• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houdt in, dat als je iets spoilt, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal me helpen dit topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 19:09 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Celebrian schreef:
    (...)
    de takken van de bomen zullen breken onder je gigantische olifanten gewicht en ik kan veilig van uit de hoogste top je neerschieten
    maar als echt wilt pak ik wel gewoon een zwaard en gebruik mijn snelheid met mijn zwaard om je een kopje kleiner te maken

    Onthoud wel dat mithril sterker is en dat ik het zo afweer.


    Gold Gold

    Woow jullie maken in een dag een heel topic vol 0.o


    Spoiler alert: you will save yourself

    Kauwgomjunky schreef:
    wij hobbits zijn meest leuke, lieve en gezelligste gezelschap die je kunt hebben ^^:Y)




    100x beter dan één lelijke elf in ieder geval


    Gold Gold

    Kauwgomjunky schreef:
    wij hobbits zijn meest leuke, lieve en gezelligste gezelschap die je kunt hebben ^^:Y)




    ik zou als elf me niet slecht voelen tussen hobbits


    Alles heeft betekenis, ook niets

    LegoIas schreef:
    Woow jullie maken in een dag een heel topic vol 0.o

    Dark times are comming :D, we vechten even een oude vete uit, weet niet zeker wie wint (Elven ^.^)


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Feanor schreef:
    (...)
    Dark times are comming :D, we vechten even een oude vete uit, weet niet zeker wie wint (Elven ^.^)

    Kulhu birâglâbizu ? Your head shall feel the stone ground, elf!


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Kulhu birâglâbizu ? Your head shall feel the stone ground, elf!

    O please ,Master Dwarf. ik heb gevochten tegen een Balrog en me dapper gedragen dus een dwerg kan ik ok wel aan :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf


    dat was deze Celebrian :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Tut tut tut(N)

    Moet ik het weer oplossen?


    Spoiler alert: you will save yourself

    Hmpf, dwergen en elfen rivaliteit, again.
    IK BEN VOOR DE DWELFEN!


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Feanor schreef:
    (...)
    O please ,Master Dwarf. ik heb gevochten tegen een Balrog en me dapper gedragen dus een dwerg kan ik ok wel aan :D

    een normale dwerg misschien wel maar ik ben wel degene die bijna heel Moria heeft teruggewonnen!
    Ma mahabhyùr rukhs katakhigeri!


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Kulhu birâglâbizu ? Your head shall feel the stone ground, elf!

    Ego, mibo orch
    Pedin in naid i aníron, a nin ú-cheniathach


    Alles heeft betekenis, ook niets

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    een normale dwerg misschien wel maar ik ben wel degene die bijna heel Moria heeft teruggewonnen!
    Ma mahabhyùr rukhs katakhigeri!

    Alleen?


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    LegoIas schreef:
    Tut tut tut(N)

    Moet ik het weer oplossen?

    nee hou je erbuiten elf


    Gold Gold

    Feanor schreef:
    (...)
    Alleen?

    met andere dwergen maar ik heb wel in mijn eentje ervoor gezrgt dat dat kon want anders was het nooit gelukt, zo zonder leider.


    Gold Gold