• Ja, naar wat luister je zoal?
    Kort lijstje;
    Hollywood Undead||Avenged Sevenfold||Sleeping With Sirens||MGK||Bring Me The Horizon||Of Mice & Men||Black Veil Brides||Pierce The Veil||Asking Alexandria|| Dead By April||Bullet For My Valentine||Memphis May Fire||Escape The Fate||We Came As Romans||Linkin Park||Evanescence||Shinedown||Halestorm||Metallica||Hands Like Houses||All That Remains...

Montrose schreef:
    "metal"
    En ja, ik luister dat soort muziek. Alleen niet die bands (cat)

Haha precies wat ik dacht

'Plays wasted words, proves to be warn, that he not busy being born is busy dying.'

Lol. Hierin staat allemaal wat ik voor alternatieve shit luister :'D.

Don't walk. Run, you sheep, run.

Montrose schreef:
    "metal"
    En ja, ik luister dat soort muziek. Alleen niet (de meeste van) die bands (cat)

i put the fun in funeral

Alestorm, Equilibrium, Metallica, Rammstein, System of a Down, Nightwish, Within Temptation, Evanescence, Slipknot, Children of Bodom, Iron Maiden, Marilyn Manson, Korn, Slayer, Amon Amarth, Sonata Arctica, Dimmu Borgir, HIM, Epica, Korpiklaani, ACDC, Cradle of Filth, Apocaliptica, Red Hot Chilli Peppers, Finntroll, In Flames, Kamelot, Eluveitie, Rage against the Machine, Delain, Heidevolk, Trivium, Dropkick Murphys, Volbeat, After Forever, Opeth, Motorhead, Omnia, Rapalje, Turisas, Peter Pan Speedrock, Ayreon, Dir en Grey, Tyr, Xandria, Arkona, Maximum the Hormone, Versailles….

En nog heel veel meer, maar deze kon ik zo op komen ;)

Heaven´s closed, Hell´s sold out

Ik luister bijna nooit meer naar metal, maar mijn favoriete band blijft toch Iron Maiden.

Caution first, always.

Guns N' Roses, Metallica, Shinedown, Avenged Sevenfold, Iron Maiden, Saxon, Volbeat, Escape The Fate, A Day To Remember, Bullet For My Valentine, Skid Row, Buckcherry, Kings Of Leon, The Pretty Reckless, Flyleaf, Billy Talent en Alter Bridge behoren tot mijn favorieten. (:

If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.