fijn
nou eens zien ik heb denk ik echt de vreselijkste dag uit men leven gehad vandaag..
vanochtend was ik op stage voor een extra dienst, is 1 van mijn cliënten letterlijk in Brand gevlogen, allemaal drama etc en het was echt vreselijk om te zien en ook voor de cliënt, de wordt nu in slaap gehouden en is helemaal verbrand en in levens gevaar. vervolgens had ik vanmiddag een gesprek op school en nu moet ik een niveau lager gaan doen, dus kan ik volgend jaar nog niet naar het hbo, weg toekomst droom. De auto die ik zou kopen was verrot dus dat ging niet door, vervolgens vanmiddag mijn theorie examen gedaan en gezakt op 1 punt en ten overmaat van ramp een kikker die ik wilde redden van de dood bleek al dood te zijn -,-
maar oook al zeg ik het zelf, ondanks dat mijn hele toekomst plannen poef verdwenen zijn hou ik me redelijk goed. of eigenlijk niet, ik voel niks, helemaal niks terwijl iedereen om me heen gefrustreerd voor mij is, baalt voor mij, geschokt voor mij, en dan denk ik terwijl ik doodleuk koekjes sta te bakken dat er toch echt iets niet klopt bij mij.. of niet? Ik bedoel ik ben gewoon helemaal leeg niet teleurgesteld of verdrietig of geschrokken of weet ik veel wat, eigenlijk durf ik bijna te zeggen dat ik vrolijk ben, vandaar de koekjes..
okeoke sorry dat ik jullie hiermee lastig val maar men ouders zijn niet beschikbaar op dit moment om het mee te bespreken en niet dat ik antwoord van jullie verwacht ofzo maar ik moet het toch even kwijt.
oh en trouwens ik heb nu wel een beetje een oh my God mijn leven is voorbij moment, echt alles waar ik op dit moment voor aan het knokken ben wordt voor men neus weggetrokken, onder mijn voeten vandaan gehaald.
zucht. Sorry voor mijn drama
When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.