemand dit voor haar wilde toen toen ze nog leefde en nu ze dood is ineens wel. Nu heeft ze er toch niks aan want ze zal het toch niet zien/merken. Niemand heeft er wat aan als je pas laat zien dat je om iemand geeft als ze dood zijn.
    Daarbij mag je niet met zeven mensen in een auto zitten, dat is gewoon verboden omdat de auto van het gewicht instabiel wordt. Het zal me ook niet verbazen als er alcohol in het spel was.

    Ik vind het alsnog heel erg voor de inzittenden en hun families en vrienden.


    Your make-up is terrible

    Echt heel erg heftig.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Ik heb geen twitter, nog instagram, maar ik vind het wel heel erg nobel dat je dit wilt doen.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Gadverdamme. Om misselijk van te worden. Wat een vreselijk naar ongeval.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 12:28 ]


    "I shut my eyes in order to see.'

    Bumble schreef:
    Ik heb het wel gehoord maar eh, ik vind dit soort dingen eerlijk gezegd heel dom. Ten eerste omdat niemand dit voor haar wilde toen toen ze nog leefde en nu ze dood is ineens wel. Nu heeft ze er toch niks aan want ze zal het toch niet zien/merken. Niemand heeft er wat aan als je pas laat zien dat je om iemand geeft als ze dood zijn.
    Daarbij mag je niet met zeven mensen in een auto zitten, dat is gewoon verboden omdat de auto van het gewicht instabiel wordt. Het zal me ook niet verbazen als er alcohol in het spel was.

    Ik vind het alsnog heel erg voor de inzittenden en hun families en vrienden.


    Iedereen gaf om Laura, jij kent haar toch niet. We probeerde het toen ook al, maar nu is het erger. Ik bedoel, iedereen op twitter probeert je idool's aandacht te trekken. Maar nu doen wij dat voor haar. Laura was een van de aardigste personen, en iedereen gaf om haar.
    En wie ben jij om te zeggen dat ze dat niet ziet? Iedereen denkt iets anders, ik weet dat ze dit allemaal ziet. En trots is. Ik ga niet luisteren naar mensjes die lekker in mijn gezicht gaan wrijven dat ze dood is en het niet kan zien. Ik hou van haar, en ze is altijd bij me. Zelfs nu...
    En best je mag denken wat je wilt,
    maar ga nu niet verdomme me slecht laten voelen ja?
    Denk je dat me helpt?
    Nou nee, dus echt waar zwijg.
    Aan deze reacties heb ik dus echt niks.

    De rest, dank jullie wel. Het betekent veel voor me als ik weet dat ik mensen heb om mee te praten. alhoewel ik nu nog in een fase zit waar ik het nog steeds niet kan geloven...


    made a list of my regrets and you were the first, love

    Bumble schreef:
    Ik heb het wel gehoord maar eh, ik vind dit soort dingen eerlijk gezegd heel dom. Ten eerste omdat niemand dit voor haar wilde toen toen ze nog leefde en nu ze dood is ineens wel. Nu heeft ze er toch niks aan want ze zal het toch niet zien/merken. Niemand heeft er wat aan als je pas laat zien dat je om iemand geeft als ze dood zijn.
    Daarbij mag je niet met zeven mensen in een auto zitten, dat is gewoon verboden omdat de auto van het gewicht instabiel wordt. Het zal me ook niet verbazen als er alcohol in het spel was.

    Ik vind het alsnog heel erg voor de inzittenden en hun families en vrienden.


    Hier sluit ik me deels bij aan. Bij Michael Jackson was het eigenlijk bijna hetzelfde, voor mijn idee dan. Hij kwam wel eens in het nieuws toen hij leefde, en dat was prima, maar hij was pas echt een hot topic - om dat zo maar te zeggen - toen hij dood was. Toen vond iedereen het pas erg en vervelend. Nu zijn er nog steeds mensen die een soort van meeliften op zijn dood. Door het opeisen van een soort smartengeld. Dit was pas nog in het nieuws. Anyway, ik dwaal af, ik vind het nogal erg dat dit soort dingen pas gedaan worden als mensen niet meer leven.

    Niet dat ik jou daarmee een slecht gevoel wil geven, want dat wil ik namelijk echt niet, ik wil gewoon mijn mening erover geven.

    Ik vind het tof dat je dit voor ze doet, maar toch wel cru dat het pas gebeurd als ze komen te overlijden. Ik vind het ook een ontzettend naar ongeval en ik vind het heel erg voor de nabestaanden.


    26 - 02 - '16

    ^Rustig, ze wrijft helemaal niets in je gezicht. Ze wil je niet slecht doen voelen, trek het je niet aan.

    OT: Echt vreselijk, sterkte. Ik hoop dat het lukt.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Taiga schreef:
    (...)

    Hier sluit ik me deels bij aan. Bij Michael Jackson was het eigenlijk bijna hetzelfde, voor mijn idee dan. Hij kwam wel eens in het nieuws toen hij leefde, en dat was prima, maar hij was pas echt een hot topic - om dat zo maar te zeggen - toen hij dood was. Toen vond iedereen het pas erg en vervelend. Nu zijn er nog steeds mensen die een soort van meeliften op zijn dood. Door het opeisen van een soort smartengeld. Dit was pas nog in het nieuws. Anyway, ik dwaal af, ik vind het nogal erg dat dit soort dingen pas gedaan worden als mensen niet meer leven.

    Niet dat ik jou daarmee een slecht gevoel wil geven, want dat wil ik namelijk echt niet, ik wil gewoon mijn mening erover geven.

    Ik vind het tof dat je dit voor ze doet, maar toch wel cru dat het pas gebeurd als ze komen te overlijden. Ik vind het ook een ontzettend naar ongeval en ik vind het heel erg voor de nabestaanden.


    Queer zijn is gewoon alles

    Taiga schreef:
    (...)

    Hier sluit ik me deels bij aan. Bij Michael Jackson was het eigenlijk bijna hetzelfde, voor mijn idee dan. Hij kwam wel eens in het nieuws toen hij leefde, en dat was prima, maar hij was pas echt een hot topic - om dat zo maar te zeggen - toen hij dood was. Toen vond iedereen het pas erg en vervelend. Nu zijn er nog steeds mensen die een soort van meeliften op zijn dood. Door het opeisen van een soort smartengeld. Dit was pas nog in het nieuws. Anyway, ik dwaal af, ik vind het nogal erg dat dit soort dingen pas gedaan worden als mensen niet meer leven.

    Niet dat ik jou daarmee een slecht gevoel wil geven, want dat wil ik namelijk echt niet, ik wil gewoon mijn mening erover geven.

    Ik vind het tof dat je dit voor ze doet, maar toch wel cru dat het pas gebeurd als ze komen te overlijden. Ik vind het ook een ontzettend naar ongeval en ik vind het heel erg voor de nabestaanden.

    Dat is een vorm van rouwen. Daarbij als je dit soort dingen vraagt wanneer de persoon nog leeft, krijg je een heleboel gezeik over je heen. "Ik krijg ook niet altijd alles,"
    Mensen willen gewoon veel sneller aan zoiets meehelpen als er iets hartverscheurends mee gepaard gaat. Het is erg, maar het is nu eenmaal zo.
    Ik vind het wel mooi dat ze zoiets wil doen.

    Veel sterkte trouwens.


    Take me to wonderland

    We hebben het hier wel over zeven jongeren die gewoon dood zijn, al was het hun eigen schuld [ wat trouwens ook totaal onzin is naar mijn mening, fouten maken we allemaal wel en dat het voor de een dan fataal is is gewoon verschrikkelijk. ]
    Je ziet inderdaad meestal wel dat dit soort dingen pas na de dood van iemand gebeuren, maar ik vind het prachtig om te zien dat haar vriendinnen en naasten zoiets willen doen, desondanks Laura het misschien toch niet zal zien.

    Goed, ieder zijn eigen mening maar laten we dat soort reacties hier nu overwegen laten. Hoe onrespectvol is het in een topic zoals deze.


    But you don't seem to care. So don't start missing me when I'm done missing you.

    Mhysa schreef:
    We hebben het hier wel over zeven jongeren die gewoon dood zijn, al was het hun eigen schuld [ wat trouwens ook totaal onzin is naar mijn mening, fouten maken we allemaal wel en dat het voor de een dan fataal is is gewoon verschrikkelijk. ]
    Je ziet inderdaad meestal wel dat dit soort dingen pas na de dood van iemand gebeuren, maar ik vind het prachtig om te zien dat haar vriendinnen en naasten zoiets willen doen, desondanks Laura het misschien toch niet zal zien.

    Goed, ieder zijn eigen mening maar laten we dat soort reacties hier nu overwegen laten. Hoe onrespectvol is het in een topic zoals deze.


    i put the fun in funeral

    Persoonlijk vind ik het ook maar stom om met zeven in een wagen gaan zitten scheuren (volgens alle media gingen ze wel érg snel), maar daar zijn de achterblijvende vrienden & familie idd niets mee. sterkte.


    Maybe we should doubt our fears instead our dreams.