• Ik heb weer eens een idee bedacht, mensen. Nou ja, bedacht... Ik heb inspiratie opgedaan door een spel wat ik speelde.

    Het verhaal gaat over een man genaamd Mr. Bigbucks die de grootste wolkenkrabber van de stad heeft gekocht en langzaam de stad Miniopolis wil veranderen in een attractiepark met replica's van de bestaande gebouwen waarvoor entreegeld zal worden gevraagd. Een aantal jonge studenten, die in het gebouw werken, worden ontslagen en worden uit het niets op straat gezet. Ze beginnen wraak te koesteren voor Mr. Bigbucks en zijn walgelijke idee om de hele stad in een attractiepark te veranderen.
    In club Xizzle komen ze bij elkaar, alle vier soorten studenten: Richies, streeties, nerdies en artsies. Richies zijn vooral rijk en gericht op geld. Streeties zijn mensen die gek zijn op uitgaan en elkaar vaak ontmoeten op de skatebaan, ergens aan de rand van de stad. Nerdies zijn gericht op hun studie en willen graag zo hoog mogelijk komen. Artsies zijn creatief en zijn gek op het museum.
    Nu moeten al deze studenten samenwerken om Mr. Bigbucks te stoppen. Het wordt alleen niet makkelijk: de groepen liggen altijd niet even goed met elkaar en kunnen niet altijd goed met elkaar omgaan. Ook stuurt Mr. Bigbucks iedereen die hem tegenzit, naar de gevangenis.
    In de vorm van protesten proberen Mr. Bigbucks de stad uit te drijven, het heeft echter (nog) niet zoveel succes, aangezien Mr. Bigbucks met de dag machtiger lijkt te worden. Zullen de de studenten de vreselijke plannen van Mr. Bigbucks kunnen stoppen, of zal de stad in een attractiepark veranderen.

    Nu wil ik hier zeg maar een rpg over maken. Het idee komt van het spel Urbz; sims in the city.

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 14:12 ]


    26 - 02 - '16

    Ik heb besloten dat ik zowel een story als een rpg hierover wil maken. Nu heb ik alleen nog mensen nodig die mee zouden willen doen aan de rpg.


    26 - 02 - '16