• Ik zoek een leuke story.
    Wat ik lees en niet lees : ik lees geen One Direction story 's.
    Ik lees wel Mainstreet en Katy Perry . Ook lees ik fantasy verhalen.


    If you can dream it , you can do it. ( Rein van Duivenboden)

    Fantasy. Deze kun je lezen zonder de boeken gelezen te hebben. Het gaat over Griekse mythologie, weet niet of je dat wat vindt...

    Camp Half-Blood



    Zeven halfgoden zullen deze queeste doorstaan
    Door storm of vuur zal de wereld vergaan
    Een belofte te houden tot in ademnood
    En vijanden gewapend aan de deuren van de dood

    Een nieuwe grote profetie, een nieuw verhaal van helden.
    Dit verhaal zal doorgaan waar de Laatste Olympiër afgesloten is.
    Helden van Olympus is nooit gebeurd, dus er zijn zeven anderen halfgoden die de queeste moeten doorstaan.
    Wil je weten wie dat zijn? Je kunt het hier lezen.


    15 jaar na de Laatste Olympiër
    Percy en de rest komen erin voor
    Volledig Nederlands geschreven
    Sinds November 2013
    700 woorden per hoofdstuk

    Ruler Of Katan



    Er heersen duistere tijden over Katan, het rijk in de wolken, het paleis in de wolken. Nadat Koning Eric is gedreven door hebzucht, gaat er maar een ding door Lucy heen; Hem verslaan. Ze moet haar hele rijk bij elkaar trommelen om het tegen hem op te nemen, maar of dat nou zo makkelijk is. Want vijanden sluiten bondgenootschappen, en vrienden worden vijanden. Trekkend met een leger gaat ze op weg naar de andere machtige koning van de wereld; Menno. Haar beste vriend. Zal er ooit nog vrede komen in de wereld? En zal ze degene van wie ze houd kunnen redden?

    Dit is een Fantasy verhaal, er komen veel Fantasie wezens in voor, en elk rijk heeft er een die echt bij hun rijk behoort. Er zijn ongeveer drie rijken in de wereld, die of kleiner of groter worden, want er is veel oorlog. Eric was vroeger een vriend van Lucy en Menno. Nog beter gezegd: Beste vriend. Maar dat was nog in hun kindertijd.


    Lucy



    -Een Fantasy Story
    -Zelfbedachte rijken etc, onbekende personen
    -Alle rechten behoren toe aan mij.
    -Nederlands geschreven en gesproken, maar soms andere talen erin, die ik heb verzonnen.


    "Please Listen Eric, Just Listen! You're Going To Destroy The World!"

    "Then I Think I Must Destroy You To..."

    "You Stay Away From Her!"

    [ bericht aangepast op 4 maart 2014 - 19:09 ]


    "She Is Far Away, She Is Far Far Away From Me." ~ Kili About Tauriel

    Mijn fantasy verhalen zijn wel fanficties van Harry Potter of the Hobbit. Ik weet niet of je die leest? (:
    Je hoeft het niet per se te hebben gelezen of gezien om het verhaal te kunnen volgen. ;p


    Every villain is a hero in his own mind.

    Waiting butterfly is fantasie, maar het is wel al heel ver (bijna afgelopen) en het vervolg komt binnenkort online te staan.


    Take risks and conquer your fears.

    Ehm... Ik heb wel een verhaal, maar het is geen fanfictie en ook geen fantasy idk of je het leuk gaat vinden... Het is een soort van detective:

    Rox raakt ondanks haar jongensachtige gedrag bevriend met het meisje Ravleen. Als zij dood word gevonden en Rox een notitieboekje vol met aantekeningen van Ravleen in handen krijgt veranderd haar blik op de politie.

    http://www.quizlet.nl/stories/134360/notitie-geheim/

    Misschien vind je het leuk ;)


    I dare you to move - Switchfoot


    [url="http://www.quizlet.nl/stories/133836/fire--op-16/"]Fire[/url]



    2014 AD -- Pompei
    Tatjana is taking part in a historical dig near the old city of Pompeii. They are trying to preserve a part of the old city that is covered in ash of the Vesuvius eruption of 79AD. When the team starts excavat-ing a previously unknown building, things starts to begin to take a strange turn. For the better or the worse is still uncertain, but the team soon realize they uncovered more then a piece of the city history.

    78 AD -- Pompeii
    Tityana is leading a relativly normal life. She got all the luxury a Roman noble woman can want and life is good, when her sister is not acting like an idiot. She enjoys her life as the leading lady of the city. Her days are filled with balancing in the political maze that is the city and the higlife of Rome, while keeping her secret safe. Nothing seems to be going wrong and nothing is pointing towards much trouble in the near future. Untill the games for her birthday and a decision that could turn the whole city against her.


