• Heey mensen ik hebeen probleem (Logies =.=)
    En dat is
    Er is een jongen die mij héél erg leuk vind en ik vind hem ook leuk.
    Maar hij is dus wel mooi mijn beste vriend (GRRR)
    Ik was dus net met hem en een paar vriendinnen buiten maar mijn vriendinnen moesten vroeg thuis zijn (+.+)
    Nouw toen was ik dus met hem alleen en toen pakte hij me vol op mijn mond :S
    Opzich niet heel erg omdat ik hem leuk vind maar ik wil niks met hem beginnen omdat hij mijn beste vriend is :S
    Wat moet ik nu doen? Gewoon met hem nemen of moet ik het zo laten :S:S
    Khoop dat jullie willen helpen (A)
    Xxx(K)


    “Laughter is timeless. Imagination has no age. And dreams are forever.”

    Ik zou t zelf niet doen..
    Maarja, het is toch een persoonlijke keuze.


    Life is hard and then we die

    als je hem echt leuk vind waarom niet? hij kent je het beste, je vertrouwd hem, ik zou er niet al te bang voor zijn ;)

    Ik heb ook gehad met een hele goede vriend. Toen het uitging, draaide hij door. Hij ''haat'' me nu, zegt hij, maar dat gelooft niemand. Verder bedreigt hij me nog steeds (maar doet nooit iets), terwijl het al 2/3 maanden geleden is.
    Ik zou het niet doen.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    go for it girl!
    als je hem leuk vind en hij jou! probeer het. en als het fout blijft vraag of je vrienden kan blijven. maar ga ervoor!
    succes


    "The farther backward you can look, the farther forward you will see."

    Go for it!
    Mijn vriendje is ook mijn beste vriend dus het kan goed uitpakken duh :9~


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Doe hetgene waar je je het beste bij voelt.. Hoop dat je geen spijt krijgt (:


    I'm a hero, and I'm super. I guess I'm a SUPERHERO

    Hel schreef:
    als je hem echt leuk vind waarom niet? hij kent je het beste, je vertrouwd hem, ik zou er niet al te bang voor zijn ;)


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Hagelslag schreef:
    Go for it!
    Mijn vriendje is ook mijn beste vriend dus het kan goed uitpakken duh :9~


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..