Na een tijdje geen covers meer gemaakt te hebben, heb ik besloten dat ik terug wil herbeginnen. Ik kan nu een stuk beter met GIMP omgaan, toch ben ik nog altijd niet fantastisch (:
Als je een écht goede (waarmee ik bedoel dat het eruit zou zien zoals in een winkel: dat kan ik niet) wilt, raad ik je aan naar Khaleesi, Valkyries, Occult of iemand anders heel goed te gaan. Mijn covers vind ik zelf dus niet slecht, maar wonderen moet je ook niet gaan verwachten (:
Verder zou ik willen vragen goede foto's te geven, geen van ruim genomen drie pixels. Daarmee kan ik echt niet aan de slag.
Je zoekt je foto's ook zelf, dat bespaart mij een hele hoop tijd (:
Invullijstje:
Titel: optioneel
Overige tekst: optioneel
Username/echte naam? optioneel
Foto's: verplicht. Goede kwaliteit, graag, en niet te veel foto's, anders maak ik een selectie (:
Beschrijving story: optioneel
Sfeer: optioneel; blij, droevig, fleurig, ...
Overige voorkeuren: ga voor lettertypes naar hier. Ook kleur, grootte, ... mag hier. Ik zal proberen me aan de horizontaal/verticaal-wensen te houden, maar vraag a.u.b. niet naar een verticale cover als je enkel horizontale foto's hebt, of omgekeerd. Ik kan het altijd proberen, ik beloof niet dat het lukt.
Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried