• Hi,
    Ik ben van plan een oude story van mij te herschrijven en uit te schrijven, Snowflake. Het is een soort vervolg op Mockingjay met de kleindochter van president Snow in de hoofdrol.
    Voor de mensen die Mockingjay hebben gelezen. Het gaat over de spelen waarover is gestemd, de spelen met kinderen uit het Capitool. Ondanks dat Coin dood is, gaan deze dus gewoon door en het zullen dan ook de laatste spelen ooit zijn. Of, dat is toch het idee.


    Het komt er dus op neer dat ik nog 20 tributen nodig heb (gezien ik daar de vorige keer nogal vastliep), afkomstig uit het Capitool, namelijk 10 jongens en 10 meisjes. Houd er wel rekening mee dat ze uit het capitool komen en hun specialiteiten en kennis dus zal verschillen met de tributen uit de districten.

    Wat ik nodig heb:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(het liefst foto+beschrijving):
    Karakter(hoe uitgebreider hoe beter):
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Aandenken:
    Eventuele extra's:


    10 meisjes:
    - Indigo Amís Veriffier
    - Thalia O'Doherty
    - Skyler Irata Oleyon
    - Flora Aimée Querida
    - Coco Ellinor Enas


    10 jongens:
    - Brent Bastian Damon
    - August Roy Jéminey
    - Cotton Elija Trohns
    - Zion Brutus Pace
    - Christiaan Maikel O'donus


    Ik kies niet de eerste, maar de beste, dus mogen de kansen immer in je voordeel zijn!

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 22:00 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Grohl schreef:
    Oh, mag ik een rol nemen uit een RPG waar ik ooit aan meedeed die eigenlijk rond hetzelfde draaide? Daar heb ik nog wel een leuke uit, denk ik :x


    Dit had ik even over het hoofd gezien, maar dit mag gewoon wat mij betreft, zolang ik maar de juiste informatie heb.


    Happy Birthday my Potter!

    aapjesswag schreef:
    Heb je nog meer rollen nodig, ik wil er anders nog wel eentje maken?


    Jup, dus als je zin hebt om dat te doen, be my guest c:


    Happy Birthday my Potter!

    Naam: Flora Aimée Querida
    Leeftijd: Flora 17 jaar, ze is geboren op 3 Maart 1997
    Uiterlijk(het liefst foto+beschrijving):


    Flora is een knap meisje om te zien. Ze hoeft geen make-up te dragen om er goed uit te zien, wat niet goed valt bij veel van de mensen om haar heen, die dat wel moeten. Ze heeft zwart haar dat ze groen heeft laten verven, maar waar je nog wel wat uitgroei van ziet bij haar kruin, heldere blauwe ogen en strakke bruine wenkbrauwen. Haar gezicht is egaal en er zijn haast geen imperfecties op te vinden. Hier en daar heeft ze rondom haar neus en op haar voorhoofd wat sproetjes zitten, wat haar een schattige uitstraling geeft, maar schijn bedriegt vaak.
    Karakter(hoe uitgebreider hoe beter): Flora ziet eruit als een lief, schattig en zéér onschuldig meisje, terwijl ze dat juist allemaal níet is. Zoals hierboven al staat, schijn bedriegt vaak. Flora is een niet per se een bitch, om het zo maar te zeggen, maar ze komt wel altijd gemeen uit de hoek en staat haar mannetje. Flora is stevig gebekt en weet altijd snelle, sarcastische maar slimme opmerkingen te maken, vooral naar mensen die haar niet aanstaan, en dat is bijna iedereen buiten haar ouders om.
    Flora is een erg slimme, snelle en snel denkende meid. Ze doet veel met haar koppie en ziet snel verbanden tussen dingen. Leg haar een puzzel voor en ze zal het binnen een minuut voor je kunnen oplossen. Daarbij heeft Flora een erg gesloten karakter. Ze zal verbanden sluiten met mensen, maar hun nooit vertrouwen. Als het juiste moment daar is zal ze hun een mes in de rug steken.
    Sterke punten: Flora is slim, goed nadenken en ziet snel verbanden. Ze weet veel over de natuur door de tuin van haar moeder, kan vuur maken en is niet op haar mondje gevallen, wat haar vijanden maar ook vrienden op kan leveren.
    Zwakke punten: Flora mag heel sterk overkomen, maar dat is ze niet. Ze zal moeite moeten doen om dagen te lopen of een heel gevecht uit te kunnen vechten. Ze is dan wel slim en snel, als het op een één op één gevecht aan zal komen zal het erom spannen wie er gaat winnen.
    Aandenken: Flora is zo genoemd omdat ze altijd een licht roze bloem meedraagt in haar - haar. Het staat symbool voor haar moeder die altijd druk bezig was in de tuin, en dat ook de plek was waar ze beviel. Wat er ook zal gebeuren, Flora zal proberen de bloem met haar mee te zeulen.
    Eventuele extra's: Flora pikt nieuwe dingen snel op. Als ze iets moet leren zal ze er honderd procent voor gaan en altijd haar best doen. Haar lieve, schattige uiterlijk zal ze in de strijd gooien wanneer het nodig zal zijn, ze zal zeker niet wachten op haar dood, nee. Ze zal gaan vechten tot het laatste zuchtje in haar lichaam klaar is met vechten.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 19:38 ]