    Soundtrack: http://youtu.be/F90Cw4l-8NY



    Geschreven in Nederlands *
    Is niet 100% historisch correct *
    Geschreven vanuit 2 standpunten *
    Heeft NIKS te maken met de film, eerste versie van dit verhaal bestaat al een paar jaar *
    Geschreven door DarkAng3l *
    Ik wil hier niets van terug zien in een ander verhaal *
    Gestart: *
    Gestopt: ??? *


    "Nothing is True. Everything is Permitted"

    Ik ben net begonnen met een story Marvel/avengers/x-men gerelateerd. Als dat in je interesse ligt wil ik je wel aanraden daar even een kijkje te nemen haha

    http://www.quizlet.nl/stories/137900/the-arrow-of-the-silver-dragon--the-avengers/


    Hard Work. Good-hearted. Loyalty. And Fair Play: I'm a Hufflepuff In Every Single Way.



    Lieve is een meisje met een heftig verleden. Ze is erg teruggetrokken, dromerig en het liefste is ze alleen aan het tekenen of aan het lezen op haar kamer. Veel sociale contacten heeft ze niet. De greep van de eenzaamheid houdt haar vast.
    Tot ze Louise ontmoet. Een meisje dat nieuw is in haar klas, ze is grappig maar erg warrig. In het begin wantrouwt Lieve haar, maar als de tijd verstrijkt ontstaat er een hechte vriendschap dat meer is dan alleen dat.

    •Gebaseerd op een waargebeurd verhaal.
    •Bevat gewelddadige scènes. (huiselijk geweld)
    •Kan triggerend zijn. (zelfmoord en automutilatie)
    •Drama, onbekende personen.
    •Geschreven en bedacht voor mij.





    Hægt, Kemur Ljósið

    Blauw doordringt in ijzige winterogen,
    Bevroor mijn lippen tegen elkaar, sneeuw vormt zich al daar,
    Nagedacht over wat ik zou zeggen, of je jezelf erbij neer zou leggen,
    Beven mijn woorden door de lucht als ik probeer te spreken...

    Blauwkristallen ogen glijden langs de restjes papier
    Door de kamer verspreidt, zijn de woorden die ik mijd
    Snippers geteld, het getal dat ik je meld,
    Vormen de trillingen door de lucht iets wat je misschien verstaat...

    Flitsen je helderblauwe ogen
    Door de wintersneeuw, hoor je mijn gil?
    Kleurt de sneeuw rood, volgt de dood
    Zo dichtbij...


    It took me four years to paint like Raphael, but a lifetime to paint like a child - Pablo Picasso

    Heb net mijn eerste Storie op quizlet gezet. Tis een fantasie verhaal/fanfic over de Percy Jackson/Heroes of Olympus boeken. :)

    http://www.quizlet.nl/stories/137563/the-child-of-the-night-pjohoo-fanfic/


    Nine, now eight, are the rest of you there?



    ''Welcome to the Hunger Games and may the odds be ever in you favor!''



    ''You never know how strong you are until being strong is the only choice you have.'' She told me.
    The only thing I could do was nod and hope she was right.




    Bravery -HungerGames/ Celebrities


    Adventurer at heart, but oh how she loved to be home





    For the severely emotionally injured the world is just not a safe place.
    There is always another injury lurking just around the corner.
    I know that a lot of these people go inside of their minds and disassociate from everything and everyone around them.
    That way the world, for them, becomes a little bit safer.
    And we call them insane and mentally ill, and crazy, and unpredictable, and scary.
    But somewhere deep inside, we all envy then.
    After all, we all just want one thing.
    To be strong and safe.



    'daring to defy but too weak to overcome'



    Een verhaal over hoe liefde je dwingt om keuzes te maken die je hele leven veranderen.
    Hoe liefde je kan dwingen dingen te doen tot je uiteindelijk niet eens meer weet waarvoor je vecht, of wie je zelf bent.



    -Divergent Fanfiction
    -Start op 8/05/14
    -Dit verhaal is opbouwend, maar zal later 16+ bevatten.
    -Het verhaal uit de boeken/films is niet/ nog niet gebeurd
    -Ik houd van ondersteunende tips/reacties
    -De originele personages behoren toe aan Veronica Roth, alle andere aan mij
    - cover van DreamerN


    Dancing on the edge


    Failure is the opportunity to begin again, more intelligently.

    Hey!

    Ik heb 3 stories die aan je eisen voldoen, momenteel schrijf ik het meeste aan de 2e, heb er nu heel veel inspiratie voor.
    Ik zou het super vinden als je een kijkje zou nemen!




