• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 15:06 ]


    You can't touch music but music touch you

    RingKeeper schreef:
    Hm, nu twijfel ik ook om een rpg aan te maken gewoon voor os, het hobbit topic. Bijvoorbeeld nu Thorin zegt dat Fili verwond is, en ik zei dat ik naar hem toe zou komen... The Hobbit Adventures xD
    Maar ik doe Fili ook wel als gewond op het Wedding RPG


    nooooo! Arme fili :(
    maar wie weet gaat het weer beter met hem? Er zou een elf langs gaan om hem beter aan het maken of elk geval ze waren opzoek naar een (vertrouwbare) elf.. ;-)

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 19:56 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    nooooo! Arme fili :(
    maar wie weet gaat het weer beter met hem? Er zou een elf langs gaan om hem beter aan het maken of elk geval ze waren opzoek naar een (vertrouwbare) elf.. ;-)


    Mordiss (ik) Uit Gondor is al naar hem toegegaan met wat Kingsfoil, en is hem nu aan het genezen. De arme Kili werd met de dag treuriger.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    RingKeeper schreef:
    (...)

    Mordiss (ik) Uit Gondor is al naar hem toegegaan met wat Kingsfoil, en is hem nu aan het genezen. De arme Kili werd met de dag treuriger.


    Jah ik was ook al op ziekenbezoek geweest maar toen ging het nog niet zo goed...S
    en jah snap ik hij maakt zich zorgen om zijn broer hopelijk werkt de elfenmagie en gaat het zo beter met hem...

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 20:13 ]


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    Jah ik was ook al op ziekenbezoek geweest maar toen ging het nog niet zo goed...S
    en jah snap ik hij maakt zich zorgen om zijn broer hopelijk werkt de elfenmagie en gaat het zo beter met hem...


    Het duurt denk ik nog wel een week of zo. )of Twee(


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    Jah ik was ook al op ziekenbezoek geweest maar toen ging het nog niet zo goed...S
    en jah snap ik hij maakt zich zorgen om zijn broer hopelijk werkt de elfenmagie en gaat het zo beter met hem...

    ER KOMT GEEN ELF! Mordiss is bezig hem te genezen...lukt aardig...


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    ER KOMT GEEN ELF! Mordiss is bezig hem te genezen...lukt aardig...


    jah jah rustig maar brompot....meen het niet


    You can't touch music but music touch you

    RingKeeper schreef:
    (...)

    Het duurt denk ik nog wel een week of zo. )of Twee(


    nou ja zolang het werkt en hij word beter is dat prima we hebben dan wel geduld ^^ ;-)


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    jah jah rustig maar brompot....meen het niet

    waarom zeg je het als je daarna zegt dat je het toch niet meent?


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    waarom zeg je het als je daarna zegt dat je het toch niet meent?


    wie weet had ze elfenmagie geleerd en gebruikte ze dat? you never know.. ;-)

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 20:36 ]


    You can't touch music but music touch you

    hahahaha dat hoofd xD
    haha die bofur altijd lachen met hem :P


    You can't touch music but music touch you

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    wie weet had ze elfenmagie geleerd en gebruikte ze dat? you never know.. ;-)

    hoop ik niet, hoewel ik moet toegeven dat het wel goed werkt...maar dan had ze het toch ook wel Athelas genoemd?


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    Dennenappel-smijtende Gandalf is hier:


    Geweldig, lijkt net op Gandalf uit de film :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    hoop ik niet, hoewel ik moet toegeven dat het wel goed werkt...maar dan had ze het toch ook wel Athelas genoemd?


    mooi dat het werkt alleen maar beter ^^
    geen idee moet eerlijk zeggen wij hobbits hebben daar geen verstand van..
    en btw je weet dat je zo en dan af en toe brompot noem..:ben je nou toch wel onderhand gewend? :P
    maar mag je wel hoor anders had ik ook niet het beste met je voor zoals toen in ons therapie gesprek.. je weet dat als je wil praten alles bij me kwijt kan ben een luisterend oor..;-)

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 20:41 ]


    You can't touch music but music touch you


    Gold Gold

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    mooi dat het werkt alleen maar beter ^^
    geen idee moet eerlijk zeggen wij hobbits hebben daar geen verstand van..
    en btw je weet dat je zo en dan af en toe brompot noem..:ben je nou toch wel onderhand gewend? :P
    maar mag je wel hoor anders had ik ook niet het beste met je voor zoals toen in ons therapie gesprek.. je weet dat als je wil praten alles bij me kwijt kan ben een luisterend oor..;-)

    Ik wil er niet aan wennen
    en je hebt als hobbit inderdaad grote oren...


    Gold Gold