Tir Jaing || 17 || Luchtnomaden
Ze begint te lachen na mijn opmerking over de Slangenpas, ach lachen kon wel even wanneer ik ook zie dat er zwarte wolken opkomen, zwarte wolken afkomstig van schepen die door de Slangenpas gaan. Wat zouden ze vervoeren? Vraag ik bij mezelf af, wapens, soldaten, voertuigen.
Ik hoor geen antwoord op mijn vraag vandaan komen, wat ze wel doet is duidelijk nee schudden met haar hoofd, maar het leek me al dat ze het geen probleem zou vinden en het wel leuk zou gaan vinden wanneer ze weer met beide benen op de grond staat, aangezien ze een aardstuurder is.
Wanneer Ziza zo ongeveer tien aan elf meter boven de grond zweeft springt Erin van hem af. Ik kijk even naar beneden om te zien of het goed gaat met haar, zover ik kan zien is er niks ernstigs en ik begin verder te dalen naar beneden.
"Ahh, dat is beter. De lucht is een ramp, geef mij maar liever steviger, harde aarde." Zegt Erin die ondertussen bezig is met een steenengel te maken. Ik ben alvast aan het uitpakken van de spullen die ik mee heb, een kussen, een deken, drie zakken met goud en zilver stukken en eten voor drie weken nu eigenlijk één aan anderhalf omdat we nu met zijn tweeën zijn.
"Sorry, ik heb het gewoon niet zo op lucht. Niets persoonlijks, hoor." Zegt Erin. "Ach ik heb het niet zoveel op de grond, maar toch hebben je alles in de wereld nodig om in balans te blijven." Zeg ik.
Erin begint weer overeind te krabbelen en staat weer op een stevige positie waaruit ze een tent maakt van harde, stevige rotsen uit de bodem. "Zo, dat zou ons moeten beschermen tegen de Canyonkruipers." Zegt Erin. "Ja dit moet wel lukken, of ze moeten ineens met zijn tienen komen opdagen, maar hoe groot is doe kans." Zeg ik.
"Heb je dekens of kussens bij?" Vraagt Erin aan me. "Ja, maar ik heb maar één set, maar de deken is wel groot genoeg om te scheuren." Zeg ik. Ik pak de deken uit mijn tas en scheur hem door midden waarna ik het aan Erin aanbied. "Hier." Zeg ik.
"En heb je trouwens honger, ik heb ook eten bij als je wilt." Zeg ik. En ik pak een zak met eten uit de tas waarna ik het ook aanbied aan haar.
Hi, I'm glad you're reading this....but this is worthless. :)