    Één en drie, twee vierend vrij zonder wrok
    Gebogen vier maakt lachend de sneeuwende klok
    Vijf word gevrezen met wanhoop,naar
    Niemand's lievend, vasterend zwaar
    Één blijft achter, geen begrip
    Twee maakt goed, gekweld in slib
    Drie is stevig, maakt vanouds
    Vijf laat drie als kalig koud
    Drie en vier maakt stevig zeven
    Brengt de nummer vijf naar even.


    - Fantasy, onbekende personen
    - Al gestart, tijdelijk even geen updates
    - update 1x per week
    - lange hoofdstukken (ongeveer 1500 woorden), nu al 20 hoofdstukken
    - ABN geschreven
    - Neem maar een kijkje als het je iets lijkt : http://www.quizlet.nl/stories/108606/leatarr-ogen-der-doorgang/

    Door Zwaluws en blackXwhite



    Na een dodelijk ongeluk komt Daniel terecht in een voor hem volledig onbekende wereld. Een wereld op dezelfde plek als de onze, maar onzichtbaar voor diegene waarvoor het niet bedoeld is. Deze wereld was tot miljoenen jaren geleden toegankelijk voor iedereen, totdat iemand besloot de poort tussen de twee werelden te sluiten. Alleen zij met een pure ziel kunnen deze wereld betreden. Want deze wereld is, net als de onze, niet zonder gevaar.

    - Onbekende personen, fantasy
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - hoofdstukken van 500-1000 woorden
    - pas 5 hoofdstukken, maar aan deze story schrijf ik nu veel
    - de link: http://www.quizlet.nl/stories/109851/guardian-angel/
    - door blackXwhite



    What about taking this empty cup and filling it up
    With a little bit more of innocence
    I haven't had enough, it's probably because when you're young
    It's okay to be easily ignored
    I like to believe it was all about love for a child


    - Onbekende personen
    - ABN geschreven
    - Gestart!
    - Let op: Hiervan bestaan 2 versies in dezelfde story!
    - Update: Als ik weer een nieuw hoofdstuk heb kunnen schrijven
    - Link: KLIK!
    - Door blackXwhite

    xx


    The best way to make your dreams come true is to wake up!




    Calcanda semel via leti


    Iedereen is dood... iedereen. Het vuur greep razend snel om zich heen, huizen werden verzwolgen in de snijdende hitte. Ik dacht dat de duivel ons kwam halen, de duivel... Ergens had ik ook wel gelijk, ergens was het waar! Ja koning Hores en zijn mannen, waren de afkomstig van duivel ik wist het zeker! Zij waren in ieder geval elk bestoken met duivelse gedachtes, gevoed door zes van de zeven zondes.
    Ik ben maar een simpele vrouw, ik ben alleen... Maar ik ben gemaakt tot de zesde zonde en ik zal wreken wat deze mannen hebben gedaan. Ik zal hen elk op een passende manier naar de krochten van de hel sturen, daar waar zij thuis horen. Dan pas zal ik vrede kennen.



    Een verhaal dat je meesleept in het begrip naar een psychisch zieke vrouw die veel heeft gezien in een tijd van genadeloze oorlog. Een vrouw die leeft in het bijzijn van de mensen die haar hebben verziekt.


    Geschreven door Iris Huis in 't Veld
    Deze story doet mee aan SOTY
    Hoofdstukken tussen de 800 en 2000 woorden

    Gestart: 20-01-2014
    Eindigt: 30-11-2014








    Een aantal recensies:


    Klik voor groter
    De reacties zijn terug te vinden in de story


    Never forget what you are. The rest of the world will not. Wear it like armor and it can never be used to hurt you.

    http://www.quizlet.nl/stories/137746/dark-rose/



    'Alsjeblieft Rose, dit zal je dood worden.' Rose draaide zich langzaam om en met betraande blauwe ogen keek ze haar twee zussen aan die sprekend op haar leken.
    'Ik moet dit wel doen, als ik dit niet doe wordt het als nog mijn dood, onze dood.' haar stem brak en de tranen stroomd over haar wangen.
    'Rose, er is vast een andere manier.' ze keek haar twee zussen een voor een aan en nam een diepe zucht voordat ze verder sprak.
    'Nee, er is geen andere manier.' zonder om nog op antwoord te wachten draaide ze zich om en rende ze weg.



    Alle personages behoren toe aan j.k Rowling behalve mijn zelfbedachte personages.
    Ik probeer minstens 1x in de week een hoofdstuk te activeren maar dit zal me niet altijd lukken
    Kan afwijken van de verhaallijn
    Speelt zich af in the orde of the phoenix

    http://www.quizlet.nl/stories/139055/gebroken-vleugels/



    I fell because of love and lost my wings.

    I won't make the same mistake...


    Mhm?