• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses


    iets wat begint als een onschuldig spel eindigt in een drama.


    Een groep jongeren, vrienden, onbekenden of misschien zelfs vijanden. Op vakantie na de nodige drankjes te hebben gedronken en de sfeer losser wordt komt één van hun met het idee een spel te spelen. Na elkaar wat uit te dagen en na nog wat meer drankjes stemt iedereen toe. Er wordt flesje gedraaid en zo worden er stelletjes gevormd, de regels zijn simpel: je gedraagt je als een stel Maar je mag niet verliefd worden. Het begint als een leuk spel maar wat gebeurd er als je echt verliefd wordt? of je 'partner' vreemd gaat en jij jaloers wordt? of wanneer er teveel harten worden gebroken? Iedereen lijkt zeker van zijn zaak en iedereen wil winnen, de inzet is hoog: €100 per persoon en misschien wel je hart. Degene die aan het eind van de vakantie écht niet verliefd is geworden wint het geld.

    Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 150- 200 woorden. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - bekende mensen zijn toegestaan (zoals 1D etc. maar ze zijn dan niet bekend)



    Meisjes: vol.
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Nike 'nikki' Tzavaras - Gilbertson
    - Irene White - Bougeotte
    - Gabriela Valerie William - Rawiyah
    - Louisa Hayes undentified


    Jongens:
    - Jason Hamelton undentified
    - Jah Den 'Jay' Ian McScott - LegoIas
    - gereserveerd door : Leora

    er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

    Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Afkomst:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:


    (hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

    Het huis:



    Duo verdeling:
    Louisa - Gabriella

    Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=160638

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 23:45 ]


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Oke, we zijn compleet.
    Wat hebben jullie liever, zelf de duo's kiezen of zal ik loten?
    We hebben iig 1 stelletje die al vast staat:
    Louisa en Gabriella.
    Soo, voorkeuren?


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik heb alvast een speeltopic gemaakt (: dus we kunnen beginnen ^^
    Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=160638


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Ik moet me personage nog afmaken maar ik ben te moe en heb koppijn.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Ender schreef:
    Ik moet me personage nog afmaken maar ik ben te moe en heb koppijn.


    Weet ik, mag ook morgen ofzo wel, zoveel hoef je niet meer..


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Weet ik, mag ook morgen ofzo wel, zoveel hoef je niet meer..


    Juist wel, ik moet nog best veel


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Wie zijn al vrienden met wie? Misschien kunnen Gabriella en Irene vriendinnen zijn? Omdat ze allebei een beetje alternatief zijn enzo... Ik weet niet wat Bougeotte vind.


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Naam:
    Steward "Stewie" Andrew McCartney.
    Hij zal zich ook vaak gewoon voorstellen als Stewie.
    Leeftijd:
    19
    Geslacht:
    Mannelijk/Jongen
    Afkomst:
    Stewie komt uit Schotland maar heeft Iers bloed in zich zitten. Zijn vader is namelijk van Ierse afkomst en zijn moeder van Schotse afkomst. Hij spreekt beiden talen ook vloeiend, maar meer en deels spreekt hij gewoon Engels.
    Uiterlijk:


    Stewie heeft donkerblonde haren en mooie lichtblauwe kijkers. Hij heeft een lichte huidskleur en is rond de 180 cm lang en weegt 65 kilo's. Hij heeft redelijk volle lippen die goed bij zijn gezicht passen.
    Stewie draagt het meest lekkerzittende kleren die niet te los maar ook niet te strak zitten. Op zijn hoofd heeft hij vrijwel altijd een beanie zitten, dit zodat hij niet veel aan zijn haar hoeft te doen. Hoewel hij op uiterlijke verzorging is gesteld, maakt zijn haar hem niet zo erg veel uit. Stewie heeft op sommige momenten een licht stoppelbaardje, maar wanneer dit te lang wordt haalt hij het er alweer vanaf. Hij wil geen echte snor of baard hebben dus houd dat wel goed bij. Ook zul je niet veel onreinheden in zijn gezicht zien.
    Stewie is lichtgespierd en dan vooral bij zijn armen. Dit komt door krachttraining. Hij heeft ook stevige buikspieren maar geen sixpack. Hij wil dit niet omdat hij dat niet erg mooi vindt.
    Stewie houd erg veel van wolven en heeft daarom een tattoo van een wolf op zijn borstkas, aan de linker kant.
    Innerlijk:
    Aval is een jongen die zegt wat hem te binnen schiet. Dit doet hij echter vaak zonder erover na te denken. Hij wil mensen dan ook wel eens, zonder het echt te menen, beledigen. Wanneer hij dit echter door heeft zal hij zijn excuses aanbieden. Maar wanneer hij het niet doorheeft doet hij dit ook echt niet -dit gebeurt vaker-
    Aval is een jongen die niet zomaar andere hulp aanbied of ze helpt als die het vragen. Hij kijkt eerder toe en beseft zich dan ook niet dat hij iets moet doen dan dat hij te hulp schiet. Vaak helpt hij andere alleen maar als het hem uitkomt. Hij is een ietwat arrogante maar toch wel meelevende jongen. Wanneer iemand met een probleem zit luistert hij wel naar het verhaal van diegene, maar vaak zit hij er dan bij en vind hij er niets aan, maar hij probeert wel advies te geven. Doordat Aval zo is heeft hij vaak minder vrienden dan hij zelf wil, maar heel erg veel maakt het hem niet uit. Hij is tevreden met de vrienden die hij heeft.
    Aval heeft een gedragsstoornis genaamd ADD(Attention Deficit Disorder) , hierdoor is hij niet echt oplettend en heeft zijn aandacht vaak kort op dingen gevestigd. Zijn gedachten dwalen vaak ver af en hierdoor kan hij nog al wat onhandig en dom overkomen. Ook heeft hij een grote fantasie en wil daarom nog wel eens tegen het niets aanpraten. Aval heeft ook wel eens last van stemmingsschommelingen, dit wil zeggen dat hij op het ene moment superblij kan zijn, en op het andere moment het grootste stuk chagrijn dat er rond loopt kan wezen. Wanneer men iets aan Aval verteld moet die persoon zijn aandacht duidelijk goed te pakken hebben, want anders is hij erg vergeetachtig en zal hij het niet onthouden. Dus, pas wanneer Aval die persoon aankijkt en zijn lichaam naar die persoon toegedraaid heeft en niets in zijn handen heeft, heeft die persoon zijn volledige aandacht.
    Aval heeft moeite met groepsdruk en drukte in het algemeen. Wanneer er veel geluiden om hem heen zijn die totaal niet bij elkaar horen, of er is veel gepraat, kan hij gek worden en wil hij het liefst gaan schreeuwen en wegduiken in een hoekje. Hij kan zich ook moeilijk op één persoon concentreren wanneer er zo veel geluiden om hem heen zijn. Aval is creatief en tekent graag, vaak heeft hij dan ook zijn schetsboek en etui met potloden bij zich.
    Extra:
    Stewie is nog niet zeker of hij op jongens of op meiden valt, maar dit komt ook omdat hij onbekend is in de liefde. Hij heeft nog nooit een relatie gehad of verliefd geweest.





    Even innerlijk gepakt van een ander personage van mij. Sorry voor de naam erin.


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Stewie en Gabriella lijken opzich best opelkaar, ze zouden vrienden kunnen zijn?

    Dit is best raar, ik regels echt zo vrienden voor Gabriella


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    Wie zijn al vrienden met wie? Misschien kunnen Gabriella en Irene vriendinnen zijn? Omdat ze allebei een beetje alternatief zijn enzo... Ik weet niet wat Bougeotte vind.


    Niemand kent elkaar nog maar uiteindelijk zullen er vriendschappen genoeg ontstaan ^^


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Rawiyah schreef:
    Stewie en Gabriella lijken opzich best opelkaar, ze zouden vrienden kunnen zijn?

    Dit is best raar, ik regels echt zo vrienden voor Gabriella


    Ghehe het leukst is denk ik dat iedereen uiteindelijk bevriend met elkaar wordt, de eem misschien wat meer dan de ander natuurlijk


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    lilangel schreef:
    (...)

    Niemand kent elkaar nog maar uiteindelijk zullen er vriendschappen genoeg ontstaan ^^


    Oke

    Hoelang zijn ze al in het huis? Want als ze er al een.paar dagen zijn zouden er een paar met elkaar op kunnen trekken...
    Ik weet niet wat je in gedachten hebt.
    Ik post vanavond of morgen


    Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Oke

    Hoelang zijn ze al in het huis? Want als ze er al een.paar dagen zijn zouden er een paar met elkaar op kunnen trekken...
    Ik weet niet wat je in gedachten hebt.
    Ik post vanavond of morgen


    Ze zijn er nu 1 dag.. gisteren aangekomen dus kennen elkaar een klein klein beetje


    When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

    Rawiyah schreef:
    Stewie en Gabriella lijken opzich best opelkaar, ze zouden vrienden kunnen zijn?

    Dit is best raar, ik regels echt zo vrienden voor Gabriella


    Vind het goed hoor (:


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Anders kan Gabriella naar Stewie komen? Doe maar dat hij ergens zit ;)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Rawiyah schreef:
    (...)

    Oke

    Hoelang zijn ze al in het huis? Want als ze er al een.paar dagen zijn zouden er een paar met elkaar op kunnen trekken...
    Ik weet niet wat je in gedachten hebt.
    Ik post vanavond of morgen


    Vond je louisa trouwens goed voor Gabriella?


    I disapprove of what you say, but I will defend to the death your right to say it. - Voltaire