• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houdt in, dat als je iets spoilt, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal me helpen dit topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 19:09 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    DwarfThorin schreef:
    (...)



    haha die blijft mooi :P


    You can't touch music but music touch you

    thorin, ik vergat nog één belangrijke elf die dwergen helpt (ja ik weet het, helpt!) Galadriel



    Alles heeft betekenis, ook niets

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    haha die blijft mooi :P

    Ben ik mee eens :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Kauwgomjunky schreef:
    (...)

    haha die blijft mooi :P

    weet k ook wel...


    Gold Gold

    Celebrian schreef:
    thorin, ik vergat nog één belangrijke elf die dwergen helpt (ja ik weet het, helpt!) Galadriel



    Dat is mijn nichtje


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    weet k ook wel...


    Ik was er eerst mee in topic 14 (cat)


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Feanor schreef:
    (...)
    Dat is mijn nichtje

    das mooi voor je maar ik heb haar hulp niet nodig


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    nee, alleen een stelletje domme elfen die denken dat ze alles zijn.


    hmmm fijn.. -_-

    ik heb niet een hele grote hekel aan ze ofzo maar hobbits zijn toch wel veel leuker en gezelliger volk ^^ :Y)


    You can't touch music but music touch you

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    nee, alleen een stelletje domme elfen die denken dat ze alles zijn.

    en een hardnekkige dwerg die een pijl in zich gaat krijgen als die niet oppast


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    en een hardnekkige dwerg die een pijl in zich gaat krijgen als die niet oppast

    Ik zal mijn Legolas en Gimly plaatje uit de vorige topic maar niet laten zien, die een beetje op deze zin past


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Celebrian schreef:
    (...)
    en een hardnekkige dwerg die een pijl in zich gaat krijgen als die niet oppast

    en een lelijke elf die moet oppassen met wat hij zegt als hij niet wil voelen hoe het is om een Mthril zwaard in zijn elfenkop te krijgen!
    (dit win je nooit, elf)


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Ik zal je hoofd eraf halen nog voordat de pijl van je boog wegvloog, elf! PAS OP!

    de takken van de bomen zullen breken onder je gigantische olifanten gewicht en ik kan veilig van uit de hoogste top je neerschieten
    maar als echt wilt pak ik wel gewoon een zwaard en gebruik mijn snelheid met mijn zwaard om je een kopje kleiner te maken


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Feanor schreef:
    (...)
    Ik zal mijn Legolas en Gimly plaatje uit de vorige topic maar niet laten zien, die een beetje op deze zin past

    nu maak je mij toch nieuwschierig


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    nu maak je mij toch nieuwschierig

    Moet ik um even neer zetten :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    wij hobbits zijn meest leuke, lieve en gezelligste gezelschap die je kunt hebben ^^:Y)




    You can't touch music but music touch you