• Hi!
    Ik zoek personages voor mijn verhaal over de Hongerspelen.

    Ik heb nodig:
    -Tributen (ik heb geen personages nodig voor beide tributen uit district vier, de jongen uit twaalf en de jongen uit zeven.)
    -Twee twaalf- of dertienjarige meisjes uit district vier.
    -Een paar vrouwen uit het Capitool (voor Finnick Odair's 'werk' daar).

    Invullijstje:
    Naam:
    Leeftijd:
    District:
    Uiterlijk (foto en het liefst een korte beschrijving):
    Innerlijk:
    Wapens (alleen voor tributen):
    Extra:

    Alvast bedankt!

    De story staat online!
    Little mermaid

    [ bericht aangepast op 24 feb 2014 - 17:05 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Naam:
    Vin Cogle
    Leeftijd:
    17
    District:
    District 2
    Uiterlijk:


    Vin heeft blond haar waar af en toe wat donkere stukken in zitten. Zijn ogen zijn blauw. Hij is redelijk lang en niet heel gespierd maar heeft wel kracht in zijn lichaam. Zijn lengte maakt hem iets onhandiger in sommige bewegingen, maar als hij een zwaard in zijn hand heeft is hij erg soepel.
    Innerlijk:
    Vin is een echte muurbloem. Hij zegt niet veel en eist niet veel aandacht op zich. Sociale contacten zijn niet zijn ding en je zou hem een introvert kunnen noemen. Vroeger had hij een grote fantasie die zijn vader niet goedkeurde. Dankzij vele jaren van hele dagen trainen en geen tijd voor zichzelf hebben is die fantasie verdwenen. Nu kan hij alleen nog maar denken als een meedogenloze moordenaar. Zijn onopvallende voorkomen helpt hem om andere mensen van een afstandje in zich op te nemen. Hij kan goed de gedachtegang van anderen inschatten.
    Wapens:
    Hij heeft getraind met bijna elk wapen die in de arena zou kunnen liggen maar heeft geen aanleg voor alle wapens. Hij kan het beste met een zwaard overweg, die hij met de kracht in zijn armen op een soepele manier heen en weer kan zwaaien. Ook heeft hij een goed inschattingsvermogen wat hij als wapen ziet. Hij heeft snel door wat een ander van plan is.
    Extra:
    Hoewel Vin een meedogenloze moordenaar is, kan hij niet altijd zomaar moorden. Af en toe komt er wat schuldgevoel omhoog en heeft hij een zwak moment.

    Is hij goed zo of moet hij nog wat uitgebreider?

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 14:25 ]

    @DePoepertjes & Grohl, heel erg bedankt!
    @DisneyMinds, ik heb het liefst dat je zelf een personage bedenkt.
    @Castor, ik vind hem super, bedankt!

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 14:37 ]


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Voor het werk van Finnick Odairs.

    Naam: Manderina Silk Stamphorn, meestal noemt iedereen haar Silk
    Leeftijd: 28
    District: 1
    Uiterlijk (foto en het liefst een korte beschrijving): [


    Silk heeft van nature licht bruin haar maar verft het elke kleur van de regenboog. Ze is 1,69 lang en is erg tenger gebouwd.






    Innerlijk: Silk is een vrolijke, eigentijdse meid die niet snel op haar mondje is gevallen. Ze heeft een uitgesproken mening en ziet haar mening als de waarheid, wat haar erg irritant maakt volgens vele. Ze neemt graag zelf initiatief en heeft altijd zin om iets te ondernemen. Ze is niet bang om vreemde aan te spreken en is een echte sociale vlinder die overal doorheen fladdert. Ze is niet de slimste maar ze is zeker niet dom.
    Wapens (alleen voor tributen): -
    Extra: Silk heeft een prachtige stem, ze speelt ook piano.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 14:43 ]

    Naam: Grace McCamdon
    Leeftijd: 15
    District: 9
    Uiterlijk (foto en het liefst een korte beschrijving):


    Grace heeft half lang blond haar. Ze is niet heel groot 1.65. Ze heeft bruine/groene ogen. Ze heeft een litteken op haar linker arm van haar broer die haar ooit heeft gesneden met een mes.
    Innerlijk: Grace is een verlegen meisje die liever alleen is dan met andere mensen. Ze is erg ingetogen maar als je haar vertrouwen wint merk je dat ze
    eigenlijk best wel spontaan is. Maar uit zelf bescherming doet ze zo verlegen. Grace nogal een dromer. Ze heeft een rijke fantasie en weet daardoor veel creatieve oplossingen
    Wapens (alleen voor tributen): Boog maar kan ook wel omgaan met een dolk.
    Extra: /

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 14:44 ]

    Bedankt!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Naam: Darlene Mia Ackers
    Leeftijd: 17
    District: 2
    Uiterlijk




    Darlende heeft donkerblonde haren, ze heeft fel blauwe ogen en is 1.69. Ook heeft een normaal postuur heeft een hele lichte huidskleur.
    Innerlijk: Vele mensen denken dat Darlene erg verlegen is, terwijl dat helemaal zo niet is. Ze komt op voor haar eigen mening en het kan haar soms niks schelen hoe anderen zich voelen. Maar als ze je echt mag, is ze één van de meest liefste personen die je ooit zult kennen. Ook geeft ze veel om haar kleine broertje Jake, en beschermt hem met heel haar leven.
    Wapens: Werpmessen
    Extra: Darlene is niet zo als de meeste kinderen in haar district. Vele kinderen in district 2 begonnen al van kleins af aan te leren voor de spelen. In tegenstelling tot Darlene. Haar ouders gingen dood toen haar kleine broertje 3 jaar was en zij 8. Ze had zichzelf beloofd om nooit te trainen voor de spelen. Maar wanneer zij getrokken word, ziet het er uit dat zij héél goed overweg kan met messen, speren en stokken. Ze probeert alles te doen om te overleven en haar kleine broertje te redden.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 14:55 ]


    “Don't cry because it's over, smile because it happened."

