Keaton schreef:
(...)
I can help ya?
Graag.
Zpu ik je zo, als ik het hoofsstuk en mijn uitleg vooor mijn afwezigheid, kunnen toevoegen als co? Omdat ik tegenwoordig meer op mijn telefoon type zitten er vooral in het laatste deel veel spellimgsfouten, die er toch al inzitten, en misschien ook grammaticaal. (Mjjn telefoon doet ook automatisch spaties tussen de code's achtig. Ook kloppen de hoofdletters bij 'Hij' 'Zijn' niet helemaal, dieis vaak nog klrin. Let wel op: er gaat eenn klein stukje over haar vader, dit moet uiteraard gewoon, zonder overmatige hoofdletters. Daarnaast heb ik nog een soundtrack nodig, van die songtekst moet een deeltje in de inleiding samen met deaanklikbare link, met daarin de naam van het liedje en de zanger of zangeres. Ik weet geen nummer, weet jij misschien iets? En natuurlijk dr vraag of het niet complete prut is.
Dit kan dus allemaal niet omdat ik op mijn telefoon zit, hmm. Ik moet hem eerst nog afmaken, maar kan ik je dan zo snrl mogelijk als co toevoegen? Dan kijk ik daarna nog eensen kan hem dan eindelijk activeren.
Alvast bedankt!
Reality's overrated.