• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods

Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.

Quizlet offtopicers:

Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Lissandra
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - AnnaxElsa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas

Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

[ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 20:44 ]

Your make-up is terrible

Horizons schreef:
    Ik heb een hatelijk karakter en kwets soms mensen er mee, maar aan de andere kant kwetsen zij mij vaak eerst en tjah dan ben ik pissed off.

Da's niet jouw schuld.

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Naw best wel. Ik kan best een bitch zijn als iets niet naar mijn wens is. Maar sommige mensen zijn ook zo onwetend soms dat ik me er gewoon aan erger.

Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

Oh, dat is zo vreselijk, maar daarvoor zie ik mezelf niet als een bitch. Het kan gewoon zo vervelend zijn als mensen domme dingen zeggen, dan zeg ik soms ook eens grove dingen. Iedereen wils alles naar wens hebben, daar is het een wens voor...
    Maar ik blijf positief, ik vertel ten minste niet aan mijn vrienden dat ik mijn ex beste vriendin wil slaan met mijn krukken, die ik niet nodig heb om uit te gaan, maar wel om de hele dag op een schoolbank te zitten. Persoonlijke frustratie

Oh tof. Mensen zijn soms zo hatelijk. Ik walg er soms echt van.

Goed, nu weet ik wat er aan de hand is. Dafuck is this bullshit man. Ik zou ze echt aangeven bij de politie.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Nja, ik word er zelf ook een beetje bitter van en ik ben nu ook niet altijd een schatje...

Piew piew piew headshot

Wat is er dan gebeurt bij Utopia? Ik volg het ook niet, ik vind het maar niks.

Tijd voor koffie.

Klik

Your make-up is terrible

Long story short: Ze hebben om een af andere reden kleding in bewaring gekregen en toen is een van de Utopianen daarmee aan de haal gegaan door het voor haarzelf te houden.

26 - 02 - '16

Bored ....

Zo, dan durf je wel hoor (Op de negatieve manier). Wat een stomkop.

[ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 20:59 ]

Tijd voor koffie.

Hahahahahaha.

Alsof het nog niet genoeg is met deze kleptomane zweefteef. Op onderstaande cap zien we ook hoe zij een boterham in de kas van Hakim op een wijze zoals alleen ratten dit kunnen de boterham verstopt onder haar kussen.
    Bron: klik

Zweefteef, geweldig scheldwoord :'D

EDIT2:
    Iedereen die het heeft zien gebeuren via de livestream kan dit melden bij de politie. Je bent namelijk een getuige doordat je het hebt zien gebeuren.

[ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 21:45 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

DarkSavior schreef:
    Hahahahahaha.

(...)
    Bron: klik

Zweefteef, geweldig scheldwoord :'D

Looool. :')

Jemig, wat een rottig mens. Ik zag laatst ook al zo'n leuke belediging- Oh ja, Faalhaas. Faalhaas en zweefteef; Mijn woordenschat gaat erop vooruit :Y)

Tijd voor koffie.