• Hi,
    Ik ben van plan een oude story van mij te herschrijven en uit te schrijven, Snowflake. Het is een soort vervolg op Mockingjay met de kleindochter van president Snow in de hoofdrol.
    Voor de mensen die Mockingjay hebben gelezen. Het gaat over de spelen waarover is gestemd, de spelen met kinderen uit het Capitool. Ondanks dat Coin dood is, gaan deze dus gewoon door en het zullen dan ook de laatste spelen ooit zijn. Of, dat is toch het idee.


    Het komt er dus op neer dat ik nog 20 tributen nodig heb (gezien ik daar de vorige keer nogal vastliep), afkomstig uit het Capitool, namelijk 10 jongens en 10 meisjes. Houd er wel rekening mee dat ze uit het capitool komen en hun specialiteiten en kennis dus zal verschillen met de tributen uit de districten.

    Wat ik nodig heb:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk(het liefst foto+beschrijving):
    Karakter(hoe uitgebreider hoe beter):
    Sterke punten:
    Zwakke punten:
    Aandenken:
    Eventuele extra's:


    10 meisjes:
    - Indigo Amís Veriffier
    - Thalia O'Doherty
    - Skyler Irata Oleyon
    - Flora Aimée Querida
    - Coco Ellinor Enas


    10 jongens:
    - Brent Bastian Damon
    - August Roy Jéminey
    - Cotton Elija Trohns
    - Zion Brutus Pace
    - Christiaan Maikel O'donus


    Ik kies niet de eerste, maar de beste, dus mogen de kansen immer in je voordeel zijn!

    [ bericht aangepast op 3 april 2014 - 22:00 ]


    Happy Birthday my Potter!

    Ik zit op de iPad, maar ik zal straks een rol voor je invullen.

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 18:36 ]


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Ohja, ik weet nog dat ik dat verhaal zo leuk vond, haha ;)
    Ik zal beginnen met een rol bedenken :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Dit klinkt wel leuk, ik zal zo even mijn best doen om een rol te maken.

    Ik zal beginnen met een rol te gaan bedenken !


    'If we wait until we're ready, we'll be waiting for the rest of our lives.' - Lemony Snicket

    Hier heb ik ook nog eens een story over gehad, haha.
    Ik zie wat ik kan doen (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oh, mag ik een rol nemen uit een RPG waar ik ooit aan meedeed die eigenlijk rond hetzelfde draaide? Daar heb ik nog wel een leuke uit, denk ik :x


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried


    Naam: Indigo Amís Veriffier
    Leeftijd: 15
    Uiterlijk(het liefst foto+beschrijving): Indigo heeft van nature haar in de kleur Indigo, vandaar haar naam. Indigo haar haren waren oorspronkelijk met slag, maar ze heeft ze gekrult met de twee-jaar-krullen krultang. Haar geverfte haar heeft de kleur roze. Indigo heeft een redelijk tenger figuur, maar ze is wel erg lenig. Indigo heeft een klein wipneusje en volle lippen. Haar grijs-roze gekleurde ogen zijn haar trots en daar probeert ze zo veel mogelijk de aandacht op te leggen.
    Indigo heeft een beetje puntige oren die haar een elfjesachtig uiterlijk geeft.
    Karakter(hoe uitgebreider hoe beter): Indigo is een nieuwsgierig meisje die alles probeert om ergens achter te komen. Ze is sluw en luist je er erg snel in met haar praatjes. Indigo is een goede leugenaar en is goed in zich anders voordoen dan ze eigenlijk is. Ze is iemand die erg eigenwijs is en graag doet wat ze zelf wil. Indigo heeft een erg sterke wil en is een eigen baas. Ze is iemand die totaal niet laf is en graag uitdagingen aan gaat. Indigo kan slecht tegen haar verlies en kan dan ook heel roekeloos zijn als ze iets percé wil winnen. Verder is ze redelijk kinderlijk. Ze kleed zich vaak in roze en houd heel erg van spelletjes. Verder is ze een echt meisje-meisje. Ze kleed zich graag in roze, houd van kleding, schattige diertjes, make-up, luxueuse spullen, etc. Ondanks dat ze een echt meisje-meisje is, is ze geen aanstelster en gaat ze dus ook niet gillen bij het zien van een horrorfilm, een gebroken nagel, een gescheurde rok, etc. Indigo is totaal niet vergeetachtig en vergeet dan ook niets. Ze is niet vergevingsgezind, dus als je iets doet wat haar niet aanstaat heb je een probleem.
    Sterke punten: Ze is een goede leugenaar en is erg lenig. Ze kan goed met een mes overweg en mist niet vaak. Al dan wel afentoe.
    Zwakke punten: Ze is heel speels en roekeloos. Ze doet alles om haar doel te berijken en gaat daar (te) ver in.
    Aandenken: Een ketting waarbij de hanger licht kan geven als je je vinger erop legt en 'aan' roept.
    Eventuele extra's: Haar normale haarkleur kreeg ze, doordat tijdens de zwangerschap van haar moeder Indigo's DNA werd aangepast, omdat haar moeder wilde dat Indigo de kleur Indigo als normale haarkleur kreeg. Indigo heeft watervrees en durft dus niet in water te zwemmen (ze durft het natuurlijk wel te drinken enzo). Ze zal beginnen in een bondsgenootschap, maar het later bedriegen (als je haar kiest en ze het bloedbad overleeft natuurlijk ;))

