• [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 16:47 ]


    Danmarks Dynamite.

    Mercimek schreef:
    (...)

    Als het geen seksistische dingen zijn, I'm here. ^^


    Het hoofdstukje is 16+, dus niet voor Nesserds.:3
    Ik raad je ook aan het hoofdstuk wat ik als het goed is rn ik hulp krijg vanavond ga activerrn niet te lezen.


    Reality's overrated.

    Malcolm schreef:
    (...)

    Hoezo letterlijk? Lols.
    Nee, voor mijn doen valt deze nog heel.edgmee, ik schrijf meestal uitgebreider, maar moest het ietwat terughouender houden ditmaal.


    'kut'


    Danmarks Dynamite.

    Malcolm schreef:
    (...)

    Het hoofdstukje is 16+, dus niet voor Nesserds.:3
    Ik raad je ook aan het hoofdstuk wat ik als het goed is rn ik hulp krijg vanavond ga activerrn niet te lezen.


    Oh, fuck. Mis ik dan iets belangrijks?


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Malcolm schreef:
    Wir wilt me helpen met iets wat best belangrijk voor me is en vanavond nog moet gebeuren?


    Reality's overrated.

    Malcolm schreef:
    (...)

    Het hoofdstukje is 16+, dus niet voor Nesserds.:3
    Ik raad je ook aan het hoofdstuk wat ik als het goed is rn ik hulp krijg vanavond ga activerrn niet te lezen.

    I can help ya?


    Danmarks Dynamite.

    Mercimek schreef:
    (...)

    Oh, fuck. Mis ik dan iets belangrijks?


    Nah. Nee.
    Aurrisea heeft een geheim waarmee Marcus haar chanteerd, en hij bedreigd haar Liam pijn te doen, waar ze ja op zegt. That's it.


    Reality's overrated.

    Keaton schreef:
    (...)

    'kut'


    Okay, okay. Maar dat is Marcus hea. Het is misschiem wat grof gesproken, maar ik hou niet van dat soort woorden in de geschreven tekst enzo. Snappie?


    Reality's overrated.

    Malcolm schreef:
    (...)

    Okay, okay. Maar dat is Marcus hea. Het is misschiem wat grof gesproken, maar ik hou niet van dat soort woorden in de geschreven tekst enzo. Snappie?


    Jaa. oke. c:


    Danmarks Dynamite.

    Keaton schreef:
    (...)
    I can help ya?


    Graag.
    Zpu ik je zo, als ik het hoofsstuk en mijn uitleg vooor mijn afwezigheid, kunnen toevoegen als co? Omdat ik tegenwoordig meer op mijn telefoon type zitten er vooral in het laatste deel veel spellimgsfouten, die er toch al inzitten, en misschien ook grammaticaal. (Mjjn telefoon doet ook automatisch spaties tussen de code's achtig. Ook kloppen de hoofdletters bij 'Hij' 'Zijn' niet helemaal, dieis vaak nog klrin. Let wel op: er gaat eenn klein stukje over haar vader, dit moet uiteraard gewoon, zonder overmatige hoofdletters. Daarnaast heb ik nog een soundtrack nodig, van die songtekst moet een deeltje in de inleiding samen met deaanklikbare link, met daarin de naam van het liedje en de zanger of zangeres. Ik weet geen nummer, weet jij misschien iets? En natuurlijk dr vraag of het niet complete prut is.
    Dit kan dus allemaal niet omdat ik op mijn telefoon zit, hmm. Ik moet hem eerst nog afmaken, maar kan ik je dan zo snrl mogelijk als co toevoegen? Dan kijk ik daarna nog eensen kan hem dan eindelijk activeren.
    Alvast bedankt!


    Reality's overrated.

    Malcolm schreef:
    (...)

    Graag.
    Zpu ik je zo, als ik het hoofsstuk en mijn uitleg vooor mijn afwezigheid, kunnen toevoegen als co? Omdat ik tegenwoordig meer op mijn telefoon type zitten er vooral in het laatste deel veel spellimgsfouten, die er toch al inzitten, en misschien ook grammaticaal. (Mjjn telefoon doet ook automatisch spaties tussen de code's achtig. Ook kloppen de hoofdletters bij 'Hij' 'Zijn' niet helemaal, dieis vaak nog klrin. Let wel op: er gaat eenn klein stukje over haar vader, dit moet uiteraard gewoon, zonder overmatige hoofdletters. Daarnaast heb ik nog een soundtrack nodig, van die songtekst moet een deeltje in de inleiding samen met deaanklikbare link, met daarin de naam van het liedje en de zanger of zangeres. Ik weet geen nummer, weet jij misschien iets? En natuurlijk dr vraag of het niet complete prut is.
    Dit kan dus allemaal niet omdat ik op mijn telefoon zit, hmm. Ik moet hem eerst nog afmaken, maar kan ik je dan zo snrl mogelijk als co toevoegen? Dan kijk ik daarna nog eensen kan hem dan eindelijk activeren.
    Alvast bedankt!


    Ik wil het graag doen, haha. Maar hoe het hier staat is een beetje verwarrend. HAHA. Dus misschien uh, idk, iets betere uitleg?


    Danmarks Dynamite.

    Keaton schreef:
    (...)

    Ik wil het graag doen, haha. Maar hoe het hier staat is een beetje verwarrend. HAHA. Dus misschien uh, idk, iets betere uitleg?


    Wat begrijp je niet?
    Spellingveebeteren, hoofdletters en gramatica verbeteren.
    Een soundtrack.
    Je mening.
    Snappie? :')


    Reality's overrated.

    Malcolm schreef:
    (...)

    Wat begrijp je niet?
    Spellingveebeteren, hoofdletters en gramatica verbeteren.
    Een soundtrack.
    Je mening.
    Snappie? :')


    Oke, got it.


    Danmarks Dynamite.

    Dat wordt pas morgen TW en PLL kijken. :')


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    PLL LAATSTE AFLEVERING. OMG.


    I don't want you to die, I want you to suffer.

    Lalala. Ik ga serieus weer lachen als hem weer tegenkom. Hij zei ook maandag toen ik hem opeens tegenkwam. "Slecht begin na de vakantie, he?" :')

    [ bericht aangepast op 5 maart 2014 - 21:39 ]


    I don't want you to die, I want you to suffer.