• Voor bestaande rol uit de serie altijd even navragen! Zo voorkomen we dat er problemen ontstaan!



    Het verhaal
    Het is na de oorlog en het is weer rustig tussen de landen. De meeste mensen denken dat avatar Korra ondertussen als is overleden en geloven er niet meer in. Toch hebben er een paar hoop dat er een nieuwe avatar op komst is. Ze geloven is deze kleine kans, maar het houdt de mensen wel samen. De stad groeit opnieuw op, net zoals de gevaren in de stad. Ondertussen zijn alle krachten weer gaan groeien. Ondanks dat Amon alle krachten had weggenomen, is alles weer gaan groeien en bloeien


    Rollen:

    Vuurnatie
    - Kasai Atsui Hataro•18•Dangerx
    -
    - Seshku Zuko•18•Ender
    -

    Waterstam
    - Izumi Amaya•18•Lissandra
    -
    -
    -

    Aarderijk
    - Erin Jillian Thorrins•17•Beifong
    -
    - Tilay Beifong•19•LyraPhoenix
    -

    Lucht tempel
    - Ikki•17•Took
    -
    - Tir Jaing•18•TheDarkKing
    -



    -Geen geruzie of gescheld! Na 2 waarschuwingen lig je eruit!
    -MINIMUM VAN 200 WOORDEN!
    -Off topic tussen haakjes () [] {} ||
    -Geen andere rollen beheersen! Je hebt je eigen rol dus hou je ook met je eigen rol bezig!
    -Je mag meerdere rollen. De max is 2 personages.

    [ bericht aangepast op 3 maart 2014 - 21:04 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Tir Jaing || 17 || Luchtnomaden


    Erin kijkt naar mij en ze rolt langzaam met haar ogen langs op mijn kledingstijl, nou lijkt mijn kledingstijl al meteen op dat van een luchtstuurder, ik ben niet kaal en ze knikt naar me wanneer ze klaar is met me aan te staren.
    "Heb je een seconde?" Vraagt Erin aan me. "Ja hoor, maar." Zeg ik en zij draait zich om naar een kantoorkamer toe, ze vind het belangrijker om haar baas te bespieden dan dat ze mij helpt, grappig.
    Ik zie overal wel het leuke iets in, daar kan ik gewoon niks aan doen, mijn ouders vinden dat maar een rare eigenschap, maar ik ben ik. Zorgvuldig kijk ik maar wat rond in de kamer, Erin had het dus blijkbaar te druk met iemand af te luisteren in een gesprek.
    Mijn ogen werpen zich uiteindelijk op een omatje, ze glimlacht vriendelijk naar mij en ik lach maar terug. Ze is vast aardig, maar ze is zo lelijk als een dasmol.
    Onder het kijken door hoor ik wat zachte stemmen uit de kamer komen, ik weet alleen niet van wie ze zouden kunnen zijn.
    Plots rent ze terug naar de bali, door al naar haar paniekerige blik te kijken kan ik al voelen dat er iets niet pluis is.
    "Ze willen me meenemen, de mannen van de raad." Fluistert Erin in mijn oor op een paniekerige toon. "Waarom?" Vraag ik aan haar. Ergens in mijn gedachten schiet het me wel binnen dat de avatar een aardstuurder hoort te zijn, en de cyclus van het geslacht kan onderbroken worden, kijk maar naar avatar Roku en avatar Aang ze waren beiden van het mannelijke geslacht.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 21:02 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Erin Jillian Thorrins × Zeventien × Aarderijk.
    De jongen lijkt me wel snugger, maar hij snapt het niet meteen. 'Waarom?' vraagt hij me. Ik kijk hem indringend aan, proberend hem zo goed mogelijk duidelijk te maken dat het van groot belang was dat hij het begrijpt. 'Ik herkende de mannen, ze hebben een onderzoek gehouden om de Avatar te vinden. In heel Ba Sing Se is een grote vraag geweest naar jonge earthbenders. Ze deden een onderzoek. Ik was de uitslag.' De deur van het achterkantoor gaat open. 'Ik ben de Avatar, vertrouw me alsjeblieft.' De dwingende toon in mijn stem neemt toe, terwijl het volume afneemt. 'Kun je me in veiligheid brengen? Ik zou je echt eeuwig dankbaar zijn.' Angstig kijk ik naar achteren, waar de mannen al op me afstormen. Ze grijpen me stevig vast. Al zijn het dan misschien non-benders, ze zijn flink sterk. Ik worstelde me los door mijn earthbending te gebruiken, waarna ik naar buiten stuif. Daar knal ik met volle hevigheid tegen iets zacht en pluizigs aan. Even ben ik overdonderd, maar dan leggen mijn hersenen het verband. Het is een luchtbizon. Met grote ogen kijk ik naar het beest, me beseffend dat hij waarschijnlijk van de airbender van binnen is.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    ~Kasai Atsui Hataro~Vuurnatie~


