• Hey allemaal!
    Twee jaar geleden zag ik op Tumblr een bericht over een "Happy Jar" (die ik heb omgedoopt tot Jar of Happiness want dat klinkt veel mooier, vind ik zelf). Het is eigenlijk een potje waar je een jaar lang briefjes in stopt. Op die briefjes staan dan dingen die je blij maken. In 2013 heb ik dit gedaan, maar rond maart kreeg ik er genoeg van dus toen ben ik gestopt. In 2014 heb ik echter iedere keer als ik iets écht leuks deed, het opgeschreven op een briefje en die in het potje gedaan. Hij zat helemaal vol en ik heb hem vandaag geleegd.
    Van mijn Jar of Happiness word ik dan ook heel erg vrolijk. Je staat echt stil bij alle leuke momenten, en op het einde alle briefjes teruglezen en het weer herinneren is natuurlijk ook leuk. Nu is mijn vraag aan jullie; hebben jullie dit ook wel eens gedaan?
    Dit jaar begin ik natuurlijk ook weer overnieuw. Wie doet er mee?

    xx


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik moet het eigenlijk wel gaan doen, want ook al heb ik een ontzettend leuke dag, er hoeft maar iets kleins mis te gaan of ik denk alleen maar daar aan en sla alle mooie momenten compleet weg. Misschien is dit toch een goede 'oefening om het mooie te gaan zien van het leven.

    Dat klinkt wel heel leuk eigenlijk. I'll think about it.^^


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Grimlock schreef:
    Ik moet het eigenlijk wel gaan doen, want ook al heb ik een ontzettend leuke dag, er hoeft maar iets kleins mis te gaan of ik denk alleen maar daar aan en sla alle mooie momenten compleet weg. Misschien is dit toch een goede 'oefening om het mooie te gaan zien van het leven.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Grimlock schreef:
    Ik moet het eigenlijk wel gaan doen, want ook al heb ik een ontzettend leuke dag, er hoeft maar iets kleins mis te gaan of ik denk alleen maar daar aan en sla alle mooie momenten compleet weg. Misschien is dit toch een goede 'oefening om het mooie te gaan zien van het leven.

    Daar had ik ook last van, ja. Maar nu sta ik echt stil bij alle goede momenten en alleen al het zien van zo'n volle Jar of Happiness maakt me blij!


    It probably had more to do with the hurled bombs, thrown down by humans hiding in the clouds...

    Ik was ook van plan dit te doen :Y)


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Klinkt heel leuk! Maar ik ga dat denk ik niet doen.


    Let's go outside and all join hands, but until then you'll never understand…

    Ik doe een soortgelijk iets, maar wel ietwat anders. Ik verzamel ieder jaar leuke en/of mooie herinneringen, hetzij een foto, hetzij een voorwerp en die stop ik in een doos. Alles stop ik bij elkaar en als ik me rot voel pak ik die doos erbij. Dan kijk ik naar alles ik overwonnen heb en dan voel ik me beter.


    26 - 02 - '16

    Ik ga het doen, morgen even twee grote potten kopen en er een naar mijn beste vriend brengen. Kan ik hem motiveren om het te doen en op die manier mezelf ook meteen ^^