    Ik hoop dat dit genoeg is. Ik zal het anders wel extra willen bijwerken hoor (:

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 19:31 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik wil ook wel een rol voor je maken! Lijkt me een leuke story.

    Naam: Elisebeth Rose Trinket

    Leeftijd: 16

    Uiterlijk(het liefst foto+beschrijving):


    In tegen stelling tot haar moeder Effie Trinket is Elisebeth erg bescheiden met haar make-up.
    ze heeft felroze haar maar dat is dan ook het enige waar je van af kan leiden dat ze uit het capitool komt.
    ze draagt het liefst normale kleren en houd niet van opvallen. ze heeft groene ogen met lange wimpers. haar perzik roze lippen zijn mooi gevormd en vol.

    Karakter(hoe uitgebreider hoe beter):
    Elisabeth is een bescheiden verlegen meisje, ze houd er niet van om op te vallen of in het middelpunt te staan. ook houd ze absoluut niet van mensen, ze zit na school het liefst ergens alleen in een parkje. ze heeft weinig vrienden, omdat iedereen bij haar op school net zo op willen vallen als de rest van de mensen in het capitool. Effie, haar moeder is het niet eens met de manier waarop haar dochter zich kleed. maar daar trekt Elisebeth niks van aan. nog een leuke eigenschap van haar, ze doet wat ze wilt, waneer ze wilt en hoe ze het wilt. je zou aan bijna niks kunnen merken dat ze uit het Capitool komt, behalve aan haar roze haar. Ze is heel erg tegen het concept van de districten en de hongerspelen.

    Sterke punten: ze weet precies wat ze wilt, ze kan goed voor zichzelf opkomen en is goed met messen,
    ze kan lang zonder eten. ze heeft veel doorzettingsvermogen en is erg slim.

    Zwakke punten: ze is niet sociaal en luistert slecht naar wat andere willen,
    een bondgenootschap is niks voor haar. ze is erg naief en heeft snel de neiging alles als een sprookje te zien en te hopen op een happy end.

    Aandenken: Een ketting die ze van haar overleden vader heeft gehad.

    Eventuele extra's: om zich toch een beetje te verzette gaat ze af en toe naar een geheim plekje in het bos achter de hekken. als er iets is wat absoluut verboden is dan is het wel het bos betreden. in het bos oefent ze met messen. gewone scherpe broodmessen die ze in een simpele tas meeneemt van huis. ze heeft toen de 73ste hongerspelen bezig was niks gegeten uit protest.Haar vader kwam uit district 7, maar omdat hij trouwde met effie is hij in het capitool gekomen. Elisabeth's dierbaarste bezit is een ketting die ze van haar inmiddels o verleden vader heeft gehad. het is een prachtige ketting die in ditrict 7 is gemaakt.





    als je de link voor de foto wilt : http://i59.tinypic.com/9t3fur.jpg
    asjeblieft

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 19:35 ]

    Naam: rose valerie james
    Leeftijd:18
    Uiterlijk(het liefst foto+beschrijving): blond haar lief gezichtje blauwe ogen


    Karakter(hoe uitgebreider hoe beter): rose is erg onzeker over zich zelf erg zorgzaam maar ook wel iemand toch wat meer alleen blijft
    ze erg strategisch en denk goed na voor dat ze iets doet en is erg nieuwsgierig
    Sterke punten: ze lijkt net een ninja hoe goed ze kan klimmen en lenig is
    Zwakke punten: haar zwak is haar onzekerheid
    Aandenken: ketting met een hartje er aan
    Eventuele extra's: haar 10 jarige broertje is gestorven en is single