    Alles lijkt wel verandert. Vroeger zag alles er zo kinderlijk uit, maar nu? Nu ben ik echt meer een vrouw geworden dan ik ik ooit had kunnen denken! Ik frons licht en kijkt naar mijn dieprode felle haar dat tot mijn middel rijkt. Mijn donkerrode kimono verduidelijkt alleen maar meer hoe rood mijn haar is. Mijn glimlach is groot als ik hoor dat alleen ik en de wachter weten dat hij er is. Ik kijk op als hij vraagt of ik mee ga naar de markt. Een kleine glimlach verschijnt er op mijn gezicht. Ik kijk even denkend na als Seshku met een andere optie komt. "Hoewel ik vanochtend al heb getraind, kan ik altijd wel een trainmaatje gebruiken. Ik kan later nog altijd zelf naar de markt." Antwoord ik en kijk Seshku aan met mijn bruine ogen. Ik slik kort en kijk de, nu echte man, Seshku aan. Zijn gezicht was zo erg verandert sinds de laatste keer dat ik hem had gezien als klein meisje. We waren nu allebei de kindertijd ontgroeid. Ik haal rustig adem door mijn neus en blaas rustig uit via mijn mond. Ik frons kort kijk heel even uit het raam. Het was rustig op het plein. Normaal zou er wel een groepje mensen staan, maar vandaag was er niemand.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 19:52 ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    - Noh, kom gezellig naar de vluchtende Avatar ;D -


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    (Maar Ba sing se is zo ver weg, ze zijn hooguit een week onderweg, hahah)


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    [nehhh ik heb een roleplay met Ender xD volgens het idee van mij en TheDarkKing, liggen alle stammen in een ruzie met elkaae dus lijkt me niet handig xd ]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    [Zou het niet handig zijn als je ook een praattopic opent, voordat we alles met dit onder spammen, ik was eten en moest leren vandaar dat ik zo laat ben, maar ik ben klaar]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    [Ik wilde hem eigenlijk niet openen, maar nu er vraag naar is zal ik er eentje open gooien]


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Dangerx schreef:
    [Ik wilde hem eigenlijk niet openen, maar nu er vraag naar is zal ik er eentje open gooien]


    [Lijkt mij wel handig, omdat er al 10 pagina's staan op de rollentopic van dit soort berichten :P]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    TheDarkKing schreef:
    (...)

    [Lijkt mij wel handig, omdat er al 10 pagina's staan op de rollentopic van dit soort berichten :P]


    Hehe hier is de link naar de praattopic XD

    http://www.quizlet.nl/forum/topic.php?tid=160485


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Tir Jaing || 17 || Luchtnomaden


    Erin begint me indringend aan te staren, ik merk wel op aan haar dat het van groot belang is waarna ze begint te praten.
    "Ik herkende de mannen, ze hebben een onderzoek gehouden om de avatar te vinden, in heel Ba Sing Se is een grote vraag geweest naar jonge aardstuurders. Ze deden een onderzoek, ik was de uitslag." Zegt Erin dringend aan me. Ik begreep daarvan maar de helft door het snelle gepraat van haar in deze rare toestand.
    De kantoordeur aan het eind van de gang achter haar gaat open. "Ik ben de avatar, vertrouw me alsjeblieft." Zegt Erin nog steeds erg dringend. Wat het ook is, ik geloof haar dat ze de avatar is, ik begin te knikken naar haar. "Ik help je." Zeg ik tegen haar.
    "Kun je me in veiligheid brengen? Ik zou je echt eeuwig dankbaar zijn." Zegt Erin smekend om hulp aan mij. "Ik weet wel hoe we ergens naartoe kunnen, maar..." Zeg ik.
    Op dat moment word ik onderbroken doordat de mannen de gang uitstormen en Erin vast grijpen bij haar armen. Erin worstelt zichzelf via aardsturing uit de greep van de mannen en schuift via haar sturing naar buiten toe, waarna ze tegen Ziza aanbotst.
    "Jullie hebben mijn markt verpest." Zeg ik dreigend naar de mannen toe. Angstig bewegen ze langzaam naar achter toe. "Bedankt." Zeg ik en ik blaas ze met mijn luchtsturing naar de andere kant van de gang toe.
    Ik loop dan naar Erin toe die al inmiddels kennis heeft gemaakt met Ziza. "Ik wilde je nog vragen of je hoogtevrees had of bang bent voor luchtbizons, maar blijkbaar heb je Ziza al ontmoet." Zeg ik.
    "Waar zou je eigenlijk naartoe willen? En antwoord maar snel voordat die gasten met versterking komen." Zeg ik tegen Erin.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 21:00 ]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    Ender schreef:
    Tir Jaing || 17 || Luchtnomaden

