• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.


    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houdt in, dat als je iets spoilt, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal me helpen dit topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13Topic 14

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 19:09 ]


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Feanor schreef:
    (...)
    Heel duidelijk :D, Maar toch, de Noldor zijn een zeer sterk ras, :D, Hebbe veel geleerd van Aulë en ben zelf koning :D


    En ik ben ook koning! (onder de berg!)BAMM!


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    nogmaals: ZIJN ZE NIET! hoe duidelijk wil je het hebben?


    Wij zijn eigenlijk net als Legolas en Gimli. Ik de elf, jij de dwerg en tóch beste vriendjes (H)


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Wij dwergen kunnen gemiddelt 250 jaar worden.

    Dat kunnen de mensen van het geslacht Numenor ook :D, 400 ongeveer


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Ik moet eten :P
    Niet te veel spammen graag! Ik wil namelijk meedoen en dat gaat niet als het al vol is :(


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Wij dwergen kunnen gemiddelt 250 jaar worden.

    en wij elfen gaan niet dood -begint geduld te verliezen maar houd vol( om geen boog te grijpen en je te laten zien hoe snel een dwerg dood kan zijn)


    Alles heeft betekenis, ook niets

    Feanor schreef:
    (...)
    Dat kunnen de mensen van het geslacht Numenor ook :D, 400 ongeveer


    Wij elven worden ongeveer... *error error error, Immortal Immortal!!*


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    Ik moet eten :P
    Niet te veel spammen graag! Ik wil namelijk meedoen en dat gaat niet als het al vol is :(

    We kunnen niet veel beloven hoor :D, ,aar zullem jet proberen :D
    Namarie mijn beste :D


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Lanthir schreef:
    Ik moet eten :P
    Niet te veel spammen graag! Ik wil namelijk meedoen en dat gaat niet als het al vol is :(


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Wij zijn eigenlijk net als Legolas en Gimli. Ik de elf, jij de dwerg en tóch beste vriendjes (H)
    Vooruit dan maar. omdat jij het bent.

    (zeldzaam)


    Gold Gold

    Celebrian schreef:
    (...)
    en wij elfen gaan niet dood -begint geduld te verliezen maar houd vol( om geen boog te grijpen en je te laten zien hoe snel een dwerg dood kan zijn)

    Ik zal je hoofd eraf halen nog voordat de pijl van je boog wegvloog, elf! PAS OP!


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Ik zal je hoofd eraf halen nog voordat de pijl van je boog wegvloog, elf! PAS OP!

    Jij ook meester dwerg, van een koning naar de ander, Pas op met uw woorden.


    A wizzard is never late Frodo Baggins, nor is he urly. he arrives precisely when he means to ~Gandalf

    Lanthir schreef:
    (...)

    Wij elven worden ongeveer... *error error error, Immortal Immortal!!*

    Ja dus? Ooit van een fenix gehoord? (stiekem kunnen dwergen ook worden herboren waardoor ze ook onstervelijk zijn)


    Gold Gold

    wat een gezelligheid hier toch! ^^ :P xD

    nog mede hobbits aanwezig???

    [ bericht aangepast op 12 feb 2014 - 19:25 ]


    You can't touch music but music touch you

    Feanor schreef:
    (...)
    Jij ook meester dwerg, van een koning naar de ander, Pas op met uw woorden.

    *GROM*


    Gold Gold

    Kauwgomjunky schreef:
    wat een gezelligheid hier toch! ^^ :P xD

    nog mede hobbits aanwezig???

    nee, alleen een stelletje domme elfen die denken dat ze alles zijn.


    Gold Gold