• I heard you're a player.
    So let's play a game.
    Let's sweet talk.
    Let's play fight.
    Let's talk 24/7
    Let's tell each other good morning and good night every day.
    Let's take walks together.
    Let's give each other nicknames.
    Let's hang out with each others' friends.
    Let's go on dates.
    Let's talk on the phone all night long.
    Let's hold each other.
    Let's kiss and hug.
    And whoever falls in love first?
    Loses

iets wat begint als een onschuldig spel eindigt in een drama.

Een groep jongeren, vrienden, onbekenden of misschien zelfs vijanden. Op vakantie na de nodige drankjes te hebben gedronken en de sfeer losser wordt komt één van hun met het idee een spel te spelen. Na elkaar wat uit te dagen en na nog wat meer drankjes stemt iedereen toe. Er wordt flesje gedraaid en zo worden er stelletjes gevormd, de regels zijn simpel: je gedraagt je als een stel Maar je mag niet verliefd worden. Het begint als een leuk spel maar wat gebeurd er als je echt verliefd wordt? of je 'partner' vreemd gaat en jij jaloers wordt? of wanneer er teveel harten worden gebroken? Iedereen lijkt zeker van zijn zaak en iedereen wil winnen, de inzet is hoog: €100 per persoon en misschien wel je hart. Degene die aan het eind van de vakantie écht niet verliefd is geworden wint het geld.

Regels:
    - Maximaal twee rollen per persoon.
    - Er is een minimum van 150- 200 woorden. (dit lijkt me makkelijk te halen)
    - Naamsveranderingen en afwezigheden graag doorgeven.
    - Reserveringen blijven 48 uur staan.
    - Geen perfect players, iedereen heeft zijn fouten en gebreken. Mary Sues en Gary Stus worden niet goedgekeurd
    - Alleen je eigen karakters besturen
    - 16+ is toegestaan
    - bekende mensen zijn toegestaan (zoals 1D etc. maar ze zijn dan niet bekend)

Meisjes: vol.
    - Scarlett Fay Johnson - lilangel
    - Nike 'nikki' Tzavaras - Gilbertson
    - Irene White - Bougeotte
    - Gabriela Valerie William - Rawiyah
    - Louisa Hayes undentified

Jongens:
    - Jason Hamelton undentified
    - Jah Den 'Jay' Ian McScott - LegoIas
    - gereserveerd door : Leora

er kunnen altijd nog meer bij komen maar ik wil wel graag evenveel jongens als meisjes.

Naam:
    Leeftijd: (tussen de 16 en 22 jaar)
    Geslacht:
    Afkomst:
    Uiterlijk: (liefst met foto)
    Innerlijk:
    Extra:

(hoop dat jullie het leuk vinden (: tips zijn altijd welkom!)

Het huis:

Duo verdeling:
    Louisa - Gabriella

Speeltopic: http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=160638

[ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 23:45 ]

When you're broken and you're shatterd love will save you from disaster.

Ik heb het aan gepast, aangezien we 1 meisjes stel hebben hebben we nog 1 jongen nodig en dan zijn we compleet, als de rollen gemaakt zijn dan kunnen we beginnen (:

Met dat van afkomst, waar speelt het zich?

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

Rawiyah schreef:

Hmm how about een vakantie park/ camping in Amerika?
    I love america ^^

Rawiyah schreef:

I love america ^^

Rawiyah schreef:

I love america ^^

Rawiyah schreef:

I love america ^^
    Dus gewoon waar ze vandaan komen, welk land.

Rawiyah schreef:

I love america ^^
    Dus gewoon waar ze vandaan komen, welk land.

Ojee oeps, de boel liep vast, sorry voor de hoeveelheid berichten

Naam: Gabriella Valerie Williams
    Leeftijd: 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Afkomst: Gabriella komt oorspronkelijk uit Canada, maar ze is toen ze 4 was is ze verhuist naar de V.S.
    Uiterlijk:

Gabriella heeft lang donkerblond haar tot boven haar middel, dat ze paars heeft geverfd. Ze is lang, 1.81, en redelijk slank. Haar echte oog kleur is licht bruin, maar ze draagt meestal gekleurde lenzen, dat precies dezelfde kleur is als haar haar. Dit draagt Gabriella meestal (elk woord is apart aanklikbaar)
    Innerlijk: Gabriella is erg intiligent, maar ze is niet zo goed op school. Ze heeft wel een tijdje gestudeerd, maar de druk was te hoog voor haar, en ze raakte overspannen en depressief. Ze heeft toen een jaar thuis gezeten, en heeft ze niets mogen doen die verplicht waren. Hierdoor kwam ze weinig buiten, en sprak alleen af met haar vrienden. Hierdoor heeft ze een lichte sociale angst ontwikkelt, en kan ze er niet tegen als ze in een ruimte is met veel mensen. Nu doet ze een opleiding waar ze rustig aan kan doen.
    Gabriella is aardig als ze je kent, maar terug getrokken als je onbekend voor haar bent. Ze is best romantisch, en is wel in voor een strandwandeling met zonsondergang.
    Extra: Gabriella's bijnaam is Gaby, en zo noemen haar meeste vriendinnen en vrienden haar ook.
    Gabriella is bi.

