• Klik voor groter

    Op de één of andere manier kan ik dus geen reacties plaatsen omdat ik "ingelogd moet zijn voor deze functie". Ik heb al opnieuw ingelogd, maar dat werkt niet echt. Weet er iemand waaraan dit zou kunnen liggen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Vijfenveertig ongeopende pb's? Ö

    Ik heb het net getest en ik kan wel gewoon reacties plaatsen, in ieder geval op mijn eigen story, dus het is geen Q-wijd probleem. Ik zou je aanraden opnieuw in te loggen, maar als je dat al hebt gedaan, heb ik geen idee wat je moet. Misschien kun je je internetgeschienis/cookies eens verwijderen? :/


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Square schreef:
    Vijfenveertig ongeopende pb's? Ö

    Ik heb het net getest en ik kan wel gewoon reacties plaatsen, in ieder geval op mijn eigen story, dus het is geen Q-wijd probleem. Ik zou je aanraden opnieuw in te loggen, maar als je dat al hebt gedaan, heb ik geen idee wat je moet. Misschien kun je je internetgeschienis/cookies eens verwijderen? :/


    16 - 09 - '17

    Ik heb vandaag nog gewoon reacties kunnen plaatsen bij een story.


    "Her heart was a secret garden, and the walls were very high."

    Square schreef:
    Vijfenveertig ongeopende pb's? Ö

    Ik heb het net getest en ik kan wel gewoon reacties plaatsen, in ieder geval op mijn eigen story, dus het is geen Q-wijd probleem. Ik zou je aanraden opnieuw in te loggen, maar als je dat al hebt gedaan, heb ik geen idee wat je moet. Misschien kun je je internetgeschienis/cookies eens verwijderen? :/


    De eerste twintig komen van de bèta-uitslagen en aangezien ik te lui was ze te openen, heb ik die luiheid niet gestopt. Maar ik zorg er wel altijd voor dat het een mooi rond getalletje is (of een soort van. Het moet eindigen op een 0 of 5).
    Maar dat zal ik eens proberen, bedankt (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Door m'n geschiedenis/cookies te verwijderen lukt het weer.
    Bedankt (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried