• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 22:09 ]


    You can't touch music but music touch you

    Attraversare schreef:
    (...)

    Hmm, bij mij ook.

    Ik woon ook niet in de buurt van een bos. Ja, twintig tot dertig minuten fietsen en met de auto in tien minuten plus stuk lopen. Alleen er zijn veel ruiters, wielrenners, mountainbikers, wandelaars, etc. dus dan kan je niet boogschieten, mweh.


    Dan haat ik de stad weer onwijs erg.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Dan haat ik de stad weer onwijs erg.


    Ik heb het voordeel dat ik aan de rand woon en zo de natuur in ben. Ik lig zelfs tussen twee bossen in. Degene die ik beschreef is een stuk buiten mijn stad, maar degene die ik mij nu net bedenk is rond de 5 minuten fietsen. Alleen redelijk klein en ook druk bezocht. Maar de meesten bossen zijn privé-eigendom, particulier-eigendom of van Staatsbosbeheer, dus sowieso is boogschieten in bossen vaak niet mogelijk als je niet beschikbaarheid hebt op één van de eerste twee. En je kunt ook niet zomaar betreden, want dat is dus strafbaar.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mijn achtertuin is half bos :'D


    Spoiler alert: you will save yourself

    Ik schiet in mijn tuin of op de club. Sowieso staat er een grote schutting achter en staat mijn doel vrij laag. Dus pijlen missen daar nauwelijks doel :')


    Stenenlikker

    LegoIas schreef:
    Mijn achtertuin is half bos :'D


    Stenenlikker

    Ik heb dus een mini-tuin en ik denk niet dat mijn vader zit te wachten op gaten in de schutting of in zijn lieve boompjes.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Celebrian schreef:
    (...)
    want na regen komt zonneschijn


    Niet bij mij hoor -_- Het regende hier hagelstenen en ik zie geen zonnetje.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Voor de Thorin liefhebbers :Y)



    En de Fili en Kili liefhebbers :Y)

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 16:50 ]


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    Voor de Thorin liefhebbers :Y)



    En de Fili en Kili liefhebbers :Y)



    PAAAARDJEEEE<33333333333


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    PAAAARDJEEEE<33333333333


    Haha serieus?


    Spoiler alert: you will save yourself

    LegoIas schreef:
    (...)

    Haha serieus?


    :Y)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik wil echt graag verder werken aan mijn Hobbit verhaal maar mijn inspiratie ervoor is echt zo dood. (no_chears)
    Dan maar vervelen vandaag.

    Deze is nice fanmade

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 16:55 ]

    Witchking schreef:
    Ik wil echt graag verder werken aan mijn Hobbit verhaal maar mijn inspiratie ervoor is echt zo dood. (no_chears)
    Dan maar vervelen vandaag.

    Deze is nice fanmade


    Oeh, die is idd echt nice!
    Ben erg benieuwd wat ze daarvan gaan maken.

    [ bericht aangepast op 22 feb 2014 - 16:57 ]


    Stenenlikker

    Witchking schreef:
    Ik wil echt graag verder werken aan mijn Hobbit verhaal maar mijn inspiratie ervoor is echt zo dood. (no_chears)
    Dan maar vervelen vandaag.

    Deze is nice fanmade

    Die is serieus vet


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    GilGalad schreef:



    Omdat we een beetje afdwalen xD


    Deze mag altijd langskomen ^^ <3


    You can't touch music but music touch you