Klopt alles zo?

[ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 21:46 ]

Ik neem even afstand van Quizlet, sorry. Ik stop met alle RPG's.

Naam
    Irene White

Leeftijd
    19

Geslacht
    Vrouw

Afkomst
    Irene komt uit de hoofdstad van Australië, Canberra. Ze is op 12 jarige leeftijd naar New York verhuisd.

Uiterlijk

Irene heeft warme bruine ogen en zachte rozige wangen. Haar lippen zijn vrij donker waardoor ze mooi afsteken op haar gezicht. Omdat ze zelf zo klein gebouwd is en maar 1.58 is lijken haar lange donkerblonde dreadlocks nog langer. In haar dreadlocks heeft ze ook gekleurde kralen vast laten zetten. Verder heeft ze in haar oren behalve gewone oorbellen verschillende piercings en ook onder haar lip en in haar neus heeft ze verschillende piercings. Daarnaast heeft ze nog 4 tatoeages.
    1 2 3 4

Innerlijk
    Irene is altijd al een beetje een dromerig type geweest die eigenlijk aan niemand een hekel heeft.. Haar fantasie reikt ver en daardoor heeft ze ook vele fabeltjes verzonnen en opgeschreven. Ze zat op een schrijfschool, zodat ze schrijver kon worden, maar het beviel haar niet. Niet dat ze er niet goed in was of omdat ze schrijven niet meer leuk vond, maar omdat Ze er niet goed thuis voelde. Bovendien was het een erg strikte school met heel veel regeltjes. Het was niet dat Irene niet gedisciplineerd was, maar ze hield niet van regels. Oke ze kan het begrijpen dat je met respect met elkaar om moet gaan en zo, maar bijvoorbeeld dat de school een dresscode had kon ze niet begrijpen. De mensen op de school waren toch volwassen? Die konden heus wel zelf bepalen wat ze aantrokken. Aangezien ze toch genoeg van haar school had, was deze vakantie echt perfect voor haar. De school had trouwens geen genoeg van haar. Ze was wel degelijk een van de beste leerlingen. Bovendien vonden alle leerlingen en leraren haar aardig. Soms een beetje raar, maar wel aardig. Dat was iets wat bijzonders aan Irene. Het was haast niet mogelijk haar niet aardig te vinden. Behalve als je haar boos had gemaakt. Dat is pas 1 in haar leven gebeurt gelukkig. Haar naam betekent niet voor niks "vrede". Als jij degene bent die Irene boos heeft gemaakt, zal je boeten. Ze zal er alles aan doen om je pijn te doen. Niet door je te slaan natuurlijk, maar op andere manieren. Dat komt omdat jij haar pijn moet hebben gedaan, anders is was ze nooit boos geworden. Buiten wanneer ze boos is, is Irene misschien wel aardig, maar heus geen engeltje. Ze heeft respect voor anderen, maar trekt zich tegelijkertijd niets van aan wat anderen denken. Mensen zijn vrij en mogen doen wat ze willen en geniet van het leven zijn twee van haar lijfspreuken. Het zou haar niet kunnen schelen als ze over een jaar dood neer zou vallen, zo lang ze maar heeft genoten van de tijd die ze heeft gehad. Ze wil alles een keer uit proberen, daarom heeft ze de meeste drugs al eens gehad en heeft zoveel aan haar lichaam verandert.

Extra
    Irene heeft haar rijbewijs een maand voor ze op vakantie ging pas gehaald. Ze rijd namelijk nooit, maar toch wou ze het wel kunnen. Ze is pansexueel, dat houd in dat het haar niet uit maakt, jongen, meisje, iets er tussen in, als ze van je houd, dan houd ze van je. Hoewel ze wel regelmatig uit gaat met mensen word het nooit een echt serieus iets. Dat kan haar ook niet zo veel schelen. Zoals eerder gezegd probeert Irene alle drugs wel, maar de enige waar ze echt vaak gebruik van maakt is wiet. Hoewel een beetje alcohol of een sigaretje ook niet mis is.

[ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 21:58 ]

It's very important for you to believe that you are the one

Beide goed gekeurd (:
    Like like

Yay

It's very important for you to believe that you are the one

Ik ga vandaag proberen mijn rol te maken, ik hoop dat het me lukt ligt er een beetje aan hoe ik me straks voel D:

lilangel schreef:
    Ik ga vandaag proberen mijn rol te maken, ik hoop dat het me lukt ligt er een beetje aan hoe ik me straks voel D:

Same.

:)

Gilbertson schreef:
    (...)
    Same.

(:
    Hoop wel dat het me vandaag lukt ^^ kheb zin om te beginnen :D