• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    must... supress. curiousity..


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    De laatste tijd raak ik echt van álles totaal van streek. Ik denk dat er iets mis is met mij of zo.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    De laatste tijd raak ik echt van álles totaal van streek. Ik denk dat er iets mis is met mij of zo.


    Gewoon de pubertijd. Niks mis mee. Iedereen gaat er door zover ik weet.

    OT- Klootzak, ik wil echt weten waarom je zo tegen mij doet. Of je wil vuur met vuur bestrijden?


    | 'Sorry for being awesome, losers,' Call had said before he blacked out. | The Iron Trial

    Ik heb opeens zoveel zin in een Harry Potter marathon.

    Fucking life.


    kindness is never a burden.

    Volgens mijn heeft m'n ex-vriend eindelijk het wachtwoord van zijn Netflix verandert. Jammer. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Bloodraven schreef:
    Volgens mijn heeft m'n ex-vriend eindelijk het wachtwoord van zijn Netflix verandert. Jammer. (cat)

    Wat een kutstreek van hem, sorry dat ik het zeg.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Jahoor, tegen mij zegt je dat het goed gaat, terwijl je tegen een ander zegt dat het niet helemaal goed is. Dan toch ook lekker niet.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Novoselic schreef:
    (...)
    Wat een kutstreek van hem, sorry dat ik het zeg.

    Het is zijn account, waar ik het wachtwoord van had. 't is ook wel een beetje raar als ik op hem blijf meeliften als het uit is, maar het was wel best chill. (cat)


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ik voel me echt gelied *kuch* sarcasm


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Bloodraven schreef:
    (...)
    Het is zijn account, waar ik het wachtwoord van had. 't is ook wel een beetje raar als ik op hem blijf meeliften als het uit is, maar het was wel best chill. (cat)

    Oh, sorry, ik dacht dat het jouw account was. Mijn excuses. :x


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Vorigr week de huisarts gebeld omdat ik maar blijf hoesten en al ruim een jaar met een verstopte neus rondloop en dus denk dat het misschien een allergie is en dat ik daar op geteat wil worden.
    Nou, vandaag dus langs geweest en stond na 2 min alweer buiten met een briefje voor het prikken van bloed om het te laten testen en natuurlijk kan dat alleen tussen een bepaalde tijd.
    Nu dus morgenochtend weer terug om bloed te laten prikken en om weer een afspraak te maken met de huisarts voor volgende week voor de uitslag. Dat kan blijkbaar niet telefonisch?????

    En nu dus ook aan het stressen voor morgen, aangezien ik bang ben voor naalden..yes....

    Elvenking schreef:
    Ik heb opeens zoveel zin in een Harry Potter marathon.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Ik heb morgen nog zo belachelijk veel te doen... :')


    Caution first, always.

    Het is níét mijn fucking fout dat jij de hele tijd tegen mij roept. Niemand doet dat als ik wat aan hen vraag, maar jij wel. Dus het ligt niet aan mij.


    kindness is never a burden.