• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.









    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 22:38 ]


    You can't touch music but music touch you

    GilGalad schreef:
    (...)

    Dan is dat idd wel slim. Ik hoef pas om 11 uur ofzo mn bed uit.
    Trusten!


    11 uur? :O
    Dan zit ik midden in een Badminton wedstrijd (heb morgen sportdag).
    Lucky you *zucht*


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    11 uur? :O
    Dan zit ik midden in een Badminton wedstrijd (heb morgen sportdag).
    Lucky you *zucht*


    Vakantie, hè :')

    Broooks, lekker dingie dat je bent :') En pechvogel, daahw, haha.

    ‘Kom maar op,’ mompelde ik, waarna ik de hond vastberaden in zijn ogen keek. Eigenlijk moest ik proberen zijn kop er in één keer af te hakken of mijn zwaard in zijn borst te steken. Bij beide opties was mijn lengte een klein probleempje: wegduiken zou niet al te makkelijk worden en als ik rechtop zou blijven staan, zou hij zo mijn hoofd eraf kunnen bijten. Dan maar hopen dat die hond niet dezelfde ideeën zou hebben als ik.


    Stenenlikker

    Sorry, het poersoontje bij wie ik me normaal kan uiten is offline en ik ben nog wel aan het schrijven, dus jij bent even mijn nieuwe uitlaatslachltoffer :')


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Vakantie, hè :')

    Broooks, lekker dingie dat je bent :') En pechvogel, daahw, haha.

    ‘Kom maar op,’ mompelde ik, waarna ik de hond vastberaden in zijn ogen keek. Eigenlijk moest ik proberen zijn kop er in één keer af te hakken of mijn zwaard in zijn borst te steken. Bij beide opties was mijn lengte een klein probleempje: wegduiken zou niet al te makkelijk worden en als ik rechtop zou blijven staan, zou hij zo mijn hoofd eraf kunnen bijten. Dan maar hopen dat die hond niet dezelfde ideeën zou hebben als ik.


    N'aahhww, ik heb pas volgende week vakantie. Maar vrijdag wel lekker laatste drie uur uitval, misschien zelfs vier uur *doet vreugde dansje*


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    GilGalad schreef:
    Sorry, het poersoontje bij wie ik me normaal kan uiten is offline en ik ben nog wel aan het schrijven, dus jij bent even mijn nieuwe uitlaatslachltoffer :')


    Kom maar op, haha :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    N'aahhww, ik heb pas volgende week vakantie. Maar vrijdag wel lekker laatste drie uur uitval, misschien zelfs vier uur *doet vreugde dansje*


    Haha, das de prijs. En lekker ^^
    Ik ben wel volgende week vrijdag vrij., scheelt ook weer. Geloof dat ik uren teveel heb xD


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Haha, das de prijs. En lekker ^^
    Ik ben wel volgende week vrijdag vrij., scheelt ook weer. Geloof dat ik uren teveel heb xD


    Ha lekker toch?
    Ik heb over twee weken schoolfeest, maar mijn vrienden haten schoolfeesten, dus kan ik ook niet gaan :S
    Wel heb ik die dag er na eerste 2 uur uitval :Y)

    Voor het Hobbitserige:


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ha lekker toch?
    Ik heb over twee weken schoolfeest, maar mijn vrienden haten schoolfeesten, dus kan ik ook niet gaan :S
    Wel heb ik die dag er na eerste 2 uur uitval :Y)

    Voor het Hobbitserige:



    Jeps, zeker wel ^^
    Hmm, ik hou zelf ook niet zo van schoolfeesten, dus dat mijn vrienden ook niet gaan is alleen maar beter xD


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Jeps, zeker wel ^^
    Hmm, ik hou zelf ook niet zo van schoolfeesten, dus dat mijn vrienden ook niet gaan is alleen maar beter xD



    Ik ook niet hoor. Ik heb een hekel aan al dat lawaaiige gedoe. Ik heb al gehoorschade opgelopen doordat de muziek op 121 decibel stond :S
    Maar ik ben zo iemand van 'Als er dan iets gebeurt en ik ben er niet bij...'.


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik ook niet hoor. Ik heb een hekel aan al dat lawaaiige gedoe. Ik heb al gehoorschade opgelopen doordat de muziek op 121 decibel stond :S
    Maar ik ben zo iemand van 'Als er dan iets gebeurt en ik ben er niet bij...'.



    Ai, das niet goed...
    Hmm, ik vind het nooit heel erg als ik wat mis.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 0:24 ]


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Ai, das niet goed...
    Hmm, ik vind het nooit heel erg als ik wat mis.



    Ik vind her niet erg ofzo, maar het is wel jammer. Ook bijvoorbeeld op kamp toen er een meisje ging slaapwandelen, maar ik sliep gewoon door haar gegil heen :P


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Ik vind her niet erg ofzo, maar het is wel jammer. Ook bijvoorbeeld op kamp toen er een meisje ging slaapwandelen, maar ik sliep gewoon door haar gegil heen :P


    Hahaha, ook lekker xD Nah, ik heb meestal wel genoeg aan de verhalen die ik achteraf hoor :')


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Hahaha, ook lekker xD Nah, ik heb meestal wel genoeg aan de verhalen die ik achteraf hoor :')


    Nouja, ik heb die dag erna gewoon gratis vrij, hoef mijn geld niet te verspillen aan een kaartje, wordt niet nóg dover door het te hoge aantal decibels, geen dronken oudere jaars in mijn omgeving én ik hoef niet te kijken naar zo'n meisje die zich waarschijnlijk gaat strippen. (Wilde ze de vorige keer doen, maar ze werd net opgehouden en ze is nog wel een tweede klasser!)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Nouja, ik heb die dag erna gewoon gratis vrij, hoef mijn geld niet te verspillen aan een kaartje, wordt niet nóg dover door het te hoge aantal decibels, geen dronken oudere jaars in mijn omgeving én ik hoef niet te kijken naar zo'n meisje die zich waarschijnlijk gaat strippen. (Wilde ze de vorige keer doen, maar ze werd net opgehouden en ze is nog wel een tweede klasser!)


    Wtf.... Nahja, dan echt beter als je niet gaat en toch daarna wat vrij hebt :Y)


    Stenenlikker

    GilGalad schreef:
    (...)

    Wtf.... Nahja, dan echt beter als je niet gaat en toch daarna wat vrij hebt :Y)


    Jepp, haha. Dat hoef ik echt nog niet te zien. Dat mijn vader me films laat zien met 16+ stukjes erin, is al erg genoeg. Ik heb nog maar 13-jaar oude oogjes! Die moeten nog vele jaren mee! En mijn lichtelijk fotografisch geheugen helpt dan ook niet heel erg :S


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]