• Dit topic staat niet verkeerd! Enkel dit topic is toegestaan om in 't Stamcafé te mogen staan
    - de mods

Welkom in het vernieuwde, offtopic topic in het stamcafé, de enige echte die toegestaan is!
    Bij deze is er weer nieuw leven ingeblazen en beginnen we opnieuw.

Quizlet offtopicers:

Nikki - Assassin
    Yolanda - Kaa
    Laura - Witchking
    Anne - Ivyrise
    Merel - Hanaemi
    Sophie - SherIock
    Andrea - Gestalt
    Erieka - Lissandra
    Annabeth - Barnabas
    Nana - Horizons
    Freya - Cresseyde
    Melissa - Vacilando
    Jolanda - Sigil
    Céline - AbbySciuto
    Annick - PUKKELxdING
    Chris - AnnaxElsa
    Lotta - Novoselic
    Anne - Elwood
    Linde - LegoIas

Deze 40x Piccolinis zijn gereserveerd voor Nynk, lokvoedsel.

En voor de rest die honger krijgt van Nynkes lokvoedsel die ze niet wilt delen.

[ bericht aangepast op 18 feb 2014 - 20:44 ]

Your make-up is terrible

Meh, ik wil ook thuis zijn. (no_chears) Helaas moet ik nog tot kwart voor vier en daarna moet ik nog naar de fitness. Ik ben echt niet normaal moe though, kan nauwelijks mijn ogen open houden.

Sneu:( Succes (:

[ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 13:18 ]

I dress to kill, but tastefully

Ugh. Ik vermoed gewoon dat er mensen over me aan het roddelen zijn, het zal vast niet waar zijn, maar het bezorgd me gewoon een rotgevoel.

26 - 02 - '16

Verdorie, nu moet ik twee uur mijn huis uit. Stomme mensen (cat)

btw. mag ik op de lijst, vind het leuk om af en toe even langs te springen (:

[ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 14:23 ]

Hallo. Ugh, ik ben echt zó ontzettend moe. D:

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Dit is mijn laatste les, maar moet tot 15:45. Dat duurt dus nog wel eventjes.

Lissandra schreef:
    Ugh. Ik vermoed gewoon dat er mensen over me aan het roddelen zijn, het zal vast niet waar zijn, maar het bezorgd me gewoon een rotgevoel.
    Why care? Ik weet 100% zeker dat mensen over mij roddelen, maar die mogen lekker mijn reet kussen :Y)

[ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 14:36 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Novoselic schreef:
    Hallo. Ugh, ik ben echt zó ontzettend moe. D:

Laten we allebei eerder gaan slapen vanavond. :Y)

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Vacilando schreef:
    (...)

Laten we allebei eerder gaan slapen vanavond. :Y)

Daar ligt het niet aan. Ik slaap heel onregelmatig en word midden in de nacht wakker. ><

I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

Novoselic schreef:
    (...)
    Daar ligt het niet aan. Ik slaap heel onregelmatig en word midden in de nacht wakker. ><

O, dat heb ik ook even gehad. Echt irritant. D:

How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

Haha, my God, mijn klas is zo'n stelletje schijnheiligen.
    Ik heb net gehoord dat een bepaald persoon me graag een slag zou willen geven met haar krukken, I mean come on!

Everybody wants forever, I just want to burn up bright...

Ik was om kwart over twaalf al uit c: Al heb ik weinig nuttigs gedaan, thuis.

Tijd voor koffie.

SherIock schreef:
    Ik was om kwart over twaalf al uit c: Al heb ik weinig nuttigs gedaan, thuis.

Me too. Ik heb wel een maandvoorraad chocolade ingeslagen. Ik ben me nu aan het beheersen om het niet nu op te eten :Y)...

Ge-wel-dig. Migraine. Kan er ook nog wel bij, waarom ook niet.

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Elwood schreef:
    (...)
    Me too. Ik heb wel een maandvoorraad chocolade ingeslagen. Ik ben me nu aan het beheersen om het niet nu op te eten :Y)...

Ik heb net bijna een hele reep op. Als ik eenmaal chocolade in handen heb...

DarkSavior schreef:
    Ge-wel-dig. Migraine. Kan er ook nog wel bij, waarom ook niet.

Ai, wat rot :c Beterschap, in ieder geval! Heb je het heel druk, of kun je het tenminste nog een beetje rustig aandoen?

[ bericht aangepast op 19 feb 2014 - 15:30 ]

Tijd voor koffie.

Ik heb net bijna een hele reep op. Als ik eenmaal chocolade in handen heb...

Ik kon me net beheersen, anders had ik gewwon de hele rreep bros met caramel opgegeten.. Ik heb een keer twee rapen achter elkaar gegeten. Ik was wel misselijk daarna (;