• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.

Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."

Hobbit quizzen:

Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.

[ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 15:06 ]

You can't touch music but music touch you

Kauwgomjunky schreef:
    (...)

oh jeej ren voor je leven! haha :P

je lijkt Lanthirretje wel...

Gold Gold

Kauwgomjunky schreef:
    (...)

die is leuk! ^^
    teken je nu nog??

Eh niet zo vaak, maar wil het wel weer op pakken hoor :D, deel ik het met jullie :D, in mijn fotoboek op q staar er nog een paar, als je intresse hebt ;)

A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

DwarfThorin schreef:
    (...)
    Jij spreekt me ten minste normaal aan, kan ik van Lanthirretje niet zeggen...

Maa natuurlijk O! koning van de dwergen

A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

Feanor schreef:
    (...)
    Maa natuurlijk O! koning van de dwergen

jij hebt wel manieren voor een elf zeg...

Gold Gold

DwarfThorin schreef:
    (...)
    jij hebt wel manieren voor een elf zeg...

Natuurlijk, ik weet wel hoe ik tegen een koning moet spreken, ben er zelf ook een, zoals je weet

DwarfThorin schreef:
    (...)
    je lijkt Lanthirretje wel...

Dat valt wel mee toch alleen als ik in een melige bui ben mis? zoals nu xD
    maar zij is het altijd in wat voor bui ze ook zit.. hahaha xD

[ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 21:58 ]

Feanor schreef:
    (...)
    Eh niet zo vaak, maar wil het wel weer op pakken hoor :D, deel ik het met jullie :D, in mijn fotoboek op q staar er nog een paar, als je intresse hebt ;)

oeh leuk ik ga kijken ^^

wat een geslijm is hier bezig zeg...:X

Kauwgomjunky schreef:
    (...)

oeh leuk ik ga kijken ^^

Alleen de tekeningen zijn van mij, de plaatjes in kleur, behalve mijn covers, zijn niet van mij ;)

Ooke, alles 18 zijn van mij, behalve die van Smeagle en de lotro plaatje

Feanor schreef:
    (...)
    Natuurlijk, ik weet wel hoe ik tegen een koning moet spreken, ben er zelf ook een, zoals je weet

tuurlijk, als koningen onder elkaar...

Gold Gold

DwarfThorin schreef:
    (...)
    tuurlijk, als koningen onder elkaar...

Uhu, en ik ken je pijn, over het verlies van mooie light gevende juwelen

Feanor schreef:
    (...)
    Alleen de tekeningen zijn van mij, de plaatjes in kleur, behalve mijn covers, zijn niet van mij ;)

ze zijn egt nice zal het idd weer gaan oppikken helemaal als je het leuk vind om te doen ;-) ^^

Kauwgomjunky schreef:
    (...)

ze zijn egt nice zal het idd weer gaan oppikken helemaal als je het leuk vind om te doen ;-) ^^

Zeker :D, ik heb ze na getekend uit een boek, voor beginend tekenen enzo, maar zoals je ziet zijn sommige goed gelukt, :D, sommige heb ik uit de losse pols getekend toen ik nog op school zat en me verveelde

Feanor schreef:
    (...)
    Zeker :D, ik heb ze na getekend uit een boek, voor beginend tekenen enzo, maar zoals je ziet zijn sommige goed gelukt, :D, sommige heb ik uit de losse pols getekend toen ik nog op school zat en me verveelde

Nice ^^
    ik ben helemaal niet goed in tekenen....
    heb dit ooit gemaakt op school maar daar blijft het ook bij denk ben meer bezig met muziek xD ;-)

[ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 22:12 ]