• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "There and back again nog niet in de bioscoop is en sommige het boek niet hebben gelezen, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14Topic 15Topic 16Topic 17Topic 18Topic 19Topic 20Topic 21Topic 22Topic 23Topic 24
    Topic 25Topic 26Topic 27Topic 28

    [ bericht aangepast op 21 feb 2014 - 22:09 ]


    You can't touch music but music touch you

    Celebrian schreef:
    hoe maak je een dwerg kwaad
    -steel zijn geld of koninkrijk
    -sluit hem op in kerkers
    -help hem niet
    -dood andere dwergen
    -neem hem mee naar een pretpark


    - Tegen hem zeggen dat hij hebzuchtig is
    - Hem een draak als huisdier geven


    Spoiler alert: you will save yourself

    GilGalad schreef:
    (...)

    Haha :') Ik kan je vertellen dat het leuk is om cd's en ballonnen te mollen ^^

    ik mol de boom waar ik de ros tegen zet, daar zitten putten van 2cm diep in en één tak in twee, ik had een ladder nodig om die eruit te krijgen :P


    Alles heeft betekenis, ook niets

    LegoIas schreef:
    (...)

    - Tegen hem zeggen dat hij hebzuchtig is
    - Hem een draak als huisdier geven

    die ook xD


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    ik mol de boom waar ik de ros tegen zet, daar zitten putten van 2cm diep in en één tak in twee, ik had een ladder nodig om die eruit te krijgen :P


    Hahaha, ik probeerde ooit een pijl in een boom te schieten, maar toen molde ik mijn pijl...


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Hahaha, ik probeerde ooit een pijl in een boom te schieten, maar toen molde ik mijn pijl...

    voor mijn pijlen en boog draag ik zorg voor, maar de voorwerpen in de buurt van de roos...


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    voor mijn pijlen en boog draag ik zorg voor, maar de voorwerpen in de buurt van de roos...


    Ik ook, vooral mijn nieuwe. Ik zorg echt wel dat mijn pijlen niet in massaverschietingen terecht komen. Anders mag ik weer anderhalf uur rijden voor nieuwe pijlen xD
    Maarja, sowieso zijn alle voorwerpen in de buurt van mijn roos niet veilig. (duivel) Zelfs niet bubbeltjes plastic, ook al is het niet zo spannend om die kapot te schieten.


    Stenenlikker



    Omdat we een beetje afdwalen xD


    Stenenlikker

    Jullie hebben geluk hè. Zowiezo zou ik een boog willen, maar ik woon midden in een stad zonder bos. Wel een bos op een halfuur fietsen van mijn huis, maar als je daar gaat boogschieten heb je een groot probleem. ;s


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Jullie hebben geluk hè. Zowiezo zou ik een boog willen, maar ik woon midden in een stad zonder bos. Wel een bos op een halfuur fietsen van mijn huis, maar als je daar gaat boogschieten heb je een groot probleem. ;s


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Ik heb ook een boog, maar ik durf er niet meer mee te schieten sinds mijn buren een pijl in hun tuin gekregen hebben...


    Spoiler alert: you will save yourself

    Quizlet deed raar, daarom staat het er twee keer :S


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    LegoIas schreef:
    Ik heb ook een boog, maar ik durf er niet meer mee te schieten sinds mijn buren een pijl in hun tuin gekregen hebben...


    Ik wil wel heel graag een boog, maar ik heb geen plek waar ik het zou kunnen oefenen :S


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Quizlet deed raar, daarom staat het er twee keer :S


    Hmm, bij mij ook.

    Ik woon ook niet in de buurt van een bos. Ja, twintig tot dertig minuten fietsen en met de auto in tien minuten plus stuk lopen. Alleen er zijn veel ruiters, wielrenners, mountainbikers, wandelaars, etc. dus dan kan je niet boogschieten, mweh.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife