• Hi!
    Ik zoek personages voor mijn verhaal over de Hongerspelen.

    Ik heb nodig:
    -Tributen (ik heb geen personages nodig voor beide tributen uit district vier, de jongen uit twaalf en de jongen uit zeven.)
    -Twee twaalf- of dertienjarige meisjes uit district vier.
    -Een paar vrouwen uit het Capitool (voor Finnick Odair's 'werk' daar).

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk (foto en het liefst een korte beschrijving):
    Innerlijk:
    Wapens (alleen voor tributen):
    Extra:

    Alvast bedankt!

    De story staat online!
    Little mermaid

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 17:05 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Grohl schreef:
    Wil je me trouwens waarschuwen als je begint?

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 15:40 ]

    Grohl schreef:
    Wil je me trouwens waarschuwen als je begint?

    Tuurlijk!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Grohl schreef:
    Wil je me trouwens waarschuwen als je begint?


    I Quote This


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Naam: Syler Taylor Amon
    Leeftijd: 13
    District: 6
    Uiterlijk : Skyler heeft Lang stijl Donkerblond haar dat altijd los hangt, ze haat het als mensen aan Der Haar zitten. Of er iets mee doen. Ze heeft Fel blauwe ogen die altijd twinkelen.
    Innerlijk: Ze lijkt op de eerste indruk een Mooi rustig meisje, Maar als je haar leert kennen is ze dat niet. Het liefst wilt ze alleen vechten tegen alles wat haar in de weg staat, Daardoor heeft ze geen vrienden.

    Extra: Ze is in de vorige spelen haar Zus kwijt geraakt. Daardoor wilt ze tegen alles vechten. Als iemand Ook maar 1 ding over haar zus of iets anders wat daar mee te maken heeft. Wilt ze het liefst alle woede uitschreeuwen \


    Smile happy looks good on you

    Naam: Menno Petanstyle
    Leeftijd: 14
    District: 3
    Uiterlijk (foto en het liefst een korte beschrijving):


    Menno heeft een vrij bleke huid, en is vaak netjes gekleed. Zijn blonde haren zitten altijd netjes. En hij heeft blauwe ogen.
    Innerlijk: Hij is een verlegen type dat nogal bangig is. Hij durft in het donker niet echt alleen te zijn, en is ook bang voor bloed. Dan kruipt hij in een hoekje, en doet zijn handen voor zijn gezicht. Hij is wel een trouwe bondgenoot, en verraad mensen niet. Zelfs als dat zijn dood betekent.
    Wapens (alleen voor tributen): Verschillende messen (Waaronder werpmessen) En een speer
    Extra: District aandenken: (Een ketting met het logo van district 3)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 16:41 ]


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Hartstikke bedankt!


    Han såg ut så som drömmar känns som.




    Naam: Lieke (Elisa) Tymon
    Leeftijd: ze is 14 jaar oud.
    District: 12 (als dat mogelijk is, niet? Dan 3?)
    Uiterlijk: afbeelding hierboven. Haar: lang blond golvend haar, lichaam: vrij klein, niet dik niet dun, en groen, bruine ogen.
    Innerlijk: slim, en moet het daar vooral van hebben. Aardig, maar als ze eenmaal een doel heeft doet ze er alles aan om dir te bereiken, onzeker en blijft daarom liever op de achtergrond.
    Wapens: pijl en boog, maar moet het vooral van haar slimheid hebben.
    Extra: (tribuut), haar vader had vroeger de hungergames overleeft!

    Hoop dat je hier genoeg aan hebt :$

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 17:04 ]


    Learn from yesterday, live for today, hope for tomorrow

    Dankjewel (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Heb je echt twee meisjes nodig uit 4? Anders vul ik de tweede vandaag of morgen ook in.
    Als je het bij één kunt laten, vul ik wel nog een Capitoolvrouw in (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Heb je echt twee meisjes nodig uit 4? Anders vul ik de tweede vandaag of morgen ook in.
    Als je het bij één kunt laten, vul ik wel nog een Capitoolvrouw in (:

    Ja, ik heb er twee nodig. Het zijn de vriendinnen van mijn hoofdpersonage. Je zou me heel blij maken als je de tweede ook in zou willen vullen (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Canoodle schreef:
    (...)
    Ja, ik heb er twee nodig. Het zijn de vriendinnen van mijn hoofdpersonage. Je zou me heel blij maken als je de tweede ook in zou willen vullen (:


    Is Ana dan niet wat lastig, aangezien ze geen vriendinnen heeft? Ik zal haar aanpassen, dan, haha.
    Maar ik zal de tweede vandaag of morgen ook invullen (:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 17:21 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    (...)

    Is Ana dan niet wat lastig, aangezien ze geen vriendinnen heeft? Ik zal haar aanpassen, dan, haha.
    Maar ik zal de tweede vandaag of morgen ook invullen (:

    Hmm, misschien een beetje, haha ^^. Sorry, dat was mijn fout. Ik had er niet duidelijk bij gezet dat het om vriendinnen van mijn hoofdpersonage ging.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Canoodle schreef:
    (...)
    Hmm, misschien een beetje, haha ^^. Sorry, dat was mijn fout. Ik had er niet duidelijk bij gezet dat het om vriendinnen van mijn hoofdpersonage ging.


    Ze is aangepast: als er nog ergens foutjes van de bewerking in staan, zeg je het maar. Ik zal dan beginnen aan de tweede rol, probeer 'm vandaag nog online te zetten (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Kan ik Jenna nog wat uitbreiden? ;3

    Naam: Delia Annebeth Priort

    Leeftijd: 14

    District: 2 (H)

    Uiterlijk (foto en het liefst een korte beschrijving):


    Delia heeft blond/bruinig haar en bruine ogen. Ze is lang en stevig geboud. Haar hele lichaam is gemaakt om te vechten.

    Innerlijk: Delia is een moordmachine . Ze is hard van binnen en buiten. Dat maakt haar zo'n moeilijke prooi.

    Wapens (alleen voor tributen): Messen.

    Extra: nope x