• De stelling van deze week luidt:
    Mensen zijn veel te snel jaloers.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    Yep

    Vooral als het on relaties gaat


    Spijt Is Verstand Dat Te Laat Gekomen Is.

    Ardina schreef:
    Nee, dat is per persoon anders. Nu klinkt het alsof ieder persoon snel jaloers is, terwijl dat helemaal niet zo is.


    Enjoy the best things in you life, cause you aint gonna live it twice.

    Moeilijk algemeen te bekijken, maar het merendeel, geloof ik, wel.


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Dat is per persoon anders..
    het ligt er ook aan waar iemand jaloers op is. Ja als jij 100 eu wint zullen mensen sneller jaloers zijn dan wanneer je wind mee had naar huis en precies voor de regen thuis was.

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 13:45 ]


    My thoughts are stars I cannot fathom into constellatio

    Ik zou het niet weten. Ik weet van mezelf wel dat ik heel snel jaloers word, maar over het algemeen is dat echt heeloeilijk te bepalen.


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    CatchADreamx schreef:
    Ik denk dat mensen zoiezo veel te veel drama maken tegenwoordig.
    Bedenk eerst wat je zelf heb in je leven voordat je naar anderen kijkt.
    Daarbij vergeten velen vaak dat wat anderen zien, niet altijd de werkelijkheid is.
    Voor de buitenwereld kan je dolgelukkig zijn, terwijl achter gesloten deuren...


    Strong minds discuss ideas, average minds discuss events, weak minds discuss people. - Socrates

    Ardina schreef:
    Nee, dat is per persoon anders. Nu klinkt het alsof ieder persoon snel jaloers is, terwijl dat helemaal niet zo is.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Als ik over mezelf zou moeten praten, dan wel ja.

    Maar het is gewoon per persoon anders,-


    you never leave my mind, even when i have a million things to worry about

    Ik denk niet dat mensen te snel jaloers worden. Dat is moeilijk te bepalen, want wat is 'snel'? Bovendien geldt dit lang niet altijd voor iedereen - sommige mensen zijn vrijwel nooit jaloers, anderen vrijwel altijd. Ik denk niet dat je zomaar kunt stellen dat alle mensen te snel jaloers worden. Wel valt me op dat jaloezie de laatste tijd steeds vaker en heftiger wordt geuit.


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    -

    [ bericht aangepast op 16 feb 2014 - 15:28 ]


    "Remember, Red, hope is a good thing, maybe the best of things, and no good thing ever dies."

    Het verschild bij mensen maar het is wel waar!
    Mensen kunnen het net zo goed zelf maar toch zijn ze jaloers.
    Dat vind ik jammer.


    You dare to gaze upon me?

    Oneens, is per persoon anders. Jammer dat we de afgelopen tijd geen stellingen meer hebben gekregen waar je écht over kunt discussiëren.


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Ten eerste: ja, ik ben het eens met de stelling. Maar ik denk dat het niet komt door 'de hedendaagde maatschappij', maar het zit in onze aard om beter te willen zijn. Er is zelfs een keer een onderzoek gedaan naar mensen. Er werd gevraagd welke situatie zij liever hadden:
    1. Hij/zij krijgt 20.000 euro en de rest van de straat 30.000
    2. Hij/zij krijgt 500 euro en de rest van de straat 200.
    Er kwam dus uit dat een meerderheid koos voor situatie 2. Het gaat denk ik niet perse om het feit dat we nu Facebook en al die andere 'rampzalige' dingen hebben, maar het meer willen dan de rest zit in onze aard. Helaas, maar waar


    #dealwithit (cool) NecklessOfHope --> Trohman

    Sommige mensen; Inderdaad. Echter, je kunt zo'n uitspraak niet over íédereen doen, dat is te globaal. Sommige mensen zijn inderdaad snel jaloers en mensen zijn er inderdaad meer op gebrand op wat ze hebben en wat de ander heeft.
    Dus oneens en eens? Het verschilt.


    Tijd voor koffie.

    Ligt eraan waarop je jaloers op wordt.


    Don't Worry, Be Happy :D