• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.

Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.

''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."

Hobbit quizzen:

Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.

[ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 22:38 ]

You can't touch music but music touch you

DwarfThorin schreef:
    (...)

Hurun!

Geen idee wat dat betekent, maar ik ga weg (':
    Mijn hoofd doet niet normaal lastig...

Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

Newton schreef:
    (...)
    Het gaat ook bijzonder snel de laatste tijd.

De oorzaak zijn de kleine kindjes die zich bij dit topic hebben gevoegd.
    Denk aan: LegoIasje, DwarfThorinnetje, Lanthirretje, Celebriannetje en natuurlijk Big-Ukkie; KauwgomJunkeytje

"I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

Lanthir schreef:
    (...)

Denk aan: LegoIasje, DwarfThorinnetje, Lanthirretje, Celebriannetje en natuurlijk Big-Ukkie; KauwgomJunkeytje

Hiervoor waren er ook al veel fans, maar de nieuwelingen zijn iets actiever. :')

Caution first, always.

Lanthir schreef:
    (...)

wie zegt dat ik een kindje ben?

Gold Gold

TaurieI schreef:
    (...)

Geen idee wat dat betekent, maar ik ga weg (':
    Mijn hoofd doet niet normaal lastig...

het is Khuzdul maar ik vertel niet wat het betekend! (dwergen geheim wat niet echt meer een echt geheim is)

Gold Gold

Is het raar dat ik erg hyper aan het zijn ben, omdat ik vanuit één van mijn favoriete personages ga schrijven?

GilGalad schreef:
    Is het raar dat ik erg hyper aan het zijn ben, omdat ik vanuit één van mijn favoriete personages ga schrijven?

Nee hoor...

Gold Gold

GilGalad schreef:

Nee, man. Dat is fantastic! c:

Caution first, always.

Lanthir schreef:
    (...)

valt bij mij wel mee hoor ;-) en jij kan er trouwens ook wel wat van.. ^^

mij gewoon kleinste noemen :P

[ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 23:08 ]

Gorog abod amuriz!

Gold Gold

Kauwgomjunky schreef:
    (...)

ze heeft zichzelf er ook bijstaan

Gold Gold

Kauwgomjunky schreef:
    (...)

Hier hou ik mezelf heel erg in. Mijn record is 1000 berichten binnen een half uur.... Niet dat elk bericht even nuttig was, maar daar gaat het niet om.

Lanthir schreef:
    (...)

Hier hou ik mezelf heel erg in. Mijn record is 1000 berichten binnen een half uur.... Niet dat elk bericht even nuttig was, maar daar gaat het niet om.

was maar grapje kijk maar wat nog onder staat ;-) ^^

Kauwgomjunky schreef:
    (...)

mij gewoon kleinste noemen :P

Ik bedoelde eigenlijk dat jij de grootste was onder de ukkies, maar zoals jij het ziet kan het ook :P

Lanthir schreef:
    (...)

klets niet, je hebt nog niet eens duizend! ik had vanochtend nog maar 600 dus niet zo opscheppen

Gold Gold