• Hi!
    Zoals de titel al zegt, ben ik op zoek naar een co writer. Wel het liefste iemand die minimaal eens per week kan schrijven. Een idee voor een verhaal heb ik nog niet echt, maar daar komen we samen wel aan uit :) Zelf schrijf ik graag voetbal verhalen, iets met 1D of met onbekende personen. Als je wil weten hoe ik schrijf, raad ik je aan om bij mijn stories te kijken. Ik maak dit topic aan op mijn mobiel en dan is het best lastig om het erin te zetten..

    Toch heb ik ook een aantal eisen aan een co writer :
    • 1 keer of vaker per week kunnen schrijven. Ik schrijf zelf veel dus van mijn kant is dat geen probleem
    • Toch wel rond de 1000 woorden schrijven. Anders is het zo.. Ja.. Dan heb ik het gevoel dat ik er meer moeite voor doe dan jij
    • Het liefste niet jonger dan 16 zijn. No offense, maar ik ben zelf 20 en wil graag een co writer die zelf ook al wat volwassener is

    Heb je interesse? Laat hier een berichtje achter of stuur me een pb!

    [ bericht aangepast op 13 jan 2015 - 23:14 ]


    Faith is everything.

    Hey ^_^


    - God only knows

    Hi ^_^ interested? (:


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    Hi ^_^ interested? (:


    Yes! Ik weet alleen niet of ik meer dan 1 keer in de week kan schrijven. 1 keer moet zeker lukken maar of ik meer kan schrijven hangt een beetje van de week zelf af ivm werk en school..


    - God only knows

    Isimat schreef:
    (...)

    Yes! Ik weet alleen niet of ik meer dan 1 keer in de week kan schrijven. 1 keer moet zeker lukken maar of ik meer kan schrijven hangt een beetje van de week zelf af ivm werk en school..


    Ik zal je even een pb sturen! Als het vaker niet gaat is niet erg, als 1 keer in de week maar lukt c:


    Faith is everything.

    Anyone interested? (:


    Faith is everything.

    MrsMessi schreef:
    Anyone interested? (:


    Ik wel, al kom ik meestal niet aan de 1000 woorden, tenzij ik echt veel inspiratie heb. + The fact I'm 13.

    [ bericht aangepast op 18 jan 2015 - 20:30 ]


    "At least I am much stronger than when I was unaware of my own weakness."

    Ik heb interesse, alleen heb ik helemaal niks met 1D. Over onbekende personen schrijven vind ik wel altijd leuk. Een keer per week 1000 woorden schrijven zal wel moeten gaan lukken, al heb ik een kleine op komst en een huishouden te doen haha. Het is ontspanning voor me, vooral als ik er goed in zit. Ik ben trouwens 18 jaar. :)
    Wanneer het een weekje lastig word zal je het sowieso van me horen, maar dan zal er ook wel een reden achter zitten (zieke kleine, ziekenhuis, bevalling oid). Ik ben wel zeker gemotiveerd!

    [ bericht aangepast op 20 jan 2015 - 15:07 ]