    Ik ben al een lange tijd op reis met mijn luchtbizon Ziza op dit moment zijn we op weg naar Ba Sing Se voor de jaarlijkse markt daar.
    Het is al een lange reis voor mij en mijn vriend, maar nou maar hopen dat het ook waard is.
    Al een lange tijd is het onrustig tussen stuurders en niet-stuurders, maar volkeren zijn ook al een tijd lang onrustig.
    Nu maar hopen dat het niet uitbreekt op een oorlog en dat de avatar snel weer word gevonden.
    Ik hoop dat ik hem of haar leermeester mag zijn in luchtsturen.
    Ik begin al in de verte de muren van Ba Sing Se te zien, een mooi bouwwerk en laten we hopen dat het niet weer word verwoest door een oorlog.
    Snel daarna vliegen ik en Ziza over de gigantische muur, officieel zijn ik en mijn vriend in deze gigantische stad.
    Ondertussen begin ik alvast naar beneden te kijken of ik een goede hotel zie.
    ''Oké het moet voldoen aan de ligging met de markt, prijs.'' Zeg ik. ''Aaagh.'' Brult Ziza. ''En natuurlijk aan de ruimte voor jou.'' Zeg ik met een glimlach op mijn gezicht.
    Al snel vind ik een hotel dat aan de punten voldoet.
    Ik laat Ziza landen op een open plek dicht in de buurt van het hotel en mensen vluchten weg van mijn bizon als hij begint met zakken naar de grond.
    Ik loop wat door de straten heen en zie al veel kraampjes staan, een goede plek voor mij.
    Mijn ogen kijken overal rond en ze vangen een glimp op van een meisje wat wegvlucht van een marktkraam.
    Ik trek me er niks van aan en loop nog even door.
    Later kom ik aan bij het hotel en daar staat hetzelfde meisje achter een balie bij de kassa, ik begin erop af te lopen.
    ''Zeg zou ik hier kunnen inchecken?'' Vraag ik. aan Erin als ik haar naamplaatje mag geloven.

    [Mag ik je een tip geven? Het leest best vervelend als er achter elke zin een enter neergezet wordt. Pas als je aan een nieuw deel begint kun je beter een enter gebruiken. ^-^ (ik val je niet aan, geef alleen tips) ]

    [Oké probeer het wel een beetje aan te passen, maar sorry dat ik je bericht nu pas zie.]


    Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)

    •Seshku Zuko ... •Vuurnatie•


    Ik sta op en wandel de kamer door. Ik pak een beeldje van een van de kastjes en bekijk deze. Volgens mij is dit het beeldje die ik ooit gestolen had voor Kasai toen we nog jong waren. Wat hebben we gelachen toen.
    "Hoewel ik vanochtend al heb getraind, kan ik altijd wel een trainmaatje gebruiken. Ik kan later nog altijd zelf naar de markt," ik knik na haar antwoordt. Dat klopt. Als vader nu uitvindt dat ik er ben komt er een hele preek tegenover de inwoners van het vuurnatie gebied.
    Ik draai me om naar Kasai toe en glimlach naar haar als ik zie dat ze naar me kijkt. Ik rek mezelf even uit en loop naar het raam.
    "Ik moet je wat vertellen. Het gaat niet goed met de stammen," ik blijf naar buiten kijken.
    "Toen ik dit door had ben ik teruggekeerd naar hier. Weet de Vuurheer het al?" Ik kijk Kasai aan. Als dit niet zo is dan ga ik er nu persoonlijk melden aan hem. Want dan loopt zijn luchtpost achter of zijn mannen letten gewoon niet goed op.
    Ik draai mezelf weer naar Kasai toe en kijk haar aan.
    "Training is dus noodzakelijk en ik zou graag willen weten hoe je veranderd bent kwa technieken en zo," ditmaal glimlach ik en is de zakelijke blik van mijn gezicht af. Deze onenigheden wil ik helemaal niet, maar als het hierheen komt moeten we de mensen waarschuwen en indien nodig in veiligheid brengen. Ik wil wel nog een voll hebben om over te regeren straks als ik de troon erf.
    Ik pak mijn capuchon beet en leg hem over mijn hoofd heen waarna ik richting de deur wandel. Echter wanneer ik voetstappen deze kant op hoor komen schiet ik de kamer terug in, het bed onder. Net optijd, want de deur gaat open.
    "Kasai, is er iemand bij je?" Het is de stem van moeder. Wat wil ik nu graag onder het bed vandaan komen om haar gedag te zeggen. "Doet er nu niet toe. Kasai, groot nieuws. De nieuwe Avatar is ontdekt." Mijn ogen schieten wijd open. Een nieuwe Avatar? Een Avatar, hier, opnieuw in deze wereld. Oh, dit is goed nieuws. De grijns op mijn gezicht groeit en ik knars mijn tanden even kort.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 21:07 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.

