• Hier is ie dan, het grote Hobbit fan topic! Deel hier alles wat met The hobbit te maken heeft. Gifs, foto's, quotes, verhalen, quizzen, alles mag! Ook is dit een leuke plek om te praten met andere Hobbit fans.

    Omdat "The Desolation of Smaug" nog maar net uit is, werken wij met de spoiler knop. Dit houd in, dat als je iets spoiled, je het tussen [ spoiler][/ spoiler] zet. Dit is voorlopig even zo, maar zal worden verandert zodra de film niet meer speelt.


    Overigens is het de bedoeling dat we het gezellig houden. Ruzies mogen lekker in elkaars Pb of Gb. Lannisters zal mij helpen het topic een beetje in de gaten te houden.






    ''Far over the misty mountains cold,
    To dungeons deep and caverns old,
    We must away, ere bre'ak of day,
    To find our long forgotten gold.

    The pines were roaring on the height,
    The winds were moaning in the night,
    The fire was red, it flaming spread,
    The trees like torches blazed with light."






    Hobbit quizzen:

    Plaats je Hobbit stories en quizen, dan komen deze erbij te staan.



    De andere topic's
    Topic 1Topic 2Topic 3Topic 4Topic 5Topic 6Topic 7Topic 8Topic 9Topic 10Topic 11Topic 12Topic 13

    [ bericht aangepast op 11 feb 2014 - 21:16 ]


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    Lanthir schreef:



    :')


    haha die is leuk!


    You can't touch music but music touch you

    En dit is de reden waarom de elven die dag de dwergen niet te hulp schoten....


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Witchking schreef:

    Ik wil 'm echt graag zien vechten straks. Hoewel, dat geld ook voor alle andere personages of course. :Y) Maar Thranduil is gonna kick some ass, op een elegante manier. :'D


    Dahw, ik ben daar ook echt veel te nieuwsgierig naar :Y)


    Stenenlikker

    En weet je waar het fout is gelopen in Erebor met Smaug en de dwergen (de tweede keer):
    die dwergen waren een heel klein beetje vergeten dat het makkelijker is goud te smelten dan het te stollen.


    Even as we grieved, we grew; even as we hurt, we hoped; even as we tired, we tried

    Lanthir schreef:
    En dit is de reden waarom de elven die dag de dwergen niet te hulp schoten....


    Waarom zouden ze het zomaar geven, omdat hij zich alleen maar omdraaide heeft hij nu ruzie met mij. (en dat wil je niet meemaken)


    Gold Gold

    Witchking schreef:

    Ik wil 'm echt graag zien vechten straks. Hoewel, dat geld ook voor alle andere personages of course. :Y) Maar Thranduil is gonna kick some ass, op een elegante manier. :'D


    Can't wait, can't wait, can't wait ;D
    Hij zal heel wat meer harten veroveren dan ;D


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Waarom zouden ze het zomaar geven, omdat hij zich alleen maar omdraaide heeft hij nu ruzie met mij. (en dat wil je niet meemaken)


    Thrannie's trots was gekrenkt, omdat hij moest buigen voor Thrór.
    Ik snap wel waarom hij ze niet te hulp heeft geschoten, maar dat betekend niet dat ik zijn keuze goed vind!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Thrannie's trots was gekrenkt, omdat hij moest buigen voor Thrór.
    Ik snap wel waarom hij ze niet te hulp heeft geschoten, maar dat betekend niet dat ik zijn keuze goed vind!

    Ik snap het niet en hoef het ook niet te snappen. Tuurlijk moet hij buigen voor de dwergen. hoe komt hij anders aan zijn zilver? En dan ook nog durven te vragen om meer opdat hij ze vrijlaat... hoe durft hij. Ik haat hem dus maakt het toch al niet uit.


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)
    Ik snap het niet en hoef het ook niet te snappen. Tuurlijk moet hij buigen voor de dwergen. hoe komt hij anders aan zijn zilver? En dan ook nog durven te vragen om meer opdat hij ze vrijlaat... hoe durft hij. Ik haat hem dus maakt het toch al niet uit.


    Tja, ik moet wel lief voor hem zijn. Hij is mijn aankomende schoonvader :D

    [ bericht aangepast op 10 feb 2014 - 22:59 ]


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Tja, ik moet wel lief voor hem zijn. Hij is mijn aankomende schoonvader :D


    THRANDUIL! SERIEUS??? MAAK JIJ EEN GRAPJE? Legolas haat ik al net zo erg dus pas op of ik laat hen beide wat dwergenstaal voelen.


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    THRANDUIL! SERIEUS??? MAAK JIJ EEN GRAPJE? Legolas haat ik al net zo erg dus pas op of ik laat hen beide wat dwergenstaal voelen.


    Hé, ik ben 1/3 elf, 1/3 dwerg, 1/6 Hobbit, 1/12 mens en 1/12 huidverwisselaar!
    IK HEB DWERGENBLOED IN ME!!! Dan pak je mijn verloofde en mijn toekomstige schoonvader toch niet van me af? *heeft tranen in ogen*
    Dan ben je net Thranduil!


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]

    Lanthir schreef:
    (...)

    Hé, ik ben 1/3 elf, 1/3 dwerg, 1/6 Hobbit, 1/12 mens en 1/12 huidverwisselaar!
    IK HEB DWERGENBLOED IN ME!!! Dan pak je mijn verloofde en mijn toekomstige schoonvader toch niet van me af? *heeft tranen in ogen*
    Dan ben je net Thranduil!


    VERGLIJK MIJ NOOIT MET THRANDUIL!!!!!! DAT JIJ TOEVALLIG EEN KLEIN BEETJE DWERGENBLOED HEBT WIL NOG NIET ZEGGEN DAT JIJ OOK EEN DWERG BENT! VERGLIJK NOOIT EEN DWERG MET EEN ELF! ONTHOUD DAT!
    en nu genoeg over elfen!


    Gold Gold

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    VERGLIJK MIJ NOOIT MET THRANDUIL!!!!!! DAT JIJ TOEVALLIG EEN KLEIN BEETJE DWERGENBLOED HEBT WIL NOG NIET ZEGGEN DAT JIJ OOK EEN DWERG BENT! VERGLIJK NOOIT EEN DWERG MET EEN ELF! ONTHOUD DAT!
    en nu genoeg over elfen!


    Ik heb nooit genoeg van elfen. ^-^


    What do we say to the god of death? ''Not today.''

    DwarfThorin schreef:
    (...)

    VERGLIJK MIJ NOOIT MET THRANDUIL!!!!!! DAT JIJ TOEVALLIG EEN KLEIN BEETJE DWERGENBLOED HEBT WIL NOG NIET ZEGGEN DAT JIJ OOK EEN DWERG BENT! VERGLIJK NOOIT EEN DWERG MET EEN ELF! ONTHOUD DAT!
    en nu genoeg over elfen!


    Okii ^^

    J'aime Kili, Fili et Thorin <3333


    "I'm in the mood for chaos." - Cheryl Blossom [Weggooiwashand --> Katalante]