• Welkom LotR-fans!
    Er waren nog geen topics over LotR en het leekt me wel leuk om een plek te hebben
    waar je met z'n allen kan praten over dit geweldige onderwerp! Ook zijn stories,
    quizzen en alle andere gerelateerde dingen welkom in dit topic.

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 20:45 ]

    Feanor schreef:
    (...)
    Ik herken je nu pas Juul ;)
    oh gefeliciteerd en nice, al spellen voor de xbox op het oog :D
    en dat is iets minder, en lekker, zondags school?

    Ja met mij is alles ook goed,
    heb alleen nog steeds geen baan, is er intresse in een halve manuschript dat ik had opgestuurd de uitgever die mij misschien kunnen helpen, en ik ben nu bezig om de rest er bij te schrijven, wat niet helemaal snel gebeurt naar mijn smaak, maar dat is mijn schuld :)


    Ik bedoelde overmorgen Ö
    En das cool. Waar gaat het manuscript over?


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Oh god. En dan zie je al die oude usernames in de beginpost #Memories


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)
    Goed hoor.
    Ben weer eens een jaar ouder, m'n vader heeft een xbox gekocht, ik begin steeds minder vrouwelijke vrienden te krijgen en meer mannelijke vrienden en ik heb morgen maar 4 uren school.

    En met jou? (:


    Vier uur school op zondag? Whut?

    Feanor schreef:
    (...)
    Ik herken je nu pas Juul ;)
    oh gefeliciteerd en nice, al spellen voor de xbox op het oog :D
    en dat is iets minder, en lekker, zondags school?

    Ja met mij is alles ook goed,
    heb alleen nog steeds geen baan, is er intresse in een halve manuschript dat ik had opgestuurd de uitgever die mij misschien kunnen helpen, en ik ben nu bezig om de rest er bij te schrijven, wat niet helemaal snel gebeurt naar mijn smaak, maar dat is mijn schuld :)


    Dat is gaaf zeg! Waarover gaat je manuscript, en bij welke uitgever?

    [ bericht aangepast op 27 sep 2014 - 22:02 ]


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    Omnom schreef:
    (...)

    Ik bedoelde overmorgen Ö
    En das cool. Waar gaat het manuscript over?

    Ah, vond het al raar hihi :D

    @Omnom en Karenina:
    het gaat over een meisje van 15/ 16 jaar die samen met haar ouders op vakantie in Londen is. waar zij een vrouw ontmoet die hen aanbied om als gids hen verschillende plekken van Londen laat zien.
    die avond krijgt het meisje (Samantha) een droom waarin ze door een mannenstem word geroepen, maar hij roept niet naar haar, en even later in die droom komt ze een spiegel tegen die niet haar reflectie weer geeft maar dat van een ander meisje met groene ogen en vleugels.
    Als Samantha de volgende dag op bezoek gaat bij haar gids en daar een boek aan treft over een oude geschiedenis, (dit is eerder gevonden door haar gids) verschijnt er een man die beweerd dat de twee vrouwen twee prinsessen zijn, Samantha gelooft hem niet en gaat terug naar haar hotel maar die vind ze verwoest aan en haar ouders zijn verdwenen. de man bied haar aan te helpen en zij en haar gids (Layla) reizen naar een andere wereld, waar ze verschillende avonturen beleven,

    ^.^


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Ah, vond het al raar hihi :D

    @Omnom en Karenina:
    het gaat over een meisje van 15/ 16 jaar die samen met haar ouders op vakantie in Londen is. waar zij een vrouw ontmoet die hen aanbied om als gids hen verschillende plekken van Londen laat zien.
    die avond krijgt het meisje (Samantha) een droom waarin ze door een mannenstem word geroepen, maar hij roept niet naar haar, en even later in die droom komt ze een spiegel tegen die niet haar reflectie weer geeft maar dat van een ander meisje met groene ogen en vleugels.
    Als Samantha de volgende dag op bezoek gaat bij haar gids en daar een boek aan treft over een oude geschiedenis, (dit is eerder gevonden door haar gids) verschijnt er een man die beweerd dat de twee vrouwen twee prinsessen zijn, Samantha gelooft hem niet en gaat terug naar haar hotel maar die vind ze verwoest aan en haar ouders zijn verdwenen. de man bied haar aan te helpen en zij en haar gids (Layla) reizen naar een andere wereld, waar ze verschillende avonturen beleven,

    ^.^


    Als het uitgegeven wordt ga ik het lezen ^^


    “The heart is an arrow. It demands to aim true."

    hehe :P


    You can't touch music but music touch you

    Feanor schreef:
    (...)
    Ah, vond het al raar hihi :D

    @Omnom en Karenina:
    het gaat over een meisje van 15/ 16 jaar die samen met haar ouders op vakantie in Londen is. waar zij een vrouw ontmoet die hen aanbied om als gids hen verschillende plekken van Londen laat zien.
    die avond krijgt het meisje (Samantha) een droom waarin ze door een mannenstem word geroepen, maar hij roept niet naar haar, en even later in die droom komt ze een spiegel tegen die niet haar reflectie weer geeft maar dat van een ander meisje met groene ogen en vleugels.
    Als Samantha de volgende dag op bezoek gaat bij haar gids en daar een boek aan treft over een oude geschiedenis, (dit is eerder gevonden door haar gids) verschijnt er een man die beweerd dat de twee vrouwen twee prinsessen zijn, Samantha gelooft hem niet en gaat terug naar haar hotel maar die vind ze verwoest aan en haar ouders zijn verdwenen. de man bied haar aan te helpen en zij en haar gids (Layla) reizen naar een andere wereld, waar ze verschillende avonturen beleven,

    ^.^


    Klinkt leuk! Bij welke uitgeverij?^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Karenina schreef:
    (...)

    Als het uitgegeven wordt ga ik het lezen ^^

    Yay :D
    @Elladan: bij uitgeverij het zilvern spoor, zat jij daar ook niet toevallig?, of ben ik misschien in de war


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Yay :D
    @Elladan: bij uitgeverij het zilvern spoor, zat jij daar ook niet toevallig?, of ben ik misschien in de war


    Bij Zilverbron, dat is voor beginnende auteurs. Maar dat hoort bij elkaar, dus waarschijnlijk eindig je ook bij Zilverbron. Omg, dat zou zo gaaf zijn. Dan kunnen we samen onze boeken verkopen op de boekenmarkten. :')

    [ bericht aangepast op 28 sep 2014 - 10:25 ]


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    (...)

    Bij Zilverbron, dat is voor beginnende auteurs. Maar dat hoort bij elkaar, dus waarschijnlijk eindig je ook bij Zilverbron. Omg, dat zou zo gaaf zijn. Dan kunnen we samen onze boeken verkopen op de boekenmarkten. :')

    Jaa :D, en op de fantasiefair :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Super tof.^^


    Every villain is a hero in his own mind.

    Trouwens, mochten er nog mensen interesse hebben in mijn nieuwe LOTR story die volgende week van start gaat.... Klik!'


    Every villain is a hero in his own mind.

    Elladan schreef:
    Super tof.^^

    Zeker :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Elladan schreef:
    Trouwens, mochten er nog mensen interesse hebben in mijn nieuwe LOTR story die volgende week van start gaat.... Klik!'

    Niamh! *neemt abo*


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Heeellloooooo ^_^


    You can't touch music but music touch you