    Bolognese schreef:
    Naam: Darlene Mia Ackers
    Leeftijd: 17
    District: 2
    Uiterlijk Donker blonde haren, fel blauwe ogen, 1.69, normaal postuur. --Klik--




    Innerlijk: Vele mensen denken dat Darlene erg verlegen is, terwijl dat helemaal zo niet is. Ze komt op voor haar eigen mening en het kan haar soms niks schelen hoe anderen zich voelen. Maar als ze je echt mag, is ze één van de meest liefste personen die je ooit zult kennen. Ook geeft ze veel om haar kleine broertje Jake, en beschermt hem met heel haar leven.
    Wapens: Werpmessen
    Extra: Darlene is niet zo als de meeste kinderen in haar district. Vele kinderen in district 2 begonnen al van kleins af aan te leren voor de spelen. In tegenstelling tot Darlene. Haar ouders gingen dood toen haar kleine broertje 3 jaar was en zij 8. Ze had zichzelf beloofd om nooit te trainen voor de spelen. Maar wanneer zij getrokken word, ziet het er uit dat zij héél goed overweg kan met messen, speren en stokken. Ze probeert alles te doen om te overleven en haar kleine broertje te redden.


    Super, dankjewel!


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Grohl schreef:

    Naam: Ana Nell Tomasson
    Leeftijd: 13
    District: 4
    Uiterlijk: Ana heeft lang, blond haar dat ze vrijwel altijd in ingewikkelde kapsels doet. Ze is dan ook erg behendig met haar, en ze vind het alleen maar ergerlijk als haar haar ze "los en stijlloos" bijhangt. Maar een staart vind ze ook niet fijn te dragen.
    Ook sieraden zijn niets dat ze zomaar laat hangen. Accessoires zijn er om aan te doen, niet om te laten liggen.
    Haar bruine ogen kenmerken haar, onderscheiden haar van het overgrote deel uit 4, die meestal blauwe ogen hebben.
    Innerlijk: Hoewel Ana op het eerste zicht misschien echt een seutje lijkt, is ze dat in werkelijkheid niet. Het klopt dat ze graag sieraden zoals sjaaltjes, oorringen, kettingen, et cetera draagt, maar dat maakt haar nog niet onmiddellijk een seut.
    Het is wel zo dat ze niet snel vrienden maakt: ze haat vrienden maken. Ze heeft maar twee vriendinnen, drie gehad. Eén van haar vriendinnen is gestorven in één van de vorige spelen. Sindsdien is haar band met de twee anderen een stuk sterker, maar die met de mensen met wie ze niet bevriend was, een stuk minder.
    Maar, al ben je haar vriendin dan niet, ze zal nooit echt grof doen tegen mensen die uit haar eigen district komen. Ze blijft liever op afstand, of helpt de mensen zonder meer woorden of daden dan er nodig voor zijn.
    Sinds de dood van haar vriendin, is Ana heel afstandelijk geworden ten opzichte van anderen. Ze heeft vier muren om zich en haar twee vriendinnen heen gebouwd, waar enkel haar twee vriendinnen ooit uitgaan, vier muren die ze niet zomaar zal laten instorten of slopen.
    Extra: /


    Ze is niet zo heel uitgebreid, maar als je het uitgebreider wilt: zeg het maar (:

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 17:39 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Als je zin hebt om haar verder uit te werken ga ik je natuurlijk niet tegenhouden, maar als je dat niet wilt is het zo ook goed. Ik vind het een hele goede rol! (:


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Ik zie wel wat ik doe (: Als ik haar nog aanpas, zet ik het hier wel neer (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Oké :)


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Wil je me trouwens waarschuwen als je begint?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Voor Odairs 'werk'.

    Naam: Serena Valencia Sperae.
    Leeftijd: 17.
    District: Het Capitool.
    Uiterlijk: Serena heeft lange, donkerbruine lokken, die regelmatig vergeleken worden met de kleur van kastanjes. Tinten goud en lichtbruin zijn te vinden aan de onderzijde van haar haar, wat ze vaak los heeft hangen of in een simpele knot gezet heeft. Haar ogen hebben exact dezelfde kleur als de tinten in haar haar, hoewel ze in het zonlicht soms ietwat groener lijken. Ze heeft een mooi postuur en is 1.69m lang.


    Innerlijk: Eigenlijk zegt haar uiterlijk direct al veel over haar innerlijk. Doordat ze amper lacht, wordt ze herkend als een pittige tante, wat ze uiteraard ook is. Een sterke wil heeft ze en daardoor is het niet gemakkelijk vrienden met haar te worden. Kil, hard en meedogenloos, wat anderen voelen maakt haar niets uit. Als iemand haar uitdaagt is diegene er dus geweest.
    Extra: Bij vele mannen is Serena geliefd, het is dan ook logisch dat ze haar proberen te verleiden. Maar zo snel trapt ze niet in hun plannen, in haar verleden is ze door een jongen gekwetst, waardoor ze nu veel liever niets meer met het tegengestelde geslacht te maken wil hebben.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 15:29 ]


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.

    Grohl schreef:
    Wil je me trouwens waarschuwen als je begint?


    And when I leave, you will finally understand, why storms are named after people.