• Hier kun je al je frustraties, euforische momenten en hersenspinsels kwijt.
    Dus zit je iets dwars? Heb je problemen? Is je ijsje niet lekker? Of voel je je gewoon zo ontzettend blij en wil je dat met de rest van Quizlet delen?
    Schrijf hier dan alles van je af.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Novoselic schreef:
    Wat een verschrikkelijke kut-sms. Ik zit hier te janken als een klein kind

    Wil je het vertellen. Mijn pb staat open voor je.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    I want to cry and I don't even know why.


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov

    OMD, als mijn vader snurkt, lijkt het wel alsof er bomen omgezaagd worden.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Genest schreef:
    OMD, als mijn vader snurkt, lijkt het wel alsof er bomen omgezaagd worden.


    Tell me about, mijn ouders klinken gezamenlijk als een houtzagerij - die ik door mijn muur heen hoor! De horror :\


    26 - 02 - '16

    watdefuq, paar dagen geleden schietpartij in een huis waar je een jaar lang bent geweest, dan vandaag weer reallife gta voor m'n deur met dikke achtervolging 150 kmph door de stad heen (30 km zone) o.o america stay thereee for fucks sake :/


    · You want a voice, but your voices sound like violence. You shout so loud but all I hear is silence. ·

    Hahah, ik las bommelding als bommolding in plaats van bom-melding. XD ik vragen wat een bommolding is aan mijn ouders, moesten ze lachen.

    [ bericht aangepast op 9 maart 2014 - 21:44 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Velnias schreef:
    Hahah, ik las bommelding als bommolding in plaats van bom-melding. XD ik vragen wat een bommolding is aan mijn ouders, moesten ze lachen.

    Omg, raar genoeg las ik précies hoe jij het bedoelde :"D Hahaha.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Medousa schreef:
    (...)
    Omg, raar genoeg las ik précies hoe jij het bedoelde :"D Hahaha.


    Hahah, pfieuw. Ben ik niet de enige! :Y)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Taiga schreef:
    (...)
    Tell me about, mijn ouders klinken gezamenlijk als een houtzagerij - die ik door mijn muur heen hoor! De horror :\

    Gelukkig is mijn moeder niet zo erg als mijn vader, pfsh.
    Ik luister ook vaak muziek tot ik in slaap kan vallen, anders kan ik helemaal niet meer slapen door hem ..


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Serieus, waarom trek ik altijd die types aan -.- iedereen heeft problemen, en ik mag psych spelen >.>


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Urgh, I hate it when people don't answer my messages.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Mijn ogen doen zo'n pijn *_*


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Elke keer als ik quizlet open krijg ik zo'n melding in me scherm dat me whatsapp zou verlopen o.o zit er een virus op Q ofzo???


    Like snow... beautiful but cold... Like fire... dangerous but warm...

    YukiOnna schreef:
    Elke keer als ik quizlet open krijg ik zo'n melding in me scherm dat me whatsapp zou verlopen o.o zit er een virus op Q ofzo???


    Dat heb ik ook.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    YukiOnna schreef:
    Elke keer als ik quizlet open krijg ik zo'n melding in me scherm dat me whatsapp zou verlopen o.o zit er een virus op Q ofzo???

    Dat heb ik ook op me mobiel. Echt what the fack. Eerst dacht ik dat er een virus op me mobiel zat, maar mijn andere twee zusjes hebben het ook. Echt what the fack.


    Don't walk. Run, you sheep, run.