    'If we wait until we're ready, we'll be waiting for the rest of our lives.' - Lemony Snicket

    aapjesswag schreef:
    Naam: Flora Aimée Querida
    Leeftijd: Flora 17 jaar, ze is geboren op 3 Maart 1997
    Uiterlijk(het liefst foto+beschrijving):


    Flora is een knap meisje om te zien. Ze hoeft geen make-up te dragen om er goed uit te zien, wat niet goed valt bij veel van de mensen om haar heen, die dat wel moeten. Ze heeft zwart haar dat ze groen heeft laten verven, maar waar je nog wel wat uitgroei van ziet bij haar kruin, heldere blauwe ogen en strakke bruine wenkbrauwen. Haar gezicht is egaal en er zijn haast geen imperfecties op te vinden. Hier en daar heeft ze rondom haar neus en op haar voorhoofd wat sproetjes zitten, wat haar een schattige uitstraling geeft, maar schijn bedriegt vaak.
    Karakter(hoe uitgebreider hoe beter): Flora ziet eruit als een lief, schattig en zéér onschuldig meisje, terwijl ze dat juist allemaal níet is. Zoals hierboven al staat, schijn bedriegt vaak. Flora is een niet per se een bitch, om het zo maar te zeggen, maar ze komt wel altijd gemeen uit de hoek en staat haar mannetje. Flora is stevig gebekt en weet altijd snelle, sarcastische maar slimme opmerkingen te maken, vooral naar mensen die haar niet aanstaan, en dat is bijna iedereen buiten haar ouders om.
    Flora is een erg slimme, snelle en snel denkende meid. Ze doet veel met haar koppie en ziet snel verbanden tussen dingen. Leg haar een puzzel voor en ze zal het binnen een minuut voor je kunnen oplossen. Daarbij heeft Flora een erg gesloten karakter. Ze zal verbanden sluiten met mensen, maar hun nooit vertrouwen. Als het juiste moment daar is zal ze hun een mes in de rug steken.
    Sterke punten: Flora is slim, goed nadenken en ziet snel verbanden. Ze weet veel over de natuur door de tuin van haar moeder, kan vuur maken en is niet op haar mondje gevallen, wat haar vijanden maar ook vrienden op kan leveren.
    Zwakke punten: Flora mag heel sterk overkomen, maar dat is ze niet. Ze zal moeite moeten doen om dagen te lopen of een heel gevecht uit te kunnen vechten. Ze is dan wel slim en snel, als het op een één op één gevecht aan zal komen zal het erom spannen wie er gaat winnen.
    Aandenken: Flora is zo genoemd omdat ze altijd een licht roze bloem meedraagt in haar - haar. Het staat symbool voor haar moeder die altijd druk bezig was in de tuin, en dat ook de plek was waar ze beviel. Wat er ook zal gebeuren, Flora zal proberen de bloem met haar mee te zeulen.
    Eventuele extra's: Flora pikt nieuwe dingen snel op. Als ze iets moet leren zal ze er honderd procent voor gaan en altijd haar best doen. Haar lieve, schattige uiterlijk zal ze in de strijd gooien wanneer het nodig zal zijn, ze zal zeker niet wachten op haar dood, nee. Ze zal gaan vechten tot het laatste zuchtje in haar lichaam klaar is met vechten.


    Yeah, weer een tribuut erbij ^^ Heel erg bedankt.


    Happy Birthday my Potter!

    Mag ik er ook nog een maken? Wil je dan liever een jongen of een meisje? X


    I just caught the wave in your eyes

    DisneyMinds schreef:
    Mag ik er ook nog een maken? Wil je dan liever een jongen of een meisje? X


    Ze staan gelijk, dus het maakt niet zoveel uit ^^


    Happy Birthday my Potter!

    (..)

    Yeah, weer een tribuut erbij ^^ Heel erg bedankt.


    Graag gedaan, als je nog meer tributen nodig hebt hoor ik het wel, haha (:


    'If we wait until we're ready, we'll be waiting for the rest of our lives.' - Lemony Snicket

    Naam: Violetta Abigail Brown
    Leeftijd: 16 jaar - 13 Februari 1998
    Uiterlijk+foto:


    Ze heeft paars haar, en dat is ook haar natuurlijke haarkleur. Haar ouders hebben haar toen ze geboren werd genetisch bewerkt zodat het dus paars zou worden en daarom gaven ze haar ook de naam Violetta. Ze heeft donkere ogen en een heel licht getinte huid. Haar lievelings kleur is niet zo verbazingwekkend: paars. Toen ze klein was heeft ze al een tatoeage laten zetten en gauw werden die gevolgd door vele andere. Ook heeft ze een piercing door haar neus.
    Karakter: Violetta is rebels en houdt niet van school, wat er mee te maken heeft en houdt niet van mensen die de baas spelen. Vroeger liep ze weg van de middelbare school en ging dan rond hangen. Ze houdt van alleen zijn en zoekt of vraagt niet graag om hulp. Dit werkt(e) vaak in haar eigen nadeel waardoor ze dus vaak in de problemen kwam/komt.
    Sterke punten: Ze is erg zelfstandig en sterk. Ze kan ook goed in bomenklimmen.
    Zwakke punten: Ze wilt geen hulp van andere. Hierdoor komt ze vaak alleen te staan en zal ze ook niet snel een bondgenootschap aangaan.
    Aandenken: Van haar over-over grootmoeder heeft ze een kleine enkelband gekregen, daar zit maar één bedeltje aan: van een jabberjay. Ze had namelijk meegeholpen ooit met het ontwerpen van het vogeltje en liet er een bedeltje van maken. Die draagt Violetta nu altijd bij zich.
    Extra: --

    Hoop dat ze zo goed is. X

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 16:31 ]


    I just caught the wave in your eyes

    DisneyMinds schreef:
    Naam: Violetta Abigail Brown
    Leeftijd: 16 jaar - 13 Februari 1998
    Uiterlijk+foto:


    Ze heeft paars haar, en dat is ook haar natuurlijke haarkleur. Haar ouders hebben haar toen ze geboren werd genetisch bewerkt zodat het dus paars zou worden en daarom gaven ze haar ook de naam Violetta. Ze heeft donkere ogen en een heel licht getinte huid. Haar lievelings kleur is niet zo verbazingwekkend: paars. Toen ze klein was heeft ze al een tatoeage laten zetten en gauw werden die gevolgd door vele andere. Ook heeft ze een piercing door haar neus.
    Karakter: Violetta is rebels en houdt niet van school, wat er mee te maken heeft en houdt niet van mensen die de baas spelen. Vroeger liep ze weg van de middelbare school en ging dan rond hangen. Ze houdt van alleen zijn en zoekt of vraagt niet graag om hulp. Dit werkt(e) vaak in nadeel waardoor ze dus vaak in de problemen kwam.
    Sterke punten: Ze is erg zelfstandig en sterk. Ze kan ook goed in bomenklimmen.
    Zwakke punten: Ze wilt geen hulp van andere. Hierdoor komt ze vaak alleen te staan en zal ze ook niet snel een bondgenootschap aangaan.
    Aandenken: Van haar moeder heeft ze een kleine enkelband gekregen, daar zit maar één bedeltje aan: van een jabberjay. Haar moeder had namelijk meegeholpen ooit met het ontwerpen van het vogeltje en liet er een bedeltje van maken. Die draagt Violetta nu altijd bij zich.
    Extra: --

    Hoop dat ze zo goed is. X


    Ik weet niet hoe oud haar moeder is, maar ik heb zo het idee dat ze niet oud genoeg is om daaraan mee te hebben geholpen. Die beesten zijn er al best een lange tijd... Verder is ze prima, dus misschien kan je dat even aanpassen? Misschien dat het van haar oma komt? Dat zou al een stuk logischer zijn.

    [ bericht aangepast op 1 maart 2014 - 20:37 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Zo ze is aangepast (: X


    I just caught the wave in your eyes

    Naam: Osiris Ombasu
    Geslacht: mannelijk
    Leeftijd(12-18): 17
    Uiterlijk(foto + beschrijving):

    [Sorry, ik ben verslaafd aan dit uiterlijk (:]
    Osiris heeft blond haar, dat hij nooit heeft laten verven. Hij zag er ten eerste het nu niet van in, en hij vond het geldverspilling: iets wat hij niet in overvloed had. Zijn helderblauwe ogen zijn typisch voor hem, het is een soort kenmerk waardoor iedereen hem dadelijk herkent. Hij heeft ook een soort flirterige uitdrukking op zijn gezicht waarmee hij graag meisjes probeert te verleiden.
    Karakter: Osiris wil maar een ding. Of anders uitgedrukt: hij wil een ding niet: alleen zijn. Hij is erg lang alleen geweest. Zijn vader is namelijk gestorven bij de rebellenaanslag. Het kwam er dus op neer dat hij alleen met zijn moeder en zijn oudere zus Horus overbleef, die ondertussen al te oud is om aan de spelen mee te doen. Zijn moeder stierf toen hij veertien was, en sindsdien woont hij alleen. Horus was verhuisd naar een ander gedeelte in het Capitool, en liet haar broer alleen achter.
    Ze hadden nooit zo goed overeen gekomen, maar dat was wel een klap voor hem. Sinds dat moment was hij dus erg alleen, iets dat hij nooit meer wil zijn.
    Hij is geen kakker zoals je op het eerste ogenblik misschien zou denken, hij is gewoon erg afstandelijk geworden na het Horus-incident. Iets wat niet helpt in zijn hopeloze zoektocht naar de uitgang in zijn doolhof: zijn eenzaamheid. Hij zal ook niet snel mensen vertrouwen, maar eenmaal hij je vertrouwt, zul je zijn oprechte vertrouwen niet snel verliezen.
    Sterke puntern: Osiris is snel en lenig: zo kan hij gemakkelijk in bomen klimmen of zich verstoppen. Hij is ook erg gesloten, zal niet snel iemand vertrouwen (waardoor hij dus ook niet snel zal terugdeinzen zich weer geheel te sluiten als iemand zijn vertrouwen schaad. Maar een keer je het helemaal te pakken hebt, zijn vertrouwen, raak je het niet meer kwijt), maar wil wel een bondgenootschap. Hij is hiermee nog in strijd met zichzelf. Hij weet wel enkele dingen over planten en dat soort zaken.
    Minpunten in de Arena: Osiris kan met geen enkel wapen deftig omgaan. Hij heeft maar een wapen: zijn vuisten. Zijn vuisten zijn zijn redding bij gevechten. Ook het feit dat hij erg veel in strijd is met zichzelf en zijn gedachten, kan hem nadelen opleveren. Hij is ook bang voor de spelen, en als de andere deelnemers dit merken, is hij een makkelijk doelwit.
    Aandenken: aandenken. Dit doet hem denken aan de boeien aan zijn vaders armen toen ze hem wegvoerden. Het heeft heel veel betekenis voor hem.
    Extra: /


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wat zijn het allemaal sterke tribuutjes, haha ^^
    Ik ga even wat 'nutteloze' tribuutjes er in proppen. Dat is dan ook lekker wraak voor Katniss als ze ziet dat er een kleintje de arena in moet :P

    [ bericht aangepast op 2 maart 2014 - 16:31 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    sorry dat ik hier dus heel droog tussendoor wiebel met mijn vraag:

    ik weet namelijk niet of ik het goed begrijp maar is het zo dat iedereen met 'rollen invullen' gewoon een karakter bedenkt die de schrijver van een story gebruikt in zijn haar verhaal?
    of zit ik er dus echt compleet naast....


    The Definition of Insanity

    Phyrishton schreef:
    sorry dat ik hier dus heel droog tussendoor wiebel met mijn vraag:

    ik weet namelijk niet of ik het goed begrijp maar is het zo dat iedereen met 'rollen invullen' gewoon een karakter bedenkt die de schrijver van een story gebruikt in zijn haar verhaal?
    of zit ik er dus echt compleet naast....


    Jup, je begrijpt het goed.


    Happy Birthday my Potter!

    Hey, ik verveel me. Mag ik nog een rolletje invullen?


    'If we wait until we're ready, we'll be waiting for the rest of our lives.' - Lemony Snicket