Ik ook, zeker toen ze langs die botten renden. Getsie.
Jaa inderdaad, dat bevestigde het voor mij ook. En dat wijf dat maar staat te grillen in ieder shot dat van haar te zien is, de uitspraak "the more people, the stronger we get".. I don't trust this shit.
Vrees er ook een beetje voor. Vooral aangezien ze dat zowel in het spel als in de comics ook hebben. Maar dat ze maar met hun poten van Beth afblijven!
Kirkman zei dat ze het een mix gingen maken van dingen die in de comics voorkomen.
Opgepast - seizoen 4 spoiler.
Heh, verdorie. Maar op zich zou het me niet meer verbazen. Na de - enorm deprimerende - aflevering over Lizzie en Mika, zie ik de scenario-schrijvers toe alles in staat. :<
Wauw, die season finale was echt spannend! Echt ziek zijn die mensen, nu weet ik 100% zeker dat het kannibalen zijn
Kan niet wachten tot het volgende seizoen weer begint, gaat Rick ze even laten zien dat je niet met hun moet fucken.
Ik vraag me echt af hoeveel seizoenen er nog komen aangezien de makers hebben gezegd dat het tijdloos is omdat ze altijd een andere groep mensen kunnen gaan volgen.
Regret is for pussies. Shit happens. Deal with it.
Vervain schreef:
Ik vraag me echt af hoeveel seizoenen er nog komen aangezien de makers hebben gezegd dat het tijdloos is omdat ze altijd een andere groep mensen kunnen gaan volgen.
Ze zeiden dat ze al ideeën hebben voor seizoen 10 en 11, haha.