• Ola. Colton. :Y)
    Louis. :Y)

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 21:24 ]


    Danmarks Dynamite.

    Keaton schreef:
    Ik weet of ik een nichtje of neefje krijg.


    Hopelijk de eerste, maar een jongetje zou ook cute zijn..

    TELL MEH!


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Het is een nichtje. (:
    Ik wou een neefje. :')


    Danmarks Dynamite.

    Keaton schreef:
    Het is een nichtje. (:
    Ik wou een neefje. :')


    Jongens zijn altijd leuk, maar dan heb je beide wat mij ook super cute lijkt. ^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Awh Marlijn die herinnering!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Keaton schreef:
    Ik weet of ik een nichtje of neefje krijg.

    Oeh, hopelijk Liam.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Oh, haha (: Maar awh een nichtje is ook heel leuk! Klein zusje voor Jayson!


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Mainwaring schreef:
    Oh, haha (: Maar awh een nichtje is ook heel leuk! Klein zusje voor Jayson!


    Plus, je kan haar haar doen. Baby haar is zo cute. ^^


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Ik vind jongetjes leuker. :')


    Danmarks Dynamite.

    Ik ook, maar het is echt leuk om te zien hoe het broertje het zusje gaat verdedigen. Althans, dat is hoe het met mijn nichtje en neefje gaat.


    'I've got the scars from tomorrow, and I wish you could see, you're the antidote to everything except for me.'

    Escada schreef:
    Ik ook, maar het is echt leuk om te zien hoe het broertje het zusje gaat verdedigen. Althans, dat is hoe het met mijn nichtje en neefje gaat.

    Ja zo cute <3


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Well people, ik heb... Marlijn! Ik ga hier nu mijn ding posten, het staat al in haar gb.


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Lieve Marlijn,
    Het is vandaag Valentijnsdag, de dag van de liefde. En niet zo zeer liefde voor degene op wie je verliefd bent, maar ook voor andere dingen. Jouw liefde voor Liam. Voor Bambi. Voor Demi Lovato. Voor Union J. Voor Grey’s Anatomy. Voor hockey. Voor je net zo leuke zus Aniek. Voor The Hunger Games. Voor Logan Lerman. Voor Little Mix. En wat dacht je van mijn liefde voor jou? Jouw vrolijkheid. Jouw luisterend oor. Jouw goede hart. Jouw prachtige gezichtje. Jouw grappigheid. Jouw betrouwbaarheid. Jouw aardigheid. Jouw goede adviezen, voor wanneer ik die nodig heb. Zoals je merkt, zijn er meer dan genoeg leuke dingen aan jou. Als je me vraagt om iets negatiefs over je te zeggen, zal er een lange stilte vallen. Een eeuwige stilte. Ik zal niet weten wat ik zal moeten zeggen.
    Ik ben zo blij met jou, Marlijnie. Jij weet me altijd weer op te vrolijken. Weet je nog, zonnebrandjongen? Hihi. Je kunt altijd bij mij terecht. Als je, je slecht voelt, zal ik je proberen op te vrolijken. Als je wat kwijt wilt, zal ik altijd naar je luisteren. Als je verdrietig bent, zal ik er voor je zijn. Altijd. Keep that beautiful smile on your pretty face, girl.
    Elke keer als ik jou weer met een vrolijk berichtje in het topic zie verschijnen krijg ik een glimlach op mijn gezicht. Het is altijd leuk om met jou te praten. Nu gaan we het even over wat geschiedenis hebben, hehe. Nee, het is niet saai! We beginnen met jouw eerste reactie in het topic, in topic 28: “Waarom heb ik dit nooit eerder gezien?:') Mag ik er ook bij?” En natuurlijk mocht jij er ook bij! Ik ben nu hard op zoek naar ons allereerste gesprek in het topic, alleen ik kan hem nog niet vinden. :o *gaat snel verder* Ik zit inmiddels al in het 31e topic, ik begin me nu een beetje zorgen te maken, hahaha. Hoe hebben we het de hele tijd zonder elkaar volgehouden? JA, EINDELIJK. Gevonden! In topic 31 zei ik iets zieligs over Liam en jij reageerde met: “:c” Oh, wauw. :’D Ahw, wat schattig. Ik lees nu dat Aniek zei dat jullie The Notebook keken, en dat jij moest huilen. NAWH. Over The Notebook gesproken, dat is echt één van mijn lievelingsfilms. WOHOOO <3 Kunnen we daar ook over fangirlen. (: Ik moest ook huilen tijdens die film. Je bent niet de enige. Goed, genoeg onzin. :’)
    Het voelt echt net alsof ik je in het echt ken. We kunnen praten over alles. Je brengt altijd een lach op mijn gezicht. Tell me your secret! Hehe. Ik hoop zó dat we elkaar gaan ontmoeten op 24 juni op het One Direction concert. Als ik je zie roep ik kei hard “MARLIIIIJJJJN!” en dan ren ik als een idioot op je af en dan geef ik je een dikke pletknuffel. (: Dan doen we een dansje en praten we eventjes en dan gaan we naar binnen voor het geweldige concert van 1D, whiehieee! Mooi plan, toch? Ik vind van wel.
    Weet je hoe lang ik hier al mee bezig ben? Best wel lang. Maar ik heb toch niks toch. En jij verdient dit. Jij verdient het, dat anderen tijd in jou steken. Iets speciaal voor jou doen. ‘Cause that’s what I’m doing right now. (:
    Je bent super lief en I don’t ever want to lose you. Never never never never never. No. Je komt niet zomaar van me af. I’ll stay with you FOREVERRRRR. <3 Weet je wat ik nog ben vergeten te zeggen? Foto’s van jou en Aniek samen zijn zo super cute, naaahw. Ze laten me altijd glimlachen. Jullie lijken zo op elkaar, en toch zijn jullie ook anders. En allebei heel erg lief hihi. Net als ik, want ik zit inmiddels al op de 642 woorden voor jou. Dat vind ik best lief. :3 Nu vergeet ik nog iets heeel belangrijks! Omg. TEEN WOOOOOOOOOLF <3 Wat erg dat ik er pas een paar dagen geleden achter kwam dat jij dat ook volgt. We hebben steeds meer gemeen, hehehehehe. The Notebook, Teen Wolf. STIIIILES. I love him so much. Hij is zo grappig en leuk en asdfghjkl. <3 Bereid je maar vast voor op Teen Wolf gifs en foto’s die ik zo in je gb ga plaatsen als ik klaar ben met dit typen. Als je dit leest, denk je: Aha, daar kwamen die random Teen Wolf gifs en foto’s van Miriam vandaan. :’D
    I keep my promises, I’m fighting for you
    You’re not alone
    I’ll listen ‘till your tears give out
    You’re safe and sound, I swear that I won’t let you down
    What’s hurting you, I feel it too
    I mean it when I say, when you cry, I cry with you
    I can’t give you every answer that you need,
    But I wanna hear everything you wanna tell me

    Please remember that, my dear Marlijnie. (: Thanks to Hunter Hayes, voor het lenen van zijn liedjestekst, hehe. Inmiddels zit ik op de 843 woorden. Stiekem wil ik de 1000 halen. Let’s do this! :’D
    Weet je dat we elkaar nu al meer dan een jaar kennen? Dat is al best wel lang. Ik ben bijna jarig. Stiekem wil ik jou en de rest heel graag uitnodigen, maar ik weet dat, dat niet kan. Maar ooit zullen we meeten. En dan kennen we elkaar in het echt. Remember het 24 juni plan. ^^ Ik heb zelfs nog een back-up plan, jaja, ik ben helemaal voorbereid! Ik had het er laatst met Aniek over dat we allebei iets in de geneeskunde willen gaan studeren. Dus, als Aniek en ik op dezelfde school komen, ontmoet ik haar! En dat betekent dat ik jou dan ook ontmoet, want jij gaat gewoon een keer gezellig met Aniek mee naar school. :3 Het enige nadeel aan dit plan is dat het pas over minimaal 3 jaar kan werken. Maar hey, het is iets.
    We zijn nu dan toch echt op het einde beland. Ik hoop dat dit bericht(je) die prachtige lach van je tevoorschijn heeft getoverd. En even tussendoor: De 1000 woorden zijn we inmiddels al ruim gepasseerd. ^^
    I love you so so so so so so so much, my lovely Marriemar! <3
    Xxx, your dearest Mir.


    Klik maar eventjes hier om te zien wat ik nog meer voor je gemaakt heb. <3

    En dat is nog niet alles, nee nee. Klik ook maar eventjes hier! 1, 2 en 3. Deze heeft 3 'delen', dus het maakt echt uit welke je als eerst aanklikt. Begin dus maar gewoon bij de eerste. :')

    [ bericht aangepast op 14 feb 2014 - 15:32 ]


    The first rule of truly living is to do the thing you're most afraid of.

    Ik ga One Direction rompertje maken, MWUAHAHAHAHA.


    Danmarks Dynamite.

    MIRIAM, WHAHAHAA DIE LAATSTE DRIE DINGEN :')

    Mijn uitspraak, o my god :\