• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods


    Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.


    Quizlet offtopicers:

    Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Lissandra
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - AnnaxElsa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas


    Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.



    En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

    [ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 20:44 ]


    Your make-up is terrible

    Ik was wel vroeg weg van school, maar ik moest naar het UWV en daarna nog even de stad in met mijn moeder omdat ze wat nodig had.


    Your make-up is terrible

    Pfff ik haat soms mensen zo hard --'


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    ^Wat is er gebeurd?


    Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

    Sherlock schreef:
    Ai, wat rot :c Beterschap, in ieder geval! Heb je het heel druk, of kun je het tenminste nog een beetje rustig aandoen?
    Geen idee waardoor het opeens kwam. Ik had nog maar 5 minuten les en was niks aan het doen. Ik heb meteen 800mg ibuprofen genomen en ben net weer wakker. Heb lekker 2 uur geslapen en dat heeft me echt goed gedaan (voor mijn hoofd dan).


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik heb een hatelijk karakter en kwets soms mensen er mee, maar aan de andere kant kwetsen zij mij vaak eerst en tjah dan ben ik pissed off.


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Horizons schreef:
    Ik heb een hatelijk karakter en kwets soms mensen er mee, maar aan de andere kant kwetsen zij mij vaak eerst en tjah dan ben ik pissed off.
    Klinkt logisch hoor. Moeten ze maar niet idioot doen :Y)


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ik hoop dat hierdoor minder mensen naar Utopia kijken en het van de buis wordt gehaald.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    Ik hoop dat hierdoor minder mensen naar Utopia kijken en het van de buis wordt gehaald.

    Inderdaad, wat een schijnheilig gedoe allemaal. :'D
    Ik kijk hier normaal nooit naar maar toen ik dat voorstukje zag wilde ik zien wat ze uitgehaald hadden.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 19:55 ]

    Witchking schreef:
    (...)
    Inderdaad, wat een schijnheilig gedoe allemaal. :'D
    Ik kijk hier normaal nooit maar maar toen ik dat voorstukje zag wilde ik zien wat ze uitgehaald hadden.


    Dit is zo erg en dan gaan ze haar allemaal troosten! Ze hadden haar gelijk eruit moeten gooien zeg. D:


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Dit is zo erg en dan gaan ze haar allemaal troosten! Ze hadden haar gelijk eruit moeten gooien zeg. D:

    Ja, what the hell? Ze nemen het allemaal voor haar op. :'D
    En dan ook nog blijven ontkennen... terwijl mensen op internet 24/7 kunnen meekijken.

    DarkSavior schreef:
    Dit is mijn laatste les, maar moet tot 15:45. Dat duurt dus nog wel eventjes.

    (...)Why care? Ik weet 100% zeker dat mensen over mij roddelen, maar die mogen lekker mijn reet kussen :Y)


    Hmm.. Ik ben gewoon heel gevoelig voor dat soort dingen en ik kan er slecht tegen als mensen negatieve dingen over mij zeggen.


    26 - 02 - '16

    Witchking schreef:
    (...)
    Ja, what the hell? Ze nemen het allemaal voor haar op. :'D
    En dan ook nog blijven ontkennen... terwijl mensen op internet 24/7 kunnen meekijken.


    Wat een kut serie, ik snap niet hoe mensen dit willen blijven volgen. Het is dat mijn ouders het kijken dat ik het zie, maar ik hoef er verder niks van te weten.


    Your make-up is terrible

    Assassin schreef:
    (...)

    Wat een kut serie, ik snap niet hoe mensen dit willen blijven volgen. Het is dat mijn ouders het kijken dat ik het zie, maar ik hoef er verder niks van te weten.

    Dit is nog erger dan gt/st... ik houd echt niet van deze drama en gezeik en al die schijnheiligheid. Vind het echt belachelijk dat mensen hier dan ook gewoon hun baan voor gaan opgeven en een geldbedrag gaan betalen om daar binnen te komen.

    Wat een hypocriet programma, dat hele Utopia. Ik was er nooit echt een voorstander van. Niks anders dan drama en gejank.


    26 - 02 - '16

    Uh, wat heb ik nou weer gemist?

    Lissandra schreef:
    (...)

    Hmm.. Ik ben gewoon heel gevoelig voor dat soort dingen en ik kan er slecht tegen als mensen negatieve dingen over mij zeggen.
    Tja, dan is het wel vervelend ja.

    [ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 20:04 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.