• Hi!
    Ik zoek personages voor mijn verhaal over de Hongerspelen.

    Ik heb nodig:
    -Tributen (ik heb geen personages nodig voor beide tributen uit district vier, de jongen uit twaalf en de jongen uit zeven.)
    -Twee twaalf- of dertienjarige meisjes uit district vier.
    -Een paar vrouwen uit het Capitool (voor Finnick Odair's 'werk' daar).

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk (foto en het liefst een korte beschrijving):
    Innerlijk:
    Wapens (alleen voor tributen):
    Extra:

    Alvast bedankt!

    De story staat online!
    Little mermaid

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 17:05 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Wil je het heel uitgebreid of mag het ook wat korter? Want als het kort mag wil ik best wat proberen.

    Castor schreef:
    Wil je het heel uitgebreid of mag het ook wat korter? Want als het kort mag wil ik best wat proberen.

    Het mag kort. De meeste personages zullen niet heel vaak in het verhaal voorkomen dus dan is een uitgebreide beschrijving ook niet nodig


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik wil wel iets invullen, vandaag (:
    Ik zal een meisje uit 4 invullen, dan (:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 14:00 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Naam: Stefan v ballenooj
    Leeftijd: 17
    District: 12
    Uiterlijk (foto en het liefst een korte beschrijving): Stefan
    Innerlijk: Stefan doet altijd stoer, maar hij heeft eingenlijk een heel lief karakter. Hij helpt en is niet snel bang.
    Wapens (alleen voor tributen): Zwaart
    Extra: Hij heeft zes liteken

    Khoop dat ie goed is..


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Ze heeft géén jongen nodig uit 12 (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Ik wil wel iets invullen, vandaag (:
    Ik zal een meisje uit 4 invullen, dan (:

    Ik heb meiden nodig uit alle districten behalve district 4.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Naam:Melissa Luna parker
    Leeftijd:16
    District:district 1
    Uiterlijk (foto en het liefst een korte beschrijving):https://www.google.nl/search?q=mooi+meisje+16+jaar&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=rp4IU6CrD4Wq0QWQqYDQBw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1024&bih=677#facrc=_&imgdii=_&imgrc=dEsk77lJ3Dc02M%253A%3BTWHAJjfjhhc9sM%3Bhttp%253A%252F%252Fi47.tinypic.com%252F2ry1ojo.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.quizlet.nl%252Fforum%252Ftopic.php%253Ftid%253D148744%3B500%3B753
    Innerlijk:Melissa is lief,zacht,slim en rustig. Ze houdt er niet echt van, maar omdat haar oma mee deed en het is traditie dat oma meedeed doet kleinkind ook mee. Daarom doet ze mee.
    Wapens (alleen voor tributen):messen,pijl en boog,zwaarden
    Extra:-

    Canoodle schreef:
    (...)
    Ik heb meiden nodig uit alle districten behalve district 4.


    Je had toch meisje van 12 of 13 nodig uit 4? Ik doelde daarop (':


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Ze heeft géén jongen nodig uit 12 (':


    Jawel toch? Staat boven een jongen uit 12 en uit 7


    I mean NO. Do you wanna hear it in Spanish? NOH. - Stiles Stilinski Teen wolf <3

    Grohl schreef:
    (...)

    Je had toch meisje van 12 of 13 nodig uit 4? Ik doelde daarop (':

    Oh, zo! Haha sorry, ik ben nog niet helemaal wakker geloof ik. Ik dacht dat je de tribuut uit 4 bedoelde (cat)


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Wrenloveer schreef:
    (...)

    Jawel toch? Staat boven een jongen uit 12 en uit 7


    Neen, er staat dat ze die niet nodig heeft, niet dat ze die wel nodig heeft.
    @Canoodle: haha, geeft niet, ik versta de verwarring (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Wrenloveer schreef:
    (...)

    Jawel toch? Staat boven een jongen uit 12 en uit 7


    ik heb geen personages nodig voor beide tributen uit district vier, de jongen uit twaalf en de jongen uit zeven.
    Ik dacht eigenlijk dat het wel duidelijk is dat ik ze dan juist niet nodig heb, maar als je het district van Stefan veranderd is er niets aan de hand.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Invullijstje:
    Naam: Jenna Ellery
    Leeftijd: 16
    District: 5
    Uiterlijk (foto en het liefst een korte beschrijving):


    Fel rood haar, lichte huid en heterogene ogen, een blauw en een bruin oog.
    Innerlijk: Slim, kil, vriendelijk en rustig.
    Wapens (alleen voor tributen): Mes, en haar hersens.
    Extra: Ze kan zich slecht concentreren en heeft snel meelij met haar slachtoffers.

    Naam: Ana Nell Tomasson
    Leeftijd: 13
    District: 4
    Uiterlijk: Ana heeft lang, blond haar dat ze vrijwel altijd in ingewikkelde kapsels doet. Ze is dan ook erg behendig met haar, en ze vind het alleen maar ergerlijk als haar haar ze "los en stijlloos" bijhangt. Maar een staart vind ze ook niet fijn te dragen.
    Ook sieraden zijn niets dat ze zomaar laat hangen. Accessoires zijn er om aan te doen, niet om te laten liggen.
    Haar bruine ogen kenmerken haar, onderscheiden haar van het overgrote deel uit 4, die meestal blauwe ogen hebben.
    Innerlijk: Hoewel Ana op het eerste zicht misschien echt een seutje lijkt, is ze dat in werkelijkheid niet. Het klopt dat ze graag sieraden zoals sjaaltjes, oorringen, kettingen, et cetera draagt, maar dat maakt haar nog niet onmiddellijk een seut.
    Het is wel zo dat ze niet snel vrienden maakt: ze haat vrienden maken. Ze heeft één vriendin gehad, en die is gestorven in één van de vorige spelen. Sindsdien heeft ze nooit nog echte vrienden gehad, en die wil ze ook niet meer hebben.
    Maar, al ben je haar vriendin dan niet, ze zal nooit echt grof doen tegen mensen die uit haar eigen district komen. Ze blijft liever op afstand, of helpt de mensen zonder meer woorden of daden dan er nodig voor zijn.
    Sinds de dood van haar vriendin, is Ana heel afstandelijk geworden. Ze heeft vier muren om zich heen gebouwd, vier muren die ze niet zomaar zal laten instorten of slopen.
    Extra: /


    Ze is niet zo heel uitgebreid, maar als je het uitgebreider wilt: zeg het maar (:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 14:55 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Hey moeten het gwn random mensen zijn of mag je ook je eigen naam, leeftijd en karakter gebruiken?


    I just caught the wave in your eyes