• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houdt in, dat als je iets spoilt, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal me helpen dit topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 19:09 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    @Tauriel, het staat al op pagina 11.


    "I would have followed you, my brother... my captain... my king."

    Beira schreef:
    (...)

    Goedenavond, mijnheer Dwerg :-). Hoe maakt u het vandaag?

    *grom* goed hoor, afgezien van het feit dat hier behoorlijk wat elfen rondlopen.


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    *grom* goed hoor, afgezien van het feit dat hier behoorlijk wat elfen rondlopen.



    Ach, elven... Dwergen... We zijn toch allemaal bewoners van Midden-Aarde... Laten we gewoon als broeders verder leven! :D
    *vredes-hobbit-mode activated*


    There's room for a little more...

    5 covers to rule them all!






    Alles heeft betekenis, ook niets

    Beira schreef:
    (...)

    Ach, elven... Dwergen... We zijn toch allemaal bewoners van Midden-Aarde... Laten we gewoon als broeders verder leven! :D
    *vredes-hobbit-mode activated*
    zo'n vredes-hobbit-mode helpt bij mij niet hoor, ik vergee het Thranduil niet zo snel...


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...) zo'n vredes-hobbit-mode helpt bij mij niet hoor, ik vergee het Thranduil niet zo snel...


    Thranduil is gewoon een belegen oude brompot die eens wat vaker koffie zou moeten drinken. Geloof me, er zijn ook best aardige elven ;) *biedt Lembas bread aan*


    There's room for a little more...

    RingKeeper schreef:
    (...)

    Ik kan ook niet elke dag schrijven hoor!
    Ik kan in elke schrijfstijl schrijven, als ik alleen een verhaal schrijf doe ik het in de al wetende vorm. En met co writers het liefst hij/zij vorm, maar k kan me ook aanpassen naar de ik vorm. Alles wel in de verleden tijd.


    Ik schrijf eigenlijk heel weinig hoofdstukjes. Amper, om het zo te zeggen. Om de maand/maand en een half, als ik geen inspiratie heb of niet zo veel en anders om de twee weken à een maand.
    Ik schrijf meestal in de ik-vorm, maar met hij/zij heb ik ook geen probleem. Maar dat bedoelde ik eigenlijk niet, schrijfstijl is meer dan dat (:
    Zou ik eens een stukje van je mogen lezen?


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Beira schreef:
    (...)

    Thranduil is gewoon een belegen oude brompot die eens wat vaker koffie zou moeten drinken. Geloof me, er zijn ook best aardige elven ;) *biedt Lembas bread aan*

    ik hoef geen elfen brood. en alleen Elrond kan er nog een beetje mee door. maar ook NIET altijd, hij kan ook gemeen zijn:


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    ik hoef geen elfen brood. en alleen Elrond kan er nog een beetje mee door. maar ook NIET altijd, hij kan ook gemeen zijn:

    I ofer you my help Thranduil tegen thorin


    Gimli: Never thought I'd die fighting side by side with an Elf.
    Legolas: What about side by side with a friend?
    Gimli: Aye. I could do that.


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Celebrian schreef:
    (...)
    I ofer you my help Thranduil tegen thorin


    Gimli: Never thought I'd die fighting side by side with an Elf.
    Legolas: What about side by side with a friend?
    Gimli: Aye. I could do that.

    en wat probeer je hiermee te zeggen?


    Gold Gold


    You can't touch music but music touch you

    Celebrian schreef:
    (...)
    I ofer you my help Thranduil tegen thorin


    Gimli: Never thought I'd die fighting side by side with an Elf.
    Legolas: What about side by side with a friend?
    Gimli: Aye. I could do that.


    en oh ja, Thranduils hulp hoef ik al helemaal niet!


    Gold Gold

    Kauwgomjunky schreef:



    'No, the big one!'


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    'No, the big one!'


    hehe :P


    You can't touch music but music touch you

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    en wat probeer je hiermee te zeggen?

    niet alle elfen zijn slecht (ik mag thranduil ook niet echt)
    Je neefje zou niet blij zijn als je tauriel uitscheld:Y)


    Alles heeft betekenis, ook niets