• Welkom LotR-fans!
    Er waren nog geen topics over LotR en het leekt me wel leuk om een plek te hebben
    waar je met z'n allen kan praten over dit geweldige onderwerp! Ook zijn stories,
    quizzen en alle andere gerelateerde dingen welkom in dit topic.

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 20:45 ]

    SolidSnake schreef:
    Volgende week komt er weer iets uit van Lord of the Rings. Geen boek of film maar een spel :P

    Gaat over een ranger-wraith in mordor. Het heeft me weer teruggetrokken in de LotR hype ^.^ Dus nu ben ik maar weer de films aan het kijken.

    Screenshots!




    Hobbit films still make me sad doe. So baaaaaad

    I know, this girl pre-ordert it.
    Aha aha aha, preciouse :D
    bale is, voor de playstation 3 komt ie pas EIND november uit. hoe gemeen is dat. de pcs ps4 en een xbox volgende week


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    I know, this girl pre-ordert it.
    Aha aha aha, preciouse :D
    bale is, voor de playstation 3 komt ie pas EIND november uit. hoe gemeen is dat. de pcs ps4 en een xbox volgende week


    Yeh. Helemaal balen is dat ze voor de PS3 en 360 datzelfde nemesis systeem blijkbaar hebben moeten terugschroeven omdat oude consoles het niet aankonden :C Ben blij dat ik een PS4 heb :P Maar ik vermoed dat het nog steeds awesome zal zijn ^^


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Yeh. Helemaal balen is dat ze voor de PS3 en 360 datzelfde nemesis systeem blijkbaar hebben moeten terugschroeven omdat oude consoles het niet aankonden :C Ben blij dat ik een PS4 heb :P Maar ik vermoed dat het nog steeds awesome zal zijn ^^


    Ah, damn, ik heb een x-box 360... Maar ik wacht sowieso tot ie wat goedkoper is, denk ik. En misschien ook tot ik vakantie heb, omdat ik anders bang ben dat school eronder zal lijden x'D


    Stenenlikker

    Elrohir schreef:
    (...)

    Ah, damn, ik heb een x-box 360... Maar ik wacht sowieso tot ie wat goedkoper is, denk ik. En misschien ook tot ik vakantie heb, omdat ik anders bang ben dat school eronder zal lijden x'D

    je kan kijken op verschillende winkel sites waar ie het goedkoopst is, heb ik gedaan en kwam bij gamemania uit,
    ik kon gaan voor de pc versie, maar mijn videokaart van nivida kan dat niet aan en om helemaal een nieuwe videokaart aan te schaffen zag ik niet zitten, gelukkig heeft mijn broer een ps3.
    nu er alleen nog mee zien om te gaan


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    je kan kijken op verschillende winkel sites waar ie het goedkoopst is, heb ik gedaan en kwam bij gamemania uit,
    ik kon gaan voor de pc versie, maar mijn videokaart van nivida kan dat niet aan en om helemaal een nieuwe videokaart aan te schaffen zag ik niet zitten, gelukkig heeft mijn broer een ps3.
    nu er alleen nog mee zien om te gaan


    Wat voor videokaart heb je dan? Het heeft niet bepaald een topkaart nodig om het te draaien (een GTX 460/Radeon HD 5850, beide mid/high end kaarten van een paar jaar terug)

    En voor PC is het maar 37.50 euro met coupon via GreenmanGaming


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Wat voor videokaart heb je dan? Het heeft niet bepaald een topkaart nodig om het te draaien (een GTX 460/Radeon HD 5850, beide mid/high end kaarten van een paar jaar terug)

    En voor PC is het maar 37.50 euro met coupon via GreenmanGaming

    Ik heb een Nvidia GTX 550 TI,
    ik had namelijk op de site gekeken van het spel zelf, wat je nodig had om het spel goed te laten lopen en daar stond op, Nvidia 560/565 of hoger


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Ik heb een Nvidia GTX 550 TI,
    ik had namelijk op de site gekeken van het spel zelf, wat je nodig had om het spel goed te laten lopen en daar stond op, Nvidia 560/565 of hoger


    Oh ja, da's wel te laag :C


    quidquid excusatio prandium pro

    SolidSnake schreef:
    (...)

    Oh ja, da's wel te laag :C

    Uhu, maar om een nieuwe videokaart te kopen (heb deze nu net, mm 2 a 3 jaar) zag ik niet zo zitten, dan ben ik duurder uit en heb ik geen zin in :)
    maar het spel is echt vet, vooral die met Celebrimbor en Gollum


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik kom ook weer eens hier kijken C:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    Ik kom ook weer eens hier kijken C:

    Gezellig mijn vrolijke ringer :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Dat moment dat je op YouTube iets bekijkt en je uiteindelijk terecht komt bij The Voice of China o.O


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Feanor schreef:
    (...)
    Gezellig mijn vrolijke ringer :D


    Heeyyy :3


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)

    Heeyyy :3

    hoe gaat het er mee :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    hoe gaat het er mee :D


    Goed hoor.
    Ben weer eens een jaar ouder, m'n vader heeft een xbox gekocht, ik begin steeds minder vrouwelijke vrienden te krijgen en meer mannelijke vrienden en ik heb morgen maar 4 uren school.

    En met jou? (:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Omnom schreef:
    (...)

    Goed hoor.
    Ben weer eens een jaar ouder, m'n vader heeft een xbox gekocht, ik begin steeds minder vrouwelijke vrienden te krijgen en meer mannelijke vrienden en ik heb morgen maar 4 uren school.

    En met jou? (:

    Ik herken je nu pas Juul ;)
    oh gefeliciteerd en nice, al spellen voor de xbox op het oog :D
    en dat is iets minder, en lekker, zondags school?

    Ja met mij is alles ook goed,
    heb alleen nog steeds geen baan, is er intresse in een halve manuschript dat ik had opgestuurd de uitgever die mij misschien kunnen helpen, en ik ben nu bezig om de rest er bij te schrijven, wat niet helemaal snel gebeurt naar mijn smaak, maar dat is mijn schuld :)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf