• Gisteren kwam ik onder en zag ik dat mijn ouders al hadden gegeten en laterna zei ik tegen mijn moeder 'Ik heb honger', toen zei ze niks. Laterna zei ik 'Mam, wat eet ik?' toen zei ze 'Weet ik veel'. Toen had ik echt zo'n WTF moment. Toen heb ik maar een gebakken ei op een broodje voor mezelf gemaakt. .__.

    Vandaag gingen mijn ouders carnaval vieren met andere. En nu zijn ze nog steeds niet terug. Ik smste mijn vader 'Lol, wat eet ik?'. Laterna belde hij me en vroeg hij of ik honger had, ik zei ja. Toen zei hij of ik een broodje frikandel wou maar ik kan dat niet maken. Hij klonk dronken en zei in elke zin 'schatje'. Toen zei hij of hij hierheen moest komen voor mij maar ik zei nee omdat hij dan zo'n stuk alleen moet lopen, in het donker, dronken. Nu heb ik weer zo'n vieze kut boterham gegeten. Hij zei ook al iets van eten bij diegene die bij hun waren. Dus waarschijnlijk wouden ze gewoon zonder mij bij hun eten. Echt fijn, ik voel me vergeten ofzo.

    Sorry dat ik hierover zeur ofzo maar ik haat boterhammen, lol.


    I live for the applause, you will die for it.

    Dat is lullig!
    Carnaval is slecht voor mensen, ik wist het wel!
    De volgende keer gewoon naar de frietkraam gaan, of zo...


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    Heb ik ook vaak. Of dan maken ze iets, terwijl ze maar al te goed weten dat ik het niet lust. Binnenkort gaan ze ook weer eens uiteten bij familie die iets ga maken wat ik niet lust.
    Ik begrijp je helemaal!

    Irgendwann schreef:
    Heb ik ook vaak. Of dan maken ze iets, terwijl ze maar al te goed weten dat ik het niet lust. Binnenkort gaan ze ook weer eens uiteten bij familie die iets ga maken wat ik niet lust.
    Ik begrijp je helemaal!
    Ja dat sucks D: Daarom wil ik ook nooit bij iemand eten, omdat ik het vaak niet lust D:


    I live for the applause, you will die for it.

    Thingies schreef:
    Dat is lullig!
    Carnaval is slecht voor mensen, ik wist het wel!
    De volgende keer gewoon naar de frietkraam gaan, of zo...


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Boterhammen zíjn gewoon vies haha (': maar kan je zelf niets anders maken of zo? of een pizza opwarmen of zo?
    Nja, wat je ouders doen is natuurlijk wel kut voor je D: !


    -

    xJasey schreef:
    Boterhammen zíjn gewoon vies haha (': maar kan je zelf niets anders maken of zo? of een pizza opwarmen of zo?
    Nja, wat je ouders doen is natuurlijk wel kut voor je D: !
    Het is wel simpel maar ik ben nogal bang dat het mislukt, haha. Maar ik heb al zo'n vies brood op.


    I live for the applause, you will die for it.

    Thingies schreef:
    Dat is lullig!
    Carnaval is slecht voor mensen, ik wist het wel!
    De volgende keer gewoon naar de frietkraam gaan, of zo...