• Welkom LotR-fans!
    Er waren nog geen topics over LotR en het leekt me wel leuk om een plek te hebben
    waar je met z'n allen kan praten over dit geweldige onderwerp! Ook zijn stories,
    quizzen en alle andere gerelateerde dingen welkom in dit topic.

    [ bericht aangepast op 22 april 2014 - 20:45 ]

    Elvenking schreef:
    Afgelopen week LotR nog gekeken, nu al weer de neiging om het opnieuw te doen. :'D


    Ik ga vanavond Return of the King Extended Edition kijken :P
    Als ik toestemming krijg tenminste en anders doe ik het toch :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Mine topic :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Helemaal vergeten: Complimenten voor de beginpost! Ik vind hem mooi gelukt :P
    En ik weet hoe irritant een beginpost kan zijn. Ik heb d'r ook een gemaaakt en die was bar irritant. Hij is nog steeds niet helemaal volledig, maar goed genoeg.
    Maar ik denk dat jij er niet onwijs veel problemen mee had, aangezien je ook je profiel zo mooi hebt en je dr echt goed in bent.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]









    Mijn topics. :Y) Had niet gezien dat er een nieuwe was. En als iemand weet hoe je deze plaatjes naast elkaar krijgt, graag even melden. 't Lukt nooit zoals op tumblr. :c

    [ bericht aangepast op 8 maart 2014 - 19:48 ]


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Mijn topics


    Spoiler alert: you will save yourself

    Wij hebben een nieuwe geluidsinstallatie met een mooie bas en dergelijke. Een ik heb laatst LOTR gekeken, en dat was echt episch :3


    Deep inside, I've never felt alive

    Mijn Topics ^^


    You can't touch music but music touch you

    Mijn topics.


    Caution first, always.

    Lanthir schreef:
    Helemaal vergeten: Complimenten voor de beginpost! Ik vind hem mooi gelukt :P
    En ik weet hoe irritant een beginpost kan zijn. Ik heb d'r ook een gemaaakt en die was bar irritant. Hij is nog steeds niet helemaal volledig, maar goed genoeg.
    Maar ik denk dat jij er niet onwijs veel problemen mee had, aangezien je ook je profiel zo mooi hebt en je dr echt goed in bent.

    Oh dankjewel. ^^ Dat is lief.


    Hehe


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Heei. Mag ik op de lijst? ^^


    :)

    Gilbertson schreef:
    Heei. Mag ik op de lijst? ^^

    Welkom in ons midden ;)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Welkom in ons midden ;)

    Gehe, dankje.


    :)

    Ohja, vergeten dat deze er ook al weer was :'D

    De gif's van de paarden zijn mooi! Alleen die van Snowmane is zo sad. ):


    Stenenlikker




    Deze zijn awesome :')

    [ bericht aangepast op 12 maart 2014 - 20:16 ]


    Stenenlikker