• Hey allemaal!
    Ik ben gisteravond naar Fall Out Boy geweest en het was zo ongelooflijk gaaf!!!!
    En het leuke was dus dat ik samen met de vriendin met wie ik daar was, eerst best wel vooraan stond, maar we zagen niet zoveel en wilden niet in mogelijk geduw en getrek terecht komen, dus we besloten verder naar achteren te gaan staan. We gingen dus tegen een hek aan staan. Maar achter dat het was een soort mini-podium, en ja hoor, halverwege het optreden gingen ze daar twee liedjes spelen! En omdat wij tegen het hek aanstonden stonden we dus helemaal vooraan!!! Twee meter van de jongens af... Het was zo gaaf.
    Het was echt een geweldig optreden. Goede zang, goede gitaren, goede drumsessies. Ja, het was weer helemaal perfect!!
    Zijn er nog meer mensen geweest? En zo ja, wat vonden jullie ervan?
    Xx


    Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars

    awesome ^^
    Je hebt echt geluk :O


    Music is my escape from Bullshit in life <3

    gaaf!
    ik zou er eerst ook heen gaan met een vriendin maar dat is niet door gegaan :c meh


    .it's up to you to make dreams come true

    Awesome ^^ Ik wilde daar zo graag naartoe maar ik had geen vervoer :c

    Holy shit het was echt awesome, hé? Ik heb heel The Pretty Reckless vooraan gestaan letterlijk bij het podium maar door de hitte moest ik op de zitplaatsen zitten aangezien ik op er punt flauw te vallen stond. Ook zittend zag ik ze erg goed en man wat waren I'm Like A Lawyer en Where Is Your Boy Tonight mooi akoestisch. Ik zou er alles voor over hebben om nogmaals het concert mee te kunnen maken.


    Dear Molly. Watching over Fred like you have been watching over Harry all these years. Love, Lily.

    Oh, ik wou naar het concert in België maar het was op een schoolavond :/ The Pretty Reckless en Fall Out Boy is een perfecte combinatie, suckt om het te missen.


    Life moves pretty fast, if you dont stop and look around once in a while you might miss it.

    Ik heb er over na gedacht om te gaan (vooral omdat een vriendin dat bijna van mij eiste) maar ik wou eigenlijk liever naar het concert van Sick Puppies dat nog moet komen en ik heb een beperkt budget.


    ''What do you mean life is short, life is the longest thing you'll ever do.''

    Volbeat schreef:
    Holy shit het was echt awesome, hé? Ik heb heel The Pretty Reckless vooraan gestaan letterlijk bij het podium maar door de hitte moest ik op de zitplaatsen zitten aangezien ik op er punt flauw te vallen stond. Ook zittend zag ik ze erg goed en man wat waren I'm Like A Lawyer en Where Is Your Boy Tonight mooi akoestisch. Ik zou er alles voor over hebben om nogmaals het concert mee te kunnen maken.


    Ja :) Ik ben nu ook steeds alles terug aan het kijken wat ik heb opgenomen, en andere filmpjes op youtube van anderen enzo :) Als ze ooit weer een keer komen, ga ik er zeker weer heen!

    Jammer voor iedereen die wilde gaan maar niet kon :( Ik hoop voor jullie dat ze nog een keer terugkomen!


    Shoot for the moon, even if you miss, you'll land among the stars