• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Wat is vrije tijd? (bat)


    Caution first, always.

    Ik ben echt nerveus.. Jezus, zo nerveus ben ik normaal nooit als er iets gaat gebeuren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Mijn ogen haten me vandaag, ik heb namelijk echt zó'n hoofdpijn.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DarkSavior schreef:
    Ik ben echt nerveus.. Jezus, zo nerveus ben ik normaal nooit als er iets gaat gebeuren.

    Van je verstandskiezen? Het komt wel goed: Een vriendin van mij had ongeveer twee weken wel hamsterwangen, maar daarna was het over. En dan heb je het in elk geval gehad!


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Elwood schreef:
    Ben net helemaal verrot gescholden door een paar hangjongeren. Welcome to Amsterdam, jongens

    Ik word ook altijd uitgescholden door hangjongeren, maar dat is omdat ik twaalf en een kleintje ben. (cat)


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Soms heb ik echt akward conversations met mensen xD


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    Genest schreef:
    (...)
    Van je verstandskiezen? Het komt wel goed: Een vriendin van mij had ongeveer twee weken wel hamsterwangen, maar daarna was het over. En dan heb je het in elk geval gehad!
    Yeah, hamsterwangen. Daar wordt ik pas blij van (cat) Ik moet die twee weken wel gewoon naar school. But thanks anyway.

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 17:12 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Yeah, hamsterwangen. Daar wordt ik pas blij van (cat) Ik moet die twee weken wel gewoon naar school. But thanks anyway.


    Sterkte en succes met hamsterwangetjes en kiezen trekken!


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    DarkSavior schreef:
    (...)Yeah, hamsterwangen. Daar wordt ik pas blij van (cat) Ik moet die twee weken wel gewoon naar school. But thanks anyway.

    Nou, de pijn lijkt mij erger dan de hamsterwangen. Die vriendin van mij ging ook gewoon naar school met dat.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Why is HJ Story te leuk om te blijven volgen maar tegelijk ook zo pijnlijk ;C


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Leshley schreef:
    (...)

    Sterkte en succes met hamsterwangetjes en kiezen trekken!
    Dankje :'D

    Genest schreef:
    (...)
    Nou, de pijn lijkt mij erger dan de hamsterwangen. Die vriendin van mij ging ook gewoon naar school met dat.
    Pijn is snel voor bij. Met hamsterwangen loop je voor gek.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    DarkSavior schreef:
    (...)Pijn is snel voor bij. Met hamsterwangen loop je voor gek.

    Wauw. Jij geeft echt om je uiterlijk of status hé? Voor je het weet is het zo voorbij, niks ergs aan. [niet gemeen bedoeld trouwens.]

    [ bericht aangepast op 11 maart 2014 - 18:20 ]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    DarkSavior schreef:
    (...)Pijn is snel voor bij. Met hamsterwangen loop je voor gek.

    Omg, I've got no words for this ..
    Behalve: de pijn zal je ook wel wat langer dan één dagje voelen, hoor. Je loopt enkel "voor gek" als je daar zelf in geloofd.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Pokémon Blue heeft echt zo'n lelijke muziek, ugh. ><


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    Novoselic schreef:
    Pokémon Blue heeft echt zo'n lelijke muziek, ugh. ><
    Not. Het is meesterlijk :Y)

    @Genest, Medousa, thank you for the laugh. Nee, ik maak me niet druk om wat andere mensen denken. Status al helemaal niet, daar denken alleen de soort mensen aan waar ik niet mee om ga. Maar dit betekent niet dat ik er blij van wordt om met ronde wangen rond te lopen. Niet zo zeer om wat andere mensen denken, maar meer omdat het me heel erg vervelend lijkt met eten, drinken, etc.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.