• Hoi,
    Ik ga een verhaal schrijven over de 67e Hunger Games. Ik heb alle 24 tributen nodig. Ik vind het heel leuk om tributen te zien van "onbekende" districten en niet alleen mensen van 18:)

    Als je een rol wilt invullen, vul dan dit in:
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    District:
    Uiterlijk (liefst met foto) :
    Karakter:
    Extra (familie, sterke punten, zwakke punten etc) :


    Rollenverdeling:

    District 1:
    -
    -
    District 2:
    -
    -
    District 3:
    -
    -
    District 4:
    -
    -
    District 5:
    -
    -
    District 6:
    -
    -
    District 7:
    - Tatiana Duncain
    -
    District 8:
    -
    -
    District 9:
    -
    -
    District 10:
    -
    -
    District 11:
    -
    -
    District 12:
    -
    -


    dit maken de districten:
    District 1- Luxe voorwerpen voor het Capitool
    District 2- Wapens en Vredeshouders trainingen
    District 3- Elektronica, technologie
    District 4- Vis en ander zeevoedsel
    District 5- DNA Manipulaties en mutatie’s
    District 6- Medisch onderzoek en wetenschappen
    District 7- Hout
    District 8- Textiel
    District 9- Productie van voedsel
    District 10- Vee
    District 11- Landbouw
    District 12- Steenkool

    Dank je!:)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 12:55 ]


    Tomorrow is a new chance

    [ bericht aangepast op 23 feb 2014 - 21:31 ]


    Tomorrow is a new chance

    Ik begin vandaag aan het meisje van Vier (:


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Grohl schreef:
    Ik begin vandaag aan het meisje van Vier (:

    toppp:)

    [ bericht aangepast op 26 feb 2014 - 12:56 ]


    Tomorrow is a new chance

    Naam: Tatiana Duncain.
    Leeftijd: Dertien.
    Geslacht: Vrouw.
    District: 7.
    Uiterlijk (liefst met foto) :


    Karakter: Tatiana stottert, iets waar ze al haar hele leven last van heeft. Vooral wanneer ze met onbekende mensen praat kan ze nauwelijks uit haar woorden komen. Hierdoor is ze erg onzeker en verlegen geworden.
    Ze is een denker. Ze zal nooit een belangrijke beslissing nemen zonder er eerst grondig over nagedacht te hebben.
    Extra (familie, sterke punten, zwakke punten etc): Tatiana komt uit een groot gezin met zeven kinderen, waarvan zij de oudste is. Haar moeder is tijdens de bevalling van haar laatste kind overleden. Tatiana's vader is -hoe kan het ook anders, een houthakker en brengt veel tijd op zijn werk door. Hierdoor moet Tatiana voor haar kleine broertjes en zusjes zorgen, wat best een lastige klus is aangezien zij zelf pas dertien jaar is.
    Doordat ze in het bos wonen heeft Tatiana veel verstand van bomen en planten. Ze weet welke bessen eetbaar zijn en welke niet. Ook kan ze een kampvuur maken.


    Han såg ut så som drömmar känns som.

    Canoodle schreef:
    Naam: Tatiana Duncain.
    Leeftijd: Dertien.
    Geslacht: Vrouw.
    District: 7.
    Uiterlijk (liefst met foto) :


    Karakter: Tatiana stottert, iets waar ze al haar hele leven last van heeft. Vooral wanneer ze met onbekende mensen praat kan ze nauwelijks uit haar woorden komen. Hierdoor is ze erg onzeker en verlegen geworden.
    Ze is een denker. Ze zal nooit een belangrijke beslissing nemen zonder er eerst grondig over nagedacht te hebben.
    Extra (familie, sterke punten, zwakke punten etc): Tatiana komt uit een groot gezin met zeven kinderen, waarvan zij de oudste is. Haar moeder is tijdens de bevalling van haar laatste kind overleden. Tatiana's vader is -hoe kan het ook anders, een houthakker en brengt veel tijd op zijn werk door. Hierdoor moet Tatiana voor haar kleine broertjes en zusjes zorgen, wat best een lastige klus is aangezien zij zelf pas dertien jaar is.
    Doordat ze in het bos wonen heeft Tatiana veel verstand van bomen en planten. Ze weet welke bessen eetbaar zijn en welke niet. Ook kan ze een kampvuur maken.


    Dankje, ze is echt awesome:)


    Tomorrow is a new chance