    Kasai Atsui Hataro~Vuurnatie~


    Ik kijk Seshku aan als hij het beeldje op pakt die hij toen in de tijd voor mij had gestolen. Ik keek naar het beeldje in zijn grote handen en glimlachte ernaar. Zoveel herinneringen die terug komen sinds Seshku hier is. Zacht knik ik ook en dacht aan de Vuurheer wanneer hij vertelde over het begin van een ruzie tussen de stammen. Ik recht mijn rug zodra hij me aan kijkt en naar het raam toe loopt. "Je maakt een grapje zeker? De Vuurheer had het wel over dat er een ruzie was, maar sprak niet van een oorlog." Zeg ik zacht tegen hem en kijk hem met een serieus gezicht aan. Dit betekent dus dat ik echt dringend moet trainen en het bliksem sturen ook onder de knie moet krijgen. De Vuurheer heeft zeker niet in de gate gehad dat er al een oorlog op komst is. "De trainingen zijn nu zeker nodig en ik kan wel een les gebruiken in bliksem sturen." Antwoord ik tegen Seshku en kijk hem met een kleine glimlach aan, ookal verandert die snel in een serieuze blik. Net toen ik van plan was om met Seshku mee naar buiten te gaan hoorde ik zachte voetstappen op de hal. Ik zag Seshku in mijn ooghoek onder mijn bed duiken. De moeder van Seshka komt binnengelopen en kijkt me vragend aan als ze die vraag stelt. Snel schud ik mijn hoofd en luister naar wat ze te zeggen heeft. "De Avatar is ontdekt?!" Mijn gezicht staat in een serieuze frons en ik kijk haar aan. "Wat zegt de Vuurheer ervan?" Vraag ik stug en keek haar eveb aan. Ik bijt op zijkant van mijn wang en glimlach dan even kort naar haar. "Hij heeft er nog niks over gezegd. Er valt ook niks van zijn gezicht af te lezen." Zegt ze zacht met een teleurgestelde blik. Ik knik naar haar en pak mijn mantel.


    "I don't have sweet dreams.. I have beautiful nightmares" †

    Seshku Zuko ... •Vuurnatie•


    Ik hoorde haar vraag of ik een grap maakte en schudde mijn hoofd spijtig. Jammergenoeg maak ik geen grap. Toen ze begon over bliksemsturing vraag ik me af of zij weet dat ik het kan. Ik kan het nu ook wel, maar het vergt veel meer energie dan dat ik puur woedend ben. Ik vind het alleen niet zo leuk om uit pure woede bliksemsturing te gebruiken.
          Ik luister naar het gesprek tussen moeder en Kasai. Het ging nog altijd over de Avatar. Het is echt een wonder dat er een nieuwe Avatar is. Dat ze dit zelfs nog vrij durven te geven is een wonder. Er is nog zoveel heisa omtrend de Avatar en mensen hebben vertrouwen verloren in die personen.
    "De Avatar is ontdekt?!" Roept Kasai uit en ik kruip een stukje naar voor om het gezicht van moeder te zien. Een grap maakt zij hier niet over. Dat zou onmenselijk zijn, dus ze meent het.
    "Wat zegt de Vuurheer?" Vraagt Kasai en ik zie moeder haar blik even rond gaan. Goede vraag Kasai. Ik grijns weer lichtelijk.
    "Hij heeft er nog niks over gezegd. Er valt ook niks van zijn gezicht af te lezen," Moeder haar blik ziet er wat teleurgesteld uit. Kasai knikt kort en ik zie haar haar mantel pakken. Moeder verlaat de kamer met een kort afscheid en ik kruip onder het bed vandaan.
    "De Avatar? Is er een Avatar? Kasai, we moeten hem vinden!" Roep ik uit en kijk Kasai aan. Ik loop vervolgens naar een vrije plek in de kamer.
    "Bliksemsturing hè? Zoiets?" Met veel kracht laat ik bliksem uit de vingertoppen komen en laat het knetterend om me heen gaan. Automatisch voel ik mijn haren omhoog komen door de wrijving. Na een paar seconde laat ik het verdwijnen en hijg een beetje. Vervolgens kijk ik naar Kasai en glimlach even.
    "Het vergt me alleen zoveel energie," puf ik kort en kom weer geheel overeind. Ik kijk haar weer even aan.
    "Kasai, training kan onderweg. Wij gaan de Avatar zoeken," grijns ik naar haar en wenk haar mee naar de deur.

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 21:48 ]


    Egal was kommt, es wird gut, sowieso. Immer geht 'ne neue Tür auf, irgendwo.