    Naam: Roos Flores
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk(het liefst foto+beschrijving):
    Roos heeft blond haar, maar is van nature een brunette. Ze heeft goed gevulde lippen en groene ogen. Ze is 1.71 m lang.
    Karakter(hoe uitgebreider hoe beter):
    Roos is een lief, spontaan maar ook een erg onzeker meisje. Ze is niet de dunste en schaamt zich daar erg voor. Ze laat dat alleen niet merken. Over het algemeen is ze erg vrolijk en heeft veel vriendinnen.
    Sterke punten:
    Roos kan erg goed acteren, en wil daar later haar beroep van maken. Ook kan ze goed breien, wat haar weer anders maakt als alle anderen.
    Zwakke punten:
    Roos is slecht in sport, maar probeert overal de beste in te zijn.
    Aandenken:
    Ze is mode-verslaafd en probeert er altijd goed uit te zien.
    Eventuele extra's:
    Roos is het zusje van Alfredo. Alfredo is een vriend van Justin Bieber. En heeft een relatie met hem, maar ze zal hem breken, nadat hij haar gebroken had.

    Oke ik zal even mijn best doen wat te bedenken (:
    Naam: Thalia O'Doherty
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk(het liefst foto+beschrijving): Thalia heeft pruim kleurig haar (ik heb het even opgezocht in een kleurentabel en zo stond het daar, pruim klinkt raar ik weet het) en lichte, grijze ogen. Haar lengte is ongeveer 1.70. Verder heeft ze haar huid zo laten aanpassen dat haar huidskleur haast wit is.
    Karakter(hoe uitgebreider hoe beter): Thalia is een meisje dat niets doet als het niet in haar eigen belang is. Ze is erg egoïstisch en zeer bewust van haar uiterlijk.
    Sterke punten: Thalia is slim en denkt over alles drie keer na. Ook is ze erg snel en soepel
    Zwakke punten: Doordat Thalia erg verwend is weet ze niet zo goed hoe ze zelf dingen aan moet pakken, zelfstandig zijn. En omdat ze opgegroeid is met het motto "Pak wat je hebben wilt" kan dit soms lijden tot stelen.
    Aandenken: zilveren enkelbandje met bedeltjes dat ze na heel lang zeuren voor haar 13e verjaardag heeft gekregen. Sindsdien doet ze hem alleen nog af als het nodig is.
    Eventuele extra's: Thalia heeft smetvrees



    Ik hoop dat je hier wat aan hebt ! (:


    There are poems inside of you that paper can't handle

    Ik wil wel een meisje doen. (Jongen vind ik ook niet erg.) maar dan wel vanavond want ben nu op me mobiel x


    Justin Drew Bieber

    Naam: Brent Bastian Damon.
    De naam is: Brent is een Engelse naam het betekend; Raaf, Prins, Vlammend/driftig. Bastian is Latijns-Amerika betekend; adored. Damon is Iers, en betekend; Op.
    Leeftijd: Brent is achttien jaar oud, geboren op 3 Augustus 1996
    Uiterlijk(het liefst foto+beschrijving):


    Damon heeft een best 'donker' uiterlijk. Zijn haar is zwart, met hier en daar donker bruine plukjes. Hij heeft diepliggende, donkere ogen die eerder zwart zijn dan donkerbruin. Zijn wenkbrauwen zijn ook zwart, wat hem al helemaal een zwart uiterlijk geeft. Brent is lang, hij is 1,89, en dun- maar gespierd. Brent houdt van zwarte, of donkere kleding dat makkelijk zit en niet te uitgedost is.
    Karakter(hoe uitgebreider hoe beter): Brent is een geconcentreerde, op zichzelf gewezen, koppige, en extreem nieuwsgierige jongen. Brent is een doorzetter, als hij iets wilt zal hij het krijgen ook. Brent kan zich goed concentreren op dingen, zodat hij het extra snel leert of nieuwe dingen oppikt. Al van jongs af aan heeft hij gehoord dat je nooit op de mensen om je heen mag vertrouwen, en daarom is hij erg in zichzelf gekeerd. Brent is koppig; dat kun je merken aan alles wat hij doet. Hij heeft een snel weerwoord en weet goed hoe hij dingen moet verduidelijken. Als hij het ergens niet mee eens is of weet dat hij gelijk heeft gaat hij net zo lang door totdat hij zijn gelijk ook krijgt. Nieuwsgierig is iedereen, maar Brent is het heel erg. Juist omdat hij zo koppig en op zichzelf gewezen gaat hij vaker op onderzoek uit om de buurt en de mensen daarom heen te verkennen. Hij wil graag van alles iets weten, zoveel mogelijk dingen doen in zijn leven, zoveel mogelijk leren.
    Brent is een snelle, slanke maar gespierde en sterke jongen, die weet waarvoor hij zijn leven geeft.
    Sterke punten: Brent is een geconcentreerde en op zichzelf gewezen jongen. Hij vraagt anderen niet vaak om hulp en kan het allemaal prima in zijn eentje. Brent kan goed overweg met messen, en heeft een kleine - grote - obsessie voor alle soorten messen. Hij oefende soms wel is in zijn kamer met de messen van zijn moeder.
    Zwakke punten: Brent is koppig, en als hij iets wilt zal hij het ook krijgen. Brent deinst niet achteruit voor gevaar, en is nieuwsgierig. Misschien iets té. Zijn nieuwsgierigheid en koppigheid kunnen hem in de weg gaan zitten als hij tussen veiligheid en gevaar zou moeten gaan kiezen.
    Aandenken: Brent heeft zijn uiterlijk als aandenken, van zijn ouders- maar ook een tattoo op zijn rechter bovenarm. Het is een leeuw- wat voor zijn maand staat, Augustus en de leeuw. De leeuw tattoo.
    Eventuele extra's: Brent heeft zo'n donker en zwart uiterlijk omdat zijn ouders daarvoor hebben gekozen, toen ze met zijn genen konden spelen, want zijn ouders zijn grote tegenstanders van het Capitool en hebben Brent dan ook zo opgevoed.
    Brent is één van de weinigen die het Capitool belachelijk vindt, voor wat ze doen en hoe ze denken. Soms wenst hij dat hij liever in een van de districten was geboren dan in het Capitool. Alles wat gebeurd is vind hij dan ook de schuld van het Capitool zelf, en hij staat aan de kant van de Rebellen, samen met zijn ouders van wie hij deze gedachtes heeft.

    [ bericht aangepast op 25 feb 2014 - 20:19 ]


    'If we wait until we're ready, we'll be waiting for the rest of our lives.' - Lemony Snicket

    Naam: Maruzka Drakuz

    Leeftijd: 17

    Uiterlijk(het liefst foto+beschrijving): Maruzka heeft heel licht blond haar met gouden en zilveren plukken erdoor heen. Haar gezicht is altijd zilver gemaakt. Haar haren zijn super stijl zonder pony, haar scheiding zit aan de zijkant. Maruzka's ogen zijn afwijkend, een oog is blauw en een oog is zilver/grijs. Met dit oog ziet ze extra goed. Ze graagt vaak strakke broeken die tot boven haar middel lopen met daarboven tank tops. Ze draagt altijd haar zwarte pumps het hele hoge hakken. Dit komt mede doordat ze erg klein is.

    Karakter(hoe uitgebreider hoe beter): Maruzka is een klein meisje dat sinds haar zevende geen moeder meer heeft, haar moeder deed ooit mee aan de Hunger Games maar ging meteen dood. Omdat haar vader bang was dat haar hetzelfde zou overkomen heeft hij haar in het geheim laten trainen, wat mensen van het Capitol eigenlijk niet doen.Ze kan goed overweg met haar werpsterrren die ze altijd bij zich heeft. Ze is een erg teruggehouden meisje, ze staat vaak in de hoek van de kamer en valt niet op, ze verstopt zich ook vaak om te schrijven in het dagboek van haar moeder. Ze is nooit vrolijik en lacht dus echt NOOIT.Ze is verlegen ingesteld en praat daarom niet met mensen die ze niet meteen vertrouwd.

    Sterke punten: Ze is erg klein en stil en kan zich dus goed verstoppen. Ze kan goed met haar werpsterren overweg en kan goed mikken op het hart van mensen.

    Zwakke punten: Haar huis is zilver dus valt ze altijd erg op, ze is erg stil en dus zal ze niet snel vrienden maken. Ze word vaak uitgelachen om haar achternaam en is daardoor onzeker geworden.

    Aandenken: een dagboek dat van haar moeder is geweest waar ze nu zelf ook in schrijft.

    Eventuele extra's:haar moeder is overleden toen ze zeven was doordat ze meedeed aan de